@ schippersvrouwtje

Hey meis,

Ik zit weer aan boord sinds vanmiddag, msn doet het ook weer, dus helemaal goed! Even snel een berichtje om ons topic toch ook een beetje warm te houden.

Heb in ieder geval last van avondmisselijkheid van net voor het eten totdat ik in slaap kan komen. Lekker tegendraads he! Gelukkig nog niet gespuugd. Hoop dat het bij jou allemaal goed gaat?

Ga weer lekker met je msnen!

Kus Svtje

hey meis

vervelend he dat misselijk zijn weet er alles van vandaag eigenlijk wel topdag gehad maar even een uurtje misselijk geweest
en hb ook geen frituur aan gehad dus gaat al beter morgen eten we kip met rijst miepie en dr vriend komen eten ( me haar moet nodig geknipt worden) geef ze dan gelijk iets lekkers te eten rode kip voor miran en mij en kip masala voor de mannen want ik lust geen kerrie en het is te pittig voor ons nu

maar je bent van msn gevallen zag ik dus wou nog ff zeggen dat ik na gtst single ga kijken en douchen en naar bed haha dus ga offline

tot morgen denk ik nog wel even

xxx

Hey meis,

Was inderdaad hard van mns gevallen zeg, zoooo irritant, kon het hele internet niet meer op. Nu gelukkig weer wel hoor.

Klinkt goed zeg, je kip gerecht. Gezellig hoor dat Mie_pie en haar vriend komen eten, altijd leuk om eters te krijgen. Hoop dat je het binnen kan houden in ieder geval.

Ben gisteraaf echt heeeel erg misselijk geweest, ben in de ochtend en middag tot echt op mijn best. Ga zometeen maar es verplicht fruit toevoeren, moet toch ergens vitamientjes uithalen. Net al glas melk op, dus wat dat betreft... Moet   nog wel gaan bedenken wat we vanavond gaan eten, vind dat zo lastig omdat ik echt nergens zin in heb.

Tot zo, als je klaar bent met het kruiden van je kip!

Kus Svtje

Hey meisje,

Las in je mail dat je je zooo misselijk voelde. Balen zeg, hoop dat je inmiddels alweer een beetje opgeknapt bent. Ik heb het deze avond even iets anders aangepakt, niet teveel gegeten en na het eten direct gaan liggen, zit nu even rechtop en merk dat het wel echt geholpen heeft. Hoop dat het bij mij nu zo blijft en ik straks gewoon lekker mijn bedje in kan kruipen. Ben ondertussen wel behoorlijk moe namelijk.

Slaap lekker in ieder geval!!!

Kus Svtje

hoi meis

hoe is het met je?
hier gaat het goed gister wel misselijk geworden tijdens werken haha maar had in de avond een collega mee omdat ze nog wat dingen wou leren heb haar maar opgebicht dat ik zwanger ben en nu heeft zei de zware dingen gedaan ze is al 57 fhaha dus was heel gezellie om ff over haar tijd te praten

verder zijn de haartjes weer in model moet er nog wel aan wennen maar de meeste mensen vinden het leuk dus dat geloof ik dan hihi

vandaag ben ik lekker vrij hoop dat je snel weer online komt hihi

xxx

hoi meis

hier gaat het al weer minder het zuur komt omhoog en zorgt voor overgeven:(
had vanmorgen ook weer een jankbui waar je u tegen zegt pff wat een verschrikking zeg
ben niet vooruit te branden echt alles is te veel nu.
moet zo nog naar de stad en boodschappen doen maar heb dr geen puf voor dus rich belde al dat we samen gaan haha de schat

meis mis je wel hoor hoop dat je snel online kan

xxx

Hey meissie,

Ik ben er weer, weet niet hoelang internet goed blijft, maar probeer gewoon ff een berichtje te typen voor je.

Balen zeg dat je je zo emotioneel en misselijk voelt, allebei niet leuk en dan ook nog tegelijkertijd, pffff. Kop op he meis!!! Is voort goede doel!!!

Fijn dat je collega je geholpen heeft met de zware dingen en je mannetje lekker mee naar de stad gaat voor de boodschappen. Ik heb hier ook zo'n lieverd die lekker aan het koken is voor de hele ploeg. Zit erbij en kijk erna, erg he!

Gister voort eerst 's ochtends misselijk ipv gisteravond, nu eigenlijk hele dag een beetje, maar gelukkig niet zo erg. Hoop dat het na het avondeten beetje meevalt, dat vind ik eerlijk gezegd het vervelendste, durf ook niet zoveel te eten dan omdat ik bang ben dat het er weer uitkomt.

Hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen, lucht in de tussentijd lekker je hart op het forum en op msn, ben er voor je hoor meis!!!

Dikke kus Svtje

Hey meis,

Fijne "bijna" moederdag!!!

Pff wat waren we afgezakt zeg, al helemaal op pagina 2. Ben goed op dreef, net even op andere topic lang bericht achtergelaten, aan iedereen iets en nu maar eens even gezellig tegen jou aan kletsen.

Hoop dat je gisteren gave reacties gehad hebt! Dat je zelf ook genoten hebt van het vertellen en je niet al te misselijk hebt gevoeld. Vandaag ga je er natuurlijk ook weer tegenaan. Hoop ook vandaag op leuke reacties voor je, al ga ik daar eerlijk gezegd wel van uit hoor. Wie is er nou niet blij om opa of oma te worden of oom of tante. Heerlijk toch juist. De ene zal het wat anders uiten dan de andere, zo is het gewoon. De meeste mannen blijven wat nuchter, maar ook die zijn van binnen blij hoor meis.

Mijn ouders komen zo gezellig ff langs aan boord, bakje koffie drinken en hapje eten (frietjes, lekker makkelijk) zo kunnen we moederdag toch een beetje vieren. Lig nu zelf nog ff op bed. Voelde me niet zo lekker, zometeen maar es douchen en dan zorgen dat ik aangekleed ben als mijn ouders komen.

Heb trouwens een box gekocht via marktplaats, moeten em ff gaan halen in Limburg in onze vrije week, maar dat heb ik er qua prijs en kwaliteit wel voor over. Heb ook geboden op bedje en commode, gaan het nog niet gelijk halen uiteraard, maar zijn wel aant rondkijken en beetje aftasten. Morgen alweer 10 weken, de tijd gaat echt zooo snel. Jij gaat ook alweer op naar de 7! Lekker hoor, hoop echt dat alles goed mag blijven gaan.

Geniet van vandaag en ik verwacht een uitgebreid verslag via msn of forum maakt me niet uit.

Groetjes aan je mannetje van ons!

Dikke knuffel Svtje

Terug
Bovenaan