@ schippersvrouwtje

hoi svtje,

alles goed met je?????
je ben al heel de dag afwezig haha dat ben ik niet gewend haha
ben ziek vandaag voel me echt rot maar ja niets aan te doen dus lig op de bank een fruitdag te houden en heb best wel honger haha maar alles voor het goede doel schijnt erg goed te zijn voor je lichaam dus dat hou ik mezelf voor

xx

hey meis

hier ben ik weer haha nog een dagje thuis morgen werken van 3 tot 7 in de middag dus das te overdzien haha
gister heel de avond volgehouden zonder te zondigen van mijn fruitdag en vanmorgen niet eens wakker geworden met honger heel vaag maar ja was wel fijn ook al heb ik nu gewoon weer honger haha
net yoghurt op met beschuit erdoor bah das ok neit alles
zo nog een opkikkertje en vanavond wittebonen in tomatensaus met rauwkost haha wel toevallig dat we het er over hadden van de week haha
mogen er geen aardappels of vlees bij alleen rauwkost dus over die koolhydraten en zetmeel hadden wel wel gelijk haha
jij zit lekker in de auto met nieuwe banden en velgen hoop dat ze bavallen
tot stras
xx en een dikke knuf

zo ff omhoog halen die hap want anders zijn we hem weer kwijt
x

Hey meis,

Je hoeft niet verlegen te worden hoor, ben gewoon blij dat je het voor me gedaan hebt. Het bereik hier aan boord is momenteel prut met peren, zal af en aan wegvallen ben ik bang en dat terwijl we zelfs richting Nederland gaan. Maar goed dan weet je het in ieder geval, dat je niet denkt dat ik je zat ben.

Fijn dat je zo genoten hebt van je frietjes. Het gerecht wat wij op tafel hadden was wel lekker, maar als je het ooit eens neemt, niet alle kruiden toevoegen bij de bami, het was echt veel te zout en het lag niet aan mijn smaak, iedereen vond het. De salade van komkommer had wel een erg lekkere dressing, met knoflook, had er zelf nog tomaat aan toegevoegd.

Ben niet misselijk, dus das wel een goed teken, ben ook gewoon even rustig gaan zitten, misschien dat dat scheelt.

Geniet van je avond, misschien nog even tot op msn!!!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan