@ schippersvrouwtje

Je banner is super meis! Ben zooooooooooooooooooooooooo blij voor je, ook voor Shar en Stefanie en laat de rest maar komen!!!

Morgen meer, ik kruip in mijn mandje!

Dikke kus Svtje

Hey meis,

Ik ben er vandaag vroeg bij, schoonzusje belde al om 08.00 dus ik dacht laat ik de laptop er maar eens bijpakken en eens gezellig een berichtje gaan sturen aan Marijke. Heb al met Jt gekletst op msn, die was er ook vroeg bij vandaag! Jij bent lekker aan het werk, hoop dat het goed met je gaat en je je niet misselijk voelt of andere vervelende kwaaltjes hebt. Uiteraard voor het goede doel, maar toch!

Heerlijk hoor, je hebt zelfs al een afspraak gemaakt bij de verloskundige, je hebt er in ieder geval geen gras over laten groeien. Fijn ook dat je even bij de dokter terecht kon, nu weet je voor jezelf misschien even iets meer.

Net een lekkere smoothie op bed gekregen, mannetjelief heeft goed voor mijn vitamientjes gezorgd vanochtend. Vandaag weer een drukke dag, familiebezoekje hier en nichtje wordt 1 vandaag en misschien nog even langs vrienden vanavond. Dus hoop je hier nog even te treffen of op msn natuurlijk.

Tot later iig, zal proberen niet nog eens 2 dagen niet te reageren!

Dikke knuffel Svtje

hey meis

hoe is het nu met je?
hier alles goed hoor ben nog steeds heel vroeg wakker maar ja zal er wel bij horen.
gister hebben we pizza gegeten en was kotsmisselijk daarvan dus hoop dat de bbq van vandaag beter valt maar ook dat zal wel vaker voorkomen denk ik als ik jullie zo hoor haha
kan nog steeds niet zo goed beseffen dat ik echt mama word je bent er wel veel mee bezig maar echt doordringen doet het nog niet mischien duurt dat tot je de echo ziet hb geen idee
hoop dat ik je nog ff spreek vandaag

xxx

Hey meis,

Denk dat elkaar spreken vandaag niet gaat lukken helaas. Eerst hele huis schoongemaakt, douche gehad en nu echt helemaal niet lekker. Zometeen vriendin ophalen en samen met haar naar haar vriend toe en dan maccen of pizza eten.... moet er niet aan denken. Echt erg! Jammer zeg dat jouw pizza je ook niet kon smaken. Hoop voor je dat je bbq beter gaat vandaag!

Ben er morgen wel weer! Weet niet of jij er dan bent?

Een hele dikke knuffel Svtje

hey meis

ja vandaag moet lukken hoor heb weinig plannen dus zal je wel ff sprekn

de bbq was heel lekker alleen wel weer misselijk daarna dus ben bang dat ik ook mee ga doen met de misselijkheids kwaaltjes van de zwangerschap. heb gister weer allemaal boekjes gehad van me vriendin die had ook nog een stapel zegt hier ga maar lekker lezen haha dus ik ben straks bijna expert met al die ervaren personen om me heen haha zal jij ook wel hebben denk ik

tot straks dan maar

xxxx

lieve meiden ik help jullie even jullie topic weer in lijst 1 te krijgen stond helemaal in nr 2 kan niet he?
hoop dat het goed gaat met jullie vieren!!!!!

liefs miepie

hey meis

ben je zo weer lekker aan boord hihi ik zit te bibberen op de bank van de kou hihi is voor goed doel neem zo lekker soep hihi dan krijg ik het wel weer warm

ben gister om9 uur naar boven gegaan en nog voor verborgen gebreken begon (9.25) lag ik te slapen en schrok me vanmorgen rot van de wekker haha dus was echt wel moe kan je stellen haha ben niet eens wezen plassen haha das echt een wonder en als het wel zo was dan ben ik het vergeten

ga ff lekker de soep opwarmen tot straks als je weer op t schip zit

xxx

hey meis

balen dat je niet op msn kan zeg haha zat al te wachten maar had niet lang genoeg doorgelezen haha dus dacht huh waar ben je nou niet op msn wel op forum haha

hoop je snel op msn te zien

xxx

Terug
Bovenaan