@ schippersvrouwtje

hey meis

denk dat jij gister niet meer online kon komen hihi maar geeft niets ik zie je maandag of dinsdag weer hihi

heb je ff mailtje gestuurd haha maar voel me al weer beter hoor
heb wel wat kwaaltjes achtige dingen
- moe
- die steekjes nog
- dorst
- niet afgevallen ( rich vind dit een kwaaltje)
- pijnlijke tepels

zo dus gaat lekker he en nu weer ongi worden haha heb altijd een hele lijst en het is nog niet gebeurd haha
ga straks lekekr in de biesbos lopen want das wel lekker met dit mooie weer

tot snel
xx

hey meis

hier gaat alles weer goed het word spannend woensdag mijn 28e dag dus het zou nu alla minuut rood kunnen worden ook al hoop ik dat het niet zo is natuurlijk

voel me super op wat klachten na hihi maar ja heb ik elke maand last van dus ga er niet van uit dat het raak is nu gewoon zaterdag ongi denk ik

hoop dat jij nog een beetje mooi weer hebt in frankrijk want hier is het heerlijk

tot vanavond hoop ik anders dinsdag avond

xx

hey meis

ik heb goed nieuws er is nu 7,7 kilo af   en bij rich 9.6 tot snel

xx

Proficiat meid

7,7 kilo!!! Echt super, ben trots op je. Tuurlijk ook op Rich, 9,6 kilo, petje af hoor!!! Fijn dat je je weer wat beter voelt. Gister niet jouw berichtje aan mij kunnen lezen, alleen je mailtje... daarna viel internet weer weg. Maakte me zorgen om je! Jij helemaal in een dipje.

Tja, je kwaaltjes, kan alle kanten op he! Hoop natuurlijk voor je dat het de goede kant op gaat, dat vooropgesteld. Het is al dinsdag, morgen je   28ste dag. "WIJ WILLEN GEEN BLOED ZIEN"    Duim heel hard voor je hoor!!! En gun het je zo ontzettend.  

Denk dat je werken bent vandaag?  Misschien vanaaf even online? Ik denk dat ik er dan wel even ben, ligt eraan hoe moe ik ben, maar we zullen zien.  

Een dikke knuffel van mij in ieder geval en take care, Svtje

hey meis

was vanmorgen werken en vanmiddag/avond bij mijn moeder hihi heb lekker paard gereden was wel heeerlijk ben lekker bruin geworden en niet eens verbrand hihi morgen weer maar dan neem ik mijn laptop   mee kunnen we msnen want mis je wel hoor
ben ondertussen weer vrolijk en nog steeds steken in mijn buik dus nog niets van te zeggen morgen dag 28 dus vanaf nu kan het ineens bloederig worden maar wil niet testen voor zondag dus tot dan wacht ik af

lekker dat je weer thuis ben althans dat hoop ik maar hihi
bedankt voor je mail en tot morgen dan

xxx

Hey meis,

Zo ff ons weer omhooghalen, vielen bijna van de pagina af. Is ook wel lang geleden, eergister dat er berichtjes is geplaatst. Schande van mij...

Fijn zeg dat je nog geen bloed gezien hebt! Houden zo meid. Hoop echt dat je zondag een positieve test in handen mag hebben. Dat je door het dak gaat zeg maar! Ik juich zo hard met je mee, dat je het kan horen dan zeg maar!!!

Ga weer ff verder kletsen met je op msn!

Dikke kus Svtje

hey meis

o ben zo zenuwachtig nu haha komt nu wel heel dichtbij maar ja dan heb ik ook een mooie banner das ook de moeite waard toch

gister erg druk gehad met werken dus kon niet online komen meer vandaag ff naar me moeder rich wil sleutelen en ik wil zonnen als het mee zit vandag ziet er nog niet zonnig uit dus ff aankijken (neem laptop mee hoor) kan niet zonder je

wanneer moet jij eigenlijk terug voor echo?
nog wat leuks gedaan gister?

ik hoor het wel

xxx duim duim duim

Hey meis,

Nou ik zit ook in spanning voor je hoor!!! Denk elke keer als ik mijn computer aandoe en online ga hopen dat er goed nieuws is. Tot nu toe is dat gelukkig ook steeds zo! Je klachtjes vind ik wel kwaaltjes,maar zegt helaas nog niet zoveel. Geen bloed en positieve test brengen je verder.

Fijn dat je vandaag wel lekker wat afleiding hebt, hoop inderdaad dat het zonnetje er nog even goed bijkomt. Vond het gister eerlijk gezegd maar koud. Heb dan ook niet veel bijzonders gedaan, paar keer naar de bouwmarkt geweest met mannetje en mijn ouders en broertje zijn 's avonds even langs geweest. Broertje ook weer op de hoogte! Wel zo makkelijk. Als hij het niet weet en we zijn bij mijn ouders dan zouden we het er nog niet over kunnen hebben dus ja.... om bestwil zeg maar

Morgen lekker dagje met vriendinnen. Vandaag alvast wat lekkere dingen klaarmaken om mee te nemen. Hoop dat ik mijn mond kan houden. Als ze het op de man af gaan vragen dan ga ik niet glashard liegen. Dat kan ik niet dus ben benieuwd.

Jij bent nu ff boodschapjes doen, dus klets er even rustig op los. Je leest het zo vast wel weer. Hoop dat je na het boodschappen doen nog steeds bloedvrij bent. Je hebt geen buikpijn, hoofdpijn of andere ongi klachtjes? Als dat zo is gaat het nog steeds de goede kant op. Vandaag op 30ste dag toch?

O ik duim mezelf een hoedje... duim   duim duim duim duim duim duim duim duim, duim duim duim duim duim duim duim duim duim!!!

Hoop maar dat het effect mag hebben en jij morgen of zondag zorgt dat ik oordopjes nodig heb door het gillen van blijdschap!!!

Tot strakjes maar op msn of forum meis!!! Take care!!!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan