@ schippersvrouwtje

Hey meis,

Heb je niet meer gesproken op msn, dus vraag bij deze nog maar een keertje of je al nieuws hebt? Ik hoop van niet, want je zou pas zondag gaan testen, dus dan zou het betekenen dat het slecht nieuws is, als je al nieuws hebt. Ingewikkeld allemaal he.

Ik ga zo lekker eten, hoop dat het valt, kan het nog niet zien of ruiken, maar we zullen zien. Tagliatelle met tomatensaus,groenten en gehakt. Mannetje heeft het uitgezocht in de supermarkt dus moet goedkomen.

Geniet lekker van je eten!

Liefs Svtje

hey meis

hier nog niets gezien en idd was niet meer online want rich had een goed plan vrienden van ons staan vlak bij mijn moeder op de camping dus we zijn er op de fiets heen geweest en weer terug maar wel veel wind hoor mijn gezicht is volgens mij wel verbrand want het trekt had met toch ingesmeerd dus ja hoop dat je zo online komt

xxx

hey meis

net getest maar negatief dus wel raar
misselijkheid is gezakt nu sinnasappelsap is vies ineens dus of dat door die kaas komt ik weet het niet normaal verzot op alle soorten kaas nu moet ik er niet aan denken en die sap brrrr zo vies ging haast over mijn nek nu weer steken in mijn buik dus ja wacht nu tot woensdag of donderdag met testen we zien wel

xxx veel plezier morgen

hey meis

hoop dat je een leuke dag hebt gehad zaterdag en vandaag natuurlijk ook

jij zit lekker met je moeder te kletsen en ik maar wachten tot je terug komt heb ff mentale steun nodig want ik weet niet meer wat ik moet denken

pff wat lastig zo'n negatieve test zonder ongi

xx

Hey meis,

Gister nog even met je op msn gezeten, maar schandalig genoeg niet meer op het forum gereageerd. Was zo ontzettend moe van al die leuke dingen die ons weekend met zich meebracht.

De high tea was echt super! Zo ontzettend gezellig, ook nog lama's spel gespeeld dus helemaal dubbel gelegen van het lachen. De meiden ook het nieuws verteld, erg leuke reacties gehad, heel enthousiast, dus dat was echt fijn! Had cake gebakken en besmeerd met slagroom en bestrooid met roze en blauwe muisjes. Het duurde ff voordat het landde maar toen het landde was het erg leuk.

Gister nog visite gehad, goed mijn mond kunnen houden gelukkig. Al hebben we nu wel besloten dat we het van de week aan naaste familie gaan vertellen, wel zo makkelijk allemaal en zo eerlijk natuurlijk!

Bij jou nog geen nieuws, althans gisteravond niet, hoop dat dat nog steeds zo mag zijn. Je bent nu aan het werk en morgen ook. Als het goed is ga je woensdag testen. Denk je dat je tot woensdag kunt wachten? Sterk hoor meis! Je klachten/kwaaltjes geven me wel een goed gevoel, maar onze lichamen kunnen ons zooooo voor de gek houden. Wat denk je er zelf van momenteel?

Hoop in ieder geval dat je vanaaf nog steeds goed nieuws hebt en als je er een testje tegenaan gooit dat het een positieve mag zijn!!! Duim mezelf 3 x in de rondte voor je.

Tot vanaaf meis!

Dikke kus Svtje

Hey lieve meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meis!!! Echt zo blij voor je!

Geniet er lekker van, schrijf morgen meer hoor!!!

Dikke kus Svtje

hey meis

hier is echt de baby boom losgeslagen shar ook zwanger super gewoon dat iedereen positief test haha word nog druk met dikkebuiken dag

ben heel de dag zo blij geweest en zoveel mensen die zeiden je bent toch niet zwanger haha hoe ze er ineens op komen weet ik niet maar ik ontken alls haha gaat ze nog niets aan

zo meteeen komt miepie lang kunnen we baby praat ophangen haha maar niet te lang val al bijna in slaap

hoe vind je me banner

xxx

hey meis

hoe was het bij je schoonouders?

gister een uurt zitten wachten bij de ha toen waren we eindelijk aan de beurt en heb hem wat vragen gesteld maar moest gewoon normaal eten. hij zei ook je kan er niets aan doen de ene valt af de andere komt 30 kilo aan. qua lichaam zit ik nogal rot in elkaar dus dat ook aangegeven maar hij vertelde dat ik me tot bij de verloskundige niet druk hoeft te maken.
heb een afspraak gemaakt voor 3 juni 19.10   bij verloskundige dan doen ze gesprek en meot dan ook afspraak maken bij echobureau voor de eerste echo daar krijg ik nog papieren over dus ff afwachten haha

ga met moederdag de moeders verrassen mt een foto van de test in een lijstje want kan echt niet wachten tot 1e echo haha

verder geen nieuws geloof ik hoop dat je snel online bent hihhi

xxx

Terug
Bovenaan