@ schippersvrouwtje

hey meis

tjee wat vervelend snap heel goed wat je bedoeld zou ook helemaal in de stres raken bij het zien van een veeg bloed maar tijdens het klussen bij een zwangerschap kan het ook voor komen dus denk dat als het weg blijft dat het geen kwaad kan en wat is nou een veeg???? mischien een halve druppel met vocht hihi maar ja het is er toch
heb je het nog verborgen kunnen houden voor de mannen? je eet meer en je kon geen hap door je keel krijgen hihi

ik heb weer een nieuwe hobby heb vandaag na 2 jaar weer op een paard gezeten hihi hij is 1,70 meter hoog hihi moest met een trapje op stappen want zo lang ben ik niet haha maar was super ga morgen weer naar me moeder om weer te rijden het is een ouwetje en die moet wat beweging hebben en dat ga ik hem geven samen met mijn zusje maar die heeft ook dr eigen paard nog die is ze aan het zadel mak maken hij is 2,5 ongeveer dus die moet nu leren dat er mensen op hem gaan zitten haha
rich net gelijk ja als je zwanger bent ga je er niet meer op haha heb gelijk gezegt dat ik er gewoon tot 5-7 maanden op blijf rijden als het goed gaat ( het beestje kan niet eens normaal draven omdat ie benauwd en stijf is) maar als ie wild word ( als hij dat nog kan) dan stop ik natuurlijk gelukkig stemde hij in hihi

nou meid ga je echt missen hoor!!!!
typ elke keer als ik tijd heb een stukje naar je je hoort morgen van me 2e rijles hihi

xxx

hey meis

goedemorgen op deze 2e paasmorgen wij hebben onze fruitdag van sonja dus zit nu aan de sinassappel sap mmm haha had nu juist honger dusdat is ook niet alles maar ja alles voor het goede doel zo lekker aankleden en naar me moeder tot het volgende verhaal hihi

xx

Hey meis,

Is helaas niet bij 1 veegje gebleven, gister nog 2 x en vandaag al meerdere keren, maar niet elke keer. Ik word gek van onzekerheid!!! Moet elke keer  wil dit kindje zo graag!!! Ben zo onzeker en weet echt niet wat ik er mee moet. Sorry, niet veel leuks gedaan dus alleen maar in de stress gezeten. Voel me zo sip!!!

Hoop dat jou 2de rijles goed bevallen is? En dat je genoten hebt van Pasen en je fruitdag. Hier net wel weer goed gegeten, maar gewoon naar van de zenuwen. Vanmiddag echt met rillingen onder een deken gelegen.

Denk dat je aan het werk bent!!! Mis je hier!

Dikke kus Svtje

Hoop zo dat ik deze banner mag houden

hey meisie

hoe voel je je nu?
o heb echt met je te doen denk elke keer aan je en nu ben jen iet op msn nu   maak ik me echt zorgen pfff
wou dat ik iets voor je kon doen maar ook dat gaat niet je zal moeten afwachten hoe klote dat ook is nu
meis laat snel van je horen ik ben er voor je echt  
zie dat je er bent
xxx

Hey meis,

Wat heerlijk dat je zo meeleeft, ben er weer! Internet viel gisteravond weg en kreeg em niet meer aan de praat. Wilde zo graag even jou een fijne dag wensen vandaag. Bij deze geniet ervan!!!

Vanochtend gelukkig nog niks gezien, dus hoop maar heel erg!!! Vind het zo moeilijk, is zo onzeker. Vanmiddag de dokter maar even bellen met telefonisch spreekuur en hopen dat hij me enigszins gerust kan stellen of in ieder geval even kan luisteren.

We zijn iig lekker aant msnen!

Dikke kus Svtje

Hey meis,

Net dokter gebeld en mag morgen voor een echo langskomen, ter geruststelling van mezelf.

Hoop dat jij een hele fijne middag hebt. Ik ben weer een klein beetje gerustgesteld in ieder geval. Ga het zo mannetje maar eens vertellen.

Dikke knuffel Svtje

hey meis

leuk dat je weer zo'n goede verbinding hebt op msn dat als ik iets zeg jij gelijk weer verdwenen ben haha  

heel fijn dat je voor een echo mag
en onze middag was super leuk ben helemaal blij denk dat ik vanaaf maar extra klus haha is zo'n feestdag

hoop echt dat morgen ook een superdag word en dat hangt van je echo af meis ik duim voor je

xx en een dikke knuffel

JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6WKN EN 3 DGN ZWANGER GEFELICITEERD

zo kijk er maar goed naar hihi mischien geloof je het dan helemaal 100% hihi

dikke knuf ons

Terug
Bovenaan