Hey meis,
Even weer een berichtje van mij, zo lang geleden Het is errug rustig op het forum en terecht. Het bereik is momenteel prut met peren, snap er helemaal niks van wattie van de week heeft, maar grrrr. Vanaf vanaaf uurtje of 19.00 helemaal weg waarschijnlijk dus dat wordt woensdag pas weer. Ff afkicken, misschien wel goed. Ben helemaal gaar vandaag, zo ontzettend moe, net al ff tukkie gedaan op de bank. Ook steeds zo'n trek vandaag, met lunch kon niet stoppen met soep eten en kruidenboter op mijn broodjes smeren. En al paaskoekjes op, morgen echt drastisch gezond aan de slag dus voor de komende tijd!!! Anders kun je me bij 3 maanden al rollen.
Mijn mannetje heeft net 2,5 kilo aardappels geschild en in frietjes gesneden, het worden vanavond zelgemaakte frietjes met sparribs en een frisse salade. Lekker makkelijk voor mij dus, want mannetje bedient de frietpan en denk dattie ook we helpt met de rest. Hij energie voor 2 en ik helemaal niet dus ja...
Denk dat dit mijn laatste berichtje is voordat ik echt offline ga, tot snel (wanneer ik weer in de ether ben)
Liefs Svtje