@ schippersvrouwtje

hey meis
heb je berich gelezen haha maar ben te moe om goed te reageren doe ik morgen als ik wakker ben oke hihi

knuffel en een kus

hey meis

hier zit ik dan klaar wakker in bed met dood te vervelen haha niemand op msn niemand op t forum haha
tis ook veel te vroeg natuurlijk hihi maar ja wat doe je eraan als je wakker bent wil straks naar sportschool en boodschappen doen das ook een sport en mischien miepie op bezoek vandaag   maar er staat nog niets vast dus mischien veranderd de zaak nog wel haha
en idd leuk al die banners fleurt helemaal op
hier is gister weer geklust om geen kansen te missen heb nog niets gevoeld dus geen idee wanneer de eisprong is vind dat kijken naar slijm ook niet mijn ding haha dus ik wacht gewoon deze ronde af. die maatregelen kunnen we altijd nog treffen had gister trouwens wel weer zo ´n pijn in me onderrug net als ongi zou dit ook een teken kunnen zijn van een ei?
nou ja tot straks
xx knuf

Hey meis,

Je was er inderdaad errug vroeg bij vanmorgen. Nou vond ik zelfs dat ik al vroeg was. Kon niet meer slapen en dacht ga maar eens even op msn kijken en daar was je a.

Goede plannen vandaag hoor, boodschappen doen en naar de sportschool! Goed bezig, ik denk dat ik vandaag niet zo heel veel ga doen, beetje opruimen en bietjesstamppot met spekjes en een speklapje maken.

Gewoon weer een zwangere erbij in ons topic, vruchtbare tijden zeg en nu maar hopen dat het zo blijft doorgaan. Bij jou kan het aftellen ook al weer bijna beginnen (je wachtdagen) Zo spannend allemaal. Weet niet of pijn in je onderrug kan duiden op eisprong, zelf geen ervaring mee. Wel met zeurend gevoel onder in mijn buik en de beruchte draderige afscheiding. Gewoon lekker doorklussen totdat je zeker bent dat je em niet meer kunt missen je eisprong.

Tot zo maar weer even op msn!!!

Knuffel Svtje

hey meis

zo al die rot boodschappen zijn weer binnen hebben matzes meegenomen voor de pasen haha dacht dat durf ik wel aan als extraatje mmm
verder nog ff naar de stad geweest want de haarverf is in de aanbieding haha 4 euro korting dus das de moeite en t ziet er niet meer uit dus ga zo gelijk ff verven want zie je nergens hihi dacht o eindelijk thuis snel kijken of svtje er is maar nee hihi

zie je straks wel verschijnen o nee ik zie je nu hihi

Hey meis,

Zal ons topic ook even naar boven kletsen. Heb al uitgebreid reageert op het "wie is er nog maar net bezig om zwanger te worden deel 3 alweer". Was errug rustig vandaag, iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten en het is natuurlijk paasweekend. Is hier aan de waterkant wel goed te zien, overal campers en caravans. Allemaal mensen op terrasjes, ziet er echt heel gezellig uit.

Ons eten zit er weer in, was verrukkelijk!!! Geloof dat dit momenteel met stip op 1 staat. Moet mezelf wel een beetje inhouden, want heb veel meer trek dan normaal. Met normaal bedoel ik sinds ik aan het lijnen ben gegaan. Voor die tijd had ik geen moeite met veel eten (was ook en beetje het probleem). Ach ja, we zullen wel zien, heb vanmiddag ff gekeken op site over aankomen tijdens zwangerschap. Met mijn BMI mag ik tussen de 11,5 en 16 kilo aankomen verspreid over de komende 8 maanden. Dus dat is wel te overzien. Moet gewoon bewust eten als ik trek heb, niet zomaar ff snoepen.

Jij bent er ook weer, op msn, dus ga gezellig met je kletsen!

Knuffel Svtje

Goeie Paasmorgen meis,

Heb je net al even op msn gesproken, maar je gaat er vandoor dus laat nog even een berichtje voor je achter.

Hoop dat je je de hele dag goed voelt, geen gekke duizelingen en misselijkheden meer. Zou natuurlijk wel leuk zijn als het iets betekend. Maar volgens mij was je vruchtbaarste dag vrijdag pas, dus zou wel heel erg snel zijn. Tuurlijk duim ik nog steeds voor je!

Hoop dat je een gezellige dag hebt met Rich en je familie! Wij zijn voorlopig nog aan het varen, moet ook gebeuren. Het zonnetje is er in ieder geval wel bij aanwezig, dus das fijn. Misschien vanmiddag ff lekker buiten zitten.

Tot snel!

Dikke knuffel Svtje

Hey meis,

Even weer een berichtje van mij, zo lang geleden Het is errug rustig op het forum en terecht. Het bereik is momenteel prut met peren, snap er helemaal niks van wattie van de week heeft, maar grrrr. Vanaf vanaaf uurtje of 19.00 helemaal weg waarschijnlijk dus dat wordt woensdag pas weer. Ff afkicken, misschien wel goed. Ben helemaal gaar vandaag, zo ontzettend moe, net al ff tukkie gedaan op de bank. Ook steeds zo'n trek vandaag, met lunch kon niet stoppen met soep eten en kruidenboter op mijn broodjes smeren. En al paaskoekjes op, morgen echt drastisch gezond aan de slag dus voor de komende tijd!!! Anders kun je me bij 3 maanden al rollen.

Mijn mannetje heeft net 2,5 kilo aardappels geschild en in frietjes gesneden, het worden vanavond zelgemaakte frietjes met sparribs en een frisse salade. Lekker makkelijk voor mij dus, want mannetje bedient de frietpan en denk dattie ook we helpt met de rest. Hij energie voor 2 en ik helemaal niet dus ja...

Denk dat dit mijn laatste berichtje is voordat ik echt offline ga, tot snel (wanneer ik weer in de ether ben)

Liefs Svtje

Hey meis,

Toch nog even een berichtje van mij. Internet heeft het nog niet opgegeven. Wilde even tegen je aankletsen. Maak me een beetje zorgen! Voor het avondeten een klein veegje rozig slijm. Ik gelijk helemaal overhoop, weet wel dat het kan gebeuren, maar vind het erg eng. Helaas bijna niemand online, heb gelukkig ff met Poohh kunnen kletsen. Wilde het toch even sturen, even van me af praten. Daarna nog 10 x naar de wc geweest om te checken en gelukkig niks meer. Ik hoop er het beste maar van. Verder ook geen buikpijn ofzo, tja...   van de zenuwen en misselijk (ook zenuwen). Kon bijna geen hap door mijn keel krijgen en halverwege het eten de mannen maar aan tafel gelaten en even beneden gaan zitten.

Hoop dat ik dinsdag weer helemaal gerustgesteld ben! Meid hoop dat jouw dag heel gezellig was en dat je lekker gegeten hebt? Zodra ik weer online kan kom ik zeker kletsen. Ga je missen!

Kus Svtje

Terug
Bovenaan