@ schippersvrouwtje

hey meis

zo ik heb heerlijk gegeten zeg mmm

heb de vis en bloemkool en aardappels ( na even koken) zo in de ovenschaal gegooid beetje olijfolie erop en peper en zout 20min op 230 en smullen nog wat harissa kruiden erop om het af te maken ( op de vis dan) mmm zalig echt waar was een goed plan ga ik vaker doen

vanavond nog een lekker speculaasje toe dan zit het er weer op voor vandaag hihi
zo wil ik nog wel 10kg afvallen hoor!!! lekker en gezond gegeten   en sonja proof de olijfolie mag anders met bakken van de vis dus was top.

zo genoeg gekwijld over mijn eten haha nu over jou eten hoe is de zuurkoolschotel bevallen?
heb je de wittewijnazijn nog besteld? of ga je hem een andere keer maken die soep

nou ja hoor je snel

knuffel van mij

Hey meis,

Dat staat geweldig zeg, fijn dat je het zo mooi dik gedrukt hebt. Nu nog ff zo'n vrolijk dikgedrukt berichtje van jou binnenkort. Ben wel opgelucht, maar hou in mijn achterhoofd dat het nog erg pril is.

Ga boodschappen bestellen zo en zeker ook witte wijn azijn, voor je knoflooksoep, ben erg benieuwd. Maar met knoflook zou het goed moeten komen zeg maar!!!

Zit Wie is de Chef te kijken en jij ONM, dus maar ff reageren op ons leuke forum!!! Heerlijk om zo van je af te kletsen.

Fijn dat je lekker gegeten hebt trouwens. ik niet zo... maar zal wel aan mij liggen want de mannen vonden het heel lekker.

Ga weer lekker verder met je msnen meid! Tel mee af hoor!!!

Dikke kus Svtje

Morgen meis,

Jij bent lekker aan het werk, dus ik ga eens even een stukje typen. Niemand op msn, dus kan in alle rust mezelf concentreren.

Ben echt niet lekker, lijkt wel of ik nu mag toestaan dat ik misselijk wordt ofzo... na de echo van gister. Misselijk, hoofdpijn, rugpijn... moet niet aan eten denken bleh.

Hopen dat jij nog positieve pijnlijke steekjes hebt? Allemaal voor het goede doel he, ook dat niet lekker zijn van mij. Mag zeker niet klagen met zo'n wondertje in mijn buik.

Eigenlijk niet zo heel veel te vertellen, behalve dat je nog 8 nachtjes moet slapen tot aan je NOD!!! Spannend meis, duim zo voor je!!!

Tot vanaaf!

Knuffel Svtje

Morgen meiden,

Lijkt wel of ik nu ik de echo gehad heb mezelf mag toestaan misselijk te worden ofzo... Borsten doen ook veel zeerder (kan er niet op liggen)Ook aan hoofd en rugpijn geen gebrek en het eten staat me ook echt een beetje tegen (althans alles wat geen junkfood is ), tuurlijk voor het goede doel, dat staat voorop.

@Anne, meid wat lief dat je aan me denkt nu! Heb echt respect voor je, dat je hier op het forum schrijft. Wat ben jij sterk! Denk aan je vandaag en hoop dat je na je bezoek aan de huisarts goed nieuws hebt en even samen met je man kan ontspannen! Het is iets wat je nooit zult vergeten, maar hopelijk mag je herinnering een plekje innemen in je hart en snel worden opgevolgd door een mooi wondertje!

@Chanti, hahaha bob de bouwer, tja daar heb jij aardig van weg tegenwoordig. Ook wel lekker die afleiding denk ik. Jullie zijn nu echt bezig voor jullie eigen plekje om er als het goed is straks lekker met z'n drietjes van te mogen gaan genieten (dan zit je dan in ieder geval niet meer in de puinzooi)

@Baby23, vandaag je eisprong, nog even klussen dus en dan die o zo lange wachtperiode weer in pffff.... hopen dat al dat lange wachten beloond mag worden uiteindelijk.

@deJong, volgens mij had ik van de week van je via msn gehoord dat je ongi geworden was. Echt balen hoor! Maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde he! Wanneer is je nieuwe NOD datum? Dan kunnen we je weer in het lijstje zetten.

@Dora, zat net een berichtje aan je te typen toen ik het 2de scherm opende en zag dat je helaas ongi geworden ben. Balen zeg, maar wel fijn dat je zo'n goede cyclus hebt. Op naar de volgende ronde en dat zou inderdaad gaaf zijn zeg als dat jullie weekendje Parijs nog extra zou mogen opvrolijken!!!

@J-t, anders ik wel, opgelucht bedoel ik. Toch nog wel onzeker hoor, is nog zo ontzettend pril. Wel 3 dagen langer (voor zover nu te zien was) dus dat scheelt weer. Hoe voel jij je eigenlijk? We hebben het op msn steeds maar over mij.... ben best benieuwd naar jou. Zag wel dat je een druk weekend voor de boeg hebt, wel op jezelf passen he en je rust nemen!

@Alle klussers, go for it!!!

@Alle wachters, laat je niet gek maken, ik tel met jullie mee af!!!

@Alle ongi-ers,denk aan jullie  en duim voor de volgende ronde!!!

@Alle zwangeren, geniet ervan en hopelijk niet te ziek!!!

Lieve Knuffel Svtje

Hey meis,

Zag dat ik per ongeluk het ander topicbericht erbij geplakt had. Nou ja makkelijk voor jou, 2 in 1 lezen hihi.

X Svtje

Hey meis,

Hutspot staat op maar dat gaat em dus echt niet worden. Hoef echt helemaal niks! Hoop dat ik het op tafel krijg zeg maar....

Wens jou in ieder geval smakelijk eten en hoop je vanaaf even te zien!

Dikke kus Svtje

Hey meid,

Hutspot ruiken,hutspot zien en aan hutspot eten denken is gelukkig niet hetzelfde als daadwerkelijk hutspot eten. Viel erg mee, was lekker zelfs,al heb ik niet heel veel op omdat ik gewoonweg geen honger had.

Jouw eten lekker geweest? Nu weekend? Of moet je van het weekend nog werken?

Liefs Svtje

hey meis

goedemorgen op deze mooie zaterdag hihi nog maar 7 dagen hihi

was weer abnormaal vroeg wakker en s avonds ben ik doodop
geen idee wat ik moet denken dus nog een week blijven zeggen dat ik sterk ben dan komt het goed!

hoop dat jij straks beter wakker word dan gister en neit zo misselijk bent want dat is niet fijn maar aan de andere kant ook weer wel als het maar niet zo erg word als bij miepie.

heb net lekker een tosti op maar heb nog steeds honger mmm das niet goed haha wil straks nog ff naar de sportschool als het neit weer word afgehaakt hihi

xx

Morgen meis,

Ja... is de zaterdag bij jullie mooi? Hier regent het, ziet er triest uit.
Echt jammer, maar ja... is niet anders. De plantjes zullen ook wel regen nodig hebben.

Volgens mij ben je lekker aan het lunchen. Wij gaan dat ook zo doen. Hoop dat het je lekker smaakt. Ben benieuwd of het goed komt hier, met de lucht enzo.... hamburgers.

Heel veel plezier in de sportschool, je kan het meid!!!

Spreek je vanmiddag nog wel even nu ff aant lunchen....

Dikke knuf Svtje

Terug
Bovenaan