@ schippersvrouwtje

Hey meis,

Anders ik wel! Is zo rustig of het forum, wij houden het echt draaiend met z'n 2en af en toe. Snap het ook wel, iedereen is natuurlijk druk aan het werk, aan het klussen of aan het wachten. Je denkt (tenminste ik in het begin) dat het forum je helpt om je gedachten te verzetten door ze te delen, maar uiteindelijk loop je het met z'n allen nog een tikkeltje erger te maken. Vind het super dat ik dit forum gevonden heb, daar niet van... maar soms is een beetje afstand wel goed. Tuurlijk zeg ik dit nu niet omdat ik al zwanger ben, dat weet je. Want eerst maar eens kijken of het allemaal goed mag gaan. Het is niet allemaal vanzelfsprekend natuurlijk.

Jij bent ff lekker aan het douchen, dus ik dacht ik typ weer eens een stukje. Echt veel nieuws heb ik natuurlijk niet, maar gewoon ff babbelen. We zijn inmiddels weer in Nederland en varen naar onze losbestemming. Het ziet ernaar uit dat we Pasen aan boord gaan vieren, echt veel van Pasen zullen we dus niet meekrijgen, maar heb in ieder geval gezorgd voor lekker eten en heel veel paaseitjes!

Spreek je straks nog wel ff op msn!

Dikke kus Svtje

hey meis

zo net lekker mijn boterhammen op ze smaakte goed hoor das ook wel zo belangrijk dus zit nu te wachten op t mannetje die is onderweg rond kwart over 1 thuis met alle papieren dus dan is alles binnen om te trouwen dus die ondertrouw mag nu komen hoor
wou net al weer op msn gaan maar dacht gelijk het is geen verslaving dus nu ben ik maar tv gaan kijken en reageer ik ff oop het forum weer ff een stapje terug hoop dat het lukt mischien kom ik vanaovond nog wel heel even online maar hoor net al weer dat we bij mijn moeder eten omdat rich wil sleutelen ook al is eht mar een paar uurtjes hihi dus dat spreken we zo wel ff af als ie thuis is
verder niet veel te zeggen eigenlijk alleen dat ik hoop dat ik ook zo'n mooie banner heb straks
xx

Fijn zeg dat alles in orde is voor jullie ondertrouw. Het komt nu echt dichterbij he! Echt super leuk en mooi meegenomen ook een beetje afleiding van het 'zwanger proberen te raken". Snap heel goed hoor dat je wat afstand wilt nemen van het forum en msn. Het is ondertussen ook echt uitgegroeid tot een verslaving. Ik ga ook proberen om minder online te zijn. Niet omdat het bij ons nu gelukt is (moeten we natuurlijk ook maar afwachten, of het allemaal goed verloopt) maar gewoon om de obsessie van internet.

Lekker gegeten dus vanmiddag, ik ook hoor krentenboterham met kaas was een succes. Vanmiddag een banaan, voor de nodige vitamientjes en nu staan de varkenslapjes op het vuur en de aardappels en groenten liggen in de stoomoven. Gelukkig wordt ik nog niet misselijk van de lucht.

Ik hoop van harte dat jij straks ook zo'n prachtige, fleurige banner onder je berichtjes mag plaasten meid. Ik gun het jullie zo ontzettend!!!

Een dikke knuffel Svtje

hey meis

toch nog ff snel een berichtje van mij want ben net thuis en rich staat onder de douche en zei ga maar ff kijken joh of ze er is (jij dus) haha maar je bent er niet heb ff op het forum gereageerd en dacht typ ook iets voor jou voor morgen als je wakker word altijd leuk dat iemand aan je denkt toch?
lief dat je een mail had gestuurd en had stiekem ook wel zitten kijken voor zo'n banner maar kon nog geen leuke vinden mischien morgen ff zoeken ofzo dus als je iets leuks ziet laat het me weten tenminste als je mee wil zoeken dan he dwing je niet
merk gewoon aan mezelf dat ik zenuw achtig ben voor mijn ei haha met 28 dgn cyclus had ik hem gister en met 32 dagen van het weekend dus spannend ga nu gewoon elke dag klussen tot woensdag of donderdag dan moet het wel gelukt zijn denk ik tenminste dan heb ik er alles aan gedaan en dan duimen draaien tot de 25e pff dat duurt lang zeg hihi
hoe heeft je eten gesmaakt? goed hoop ik onze macaroni was vies vond ik heb het wel op maar vond er niets aan rich vond het wel lekker haha dus mischien lach het aan mij
zo nu heb ik weer genoeg getypt haha
ga lekker naar me bedje
tot morgen
xxx en een hele dikke knuffel

Hey meis,

Wat lief van   Rich dat je ff mocht kijken of ik er was gisteravond! Hij denkt echt met je mee he. Super zulke mannen. Nog 6 daagjes en dan ga je lekker in ondertrouw Joepie! En dan nog een paar maanden toeleven naar het echie. Zo leuk, erna toeleven en alles regelen. Van 't weekend je vruchtbaarste dag en eisprong, spannend hoor!!! Ga heel hard voor je duimen.

Jammer dat je avondeten niet lekker was gister, goed dat Rich dat wel vond natuurlijk. Wie weet smaakt het volgende keer heerlijk. Ons eten was lekker gelukkig, bijna alles op. Vandaag lekker bloemkool met gehaktbal en gekookte aardappels, dus moet ook goedkomen.

Wat die banner betreft, zal eens meezoeken, ziet er gewoon zo gezellig uit onder een verhaaltje. Dacht al dat je het misschien wel leuk zou vinden.

Ga weer lekker met je msnen !

Kus Svtje

Hey meis,

Wat een leuk gezicht je trouwbanner. Op het andere topic wordt er ook lekker geexperimenteerd met banners,dus ziet er echt gezellig uit.

Zo verstrooid was ik vanochtend dus niet toen ik aan Kidsvos vroeg wanneer haar volgende NOD datum was. Ze was veel eerder ongi geworden volgens mij ipv de 14de al de 2de ofzo (ze was uitgegaan van langere cyclus) dus denk echt dat er nog een nieuwe NOD datum doorgegeven moet worden.Maar goed we zullen zien.

Kan weinig hebben vanmiddag, zie hoge bergen zeg maar. Mannetje vindt dat het nog geen hormonen kunnen zijn. Ik vind van wel! Eten staat lekker al klaar, straks alleen nog de knoppen omdraaien en dan afwachten.

Het is rustig op msn en forum, dus dacht ga jou gezellig even een berichtje sturen nu je aan het werk bent. Kun je straks weer beetje lezen. Of niet natuurlijk als je een forumvrije avond het  Des te meer ik mezelf voorneem om minder op forum en msn te zitten, des te meer zit ik er geloof ik. Ach ja... tijdverdrijf he!

Hoop dat je lekker gewerkt hebt, tot later meis!

Dikke kus Svtje

Terug
Bovenaan