@ schippersvrouwtje

hey meis

is hier erg stil en ook op msn haha wist gelijk dat jij er niet was haha
zit nu tv te kijken maar is niet echt wat leuks op dus ga ik jou hier maar even lastigvallen heb je straks ook nog iets te lezen haha
ik hoop echt zo dat je positieve test heb zondag en weet ook dat we er niet van uit moeten gaan maar heb er echt een goed gevoel over maar ja ook ik kan er naast zitten dus ik duim met je mee en denk dat ik er ook echt kapot van ben als het niet zo is.
wij gaan ff lekker klussen vanavond zodat hier ook alle kansen open staan

xx

Hey meid,

Ja inderdaad rustig op het forum zeg! Leuk hoor dat je een berichtje achtergelaten hebt, dacht even snel forum checken. Vriendin is net weg en ga zo lekker naar mijn mandje. Morgen weer een spannende dag, vandaag in ieder geval zonder roze,rood of bruin-verlies doorgekomen. Hoop gewoon nog even verder dus! Als het niet zo is, dan is het gewoon nog niet de bedoeling (klink nu wel nuchter he).

Hoop dat je fijne avond gehad hebt, lekker geklust hihi. Morgen weer gezellig op msn hoor en af en toe op het forum!

Liefs Svtje

hey meis

balen van dat druppeltje zeg maar blijf duimen alles kan nog
vandaag lekker bij mijn moeder in de zon gezeten en ben echt zichtbaar verkleurd
dus hier is ook de vitamine d binnen haha zondag weer als het mooi weer is
morgen heel de dag visite dus dan weinig op msn en het forum wou nog taart bakken maar heb me in de winkel bedacht dus heb het gekocht en niet te veel want wil dat alles op gaat dan ben ik er maar vanaf
me moeder heeft lekker soep gemaakt haha dus mag zondag gebondensoep dus dan neem ik lekker mama's soep en alles wat over is morgen dat geef ik terug die 2 kopjes zet ik in de koelkast want anders is het ook zonde om weg te doen en me moeder eet elke middag soep dus dan komt het wel op hihi
hoop wel dat ik me in kan houden met al dat lekkers maar blijf gewoon zeggen ben sterk, sterk, sterk
en dan hopen dat het meer dan 2 kilo is maandag want kan wel ff een oppepertje gebruiken ga volgende week ook weer naar de sportschool want wil nu wel wat sneller resultaat zien haha me moeder zegt anders krijg je vellen haha dat wil ik niet en dan krijg ik weer een mooi figuur haha
verder me boek uitgelzen in de zon dus ben weer helemaal tot rust haha
straks nog ff bij me neefje op visite die is jarig dus dat moeten we bij houden
morgen ff poetsen en dan kan de visite komen hoor

xx

Whoooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooo BABY AAN BOORD!!!

Hey Marijke,

Zoals je kunt zien, kon ik mezelf niet beheersen vanochtend en heb ik een test gedaan, wij worden papa en mama!!! De test geeft aan 2-3 weken, dus 4-5 weken zal het zo ongeveer wel zijn.

Duim voor je, dat jij je snel bij het lijstje mag voegen! Heel veel klusplezier en dat het maar tot iets moois mag komen!!!

Een dikke knuffel van mij

meid ik vind het geweldig voor jullie allebei

dat jullie maar een heel gelukkig en hecht shippers gezinnetje mogen zijn

dikke knuffel rich en marijke

hey meis

hoop dat je lekker gegeten hebt van de heinz soep wij hebben net onze patat met duitsebiefstuk op heerlijk was het was echt toe aan iets lekkers morgen hou ik een fruitdag gewoon omdat het goed voor je is das dus ook heel belangrijk om giftige stoffen uit je lichaam te halen dus eet ik morgen al het fruit uit de koelkast op en s avonds een lekkere fruitsalade hoop dat ik het vol hou want het is wel moeilijk alleen maar fruit in plaats van aardappels groente en vlees maar ik ben STERK dus het gaat lukken morgen wegen dus dan hebben we er weer een week opzitten hoop dat er lekker veel af is want voel me zoveel beter als ik dunner word hihi
hoop dat jij nog niet veel last heb van zwangerschaps klachtjes en dat je je mond goed kan houde bij je ouders hihi
ben zo blij voor je meis

xx en een dikke knuffel

Hey meid,

Leuk zeg om thuis te komen en een berichtje van je te hebben. Is wat later geworden dan gepland, maar was gezellig. De soep was goed hoor, maar vond em een beetje zuur. Wij hadden de Roma gekozen, misschien volgende keer de cherry of pomodori. Fijn dat jullie zo lekker gegeten hebben, had ook zo aangeschoven hoor, klonk erg lekker.

Het is dus gewoon makkelijk om mijn mond te houden, zag er zo tegenop, maar heb me nog niet versproken en het ligt ook niet op mijn lippen, ook wel fijn om een geheim met  mijn mannetje  te hebben! Denk dat het ook komt omdat het nog zo pril is en ikzelf een beetje aan het idee moet wennen. Ik vind het fantastisch uiteraard,maar het is nog zo nieuw! Voel me goed, alleen nog steeds erg moe en een beetje last van mijn darmen helaas. Na het eten af en toe echt even niet lekker. Maar als dat het is. Hoop dat het bij Mie_pie snel wat beter mag gaan, als je haar spreekt doe haar de hartelijke groetjes!

Denk dat je morgen moet werken, weet het niet zeker, als het zo is werkse en dan spreken we elkaar misschien 's avonds wel even op msn of hier.

Dikke kus Svtje

Terug
Bovenaan