Hey meis,
Anders ik wel! Is zo rustig of het forum, wij houden het echt draaiend met z'n 2en af en toe. Snap het ook wel, iedereen is natuurlijk druk aan het werk, aan het klussen of aan het wachten. Je denkt (tenminste ik in het begin) dat het forum je helpt om je gedachten te verzetten door ze te delen, maar uiteindelijk loop je het met z'n allen nog een tikkeltje erger te maken. Vind het super dat ik dit forum gevonden heb, daar niet van... maar soms is een beetje afstand wel goed. Tuurlijk zeg ik dit nu niet omdat ik al zwanger ben, dat weet je. Want eerst maar eens kijken of het allemaal goed mag gaan. Het is niet allemaal vanzelfsprekend natuurlijk.
Jij bent ff lekker aan het douchen, dus ik dacht ik typ weer eens een stukje. Echt veel nieuws heb ik natuurlijk niet, maar gewoon ff babbelen. We zijn inmiddels weer in Nederland en varen naar onze losbestemming. Het ziet ernaar uit dat we Pasen aan boord gaan vieren, echt veel van Pasen zullen we dus niet meekrijgen, maar heb in ieder geval gezorgd voor lekker eten en heel veel paaseitjes!
Spreek je straks nog wel ff op msn!
Dikke kus Svtje