@ schippersvrouwtje

Hey meis,

Nu typ ik me een hoedje om ons topic boven te houden en ook nog wat te melden te hebben voor je zodat je als je gaat lezen in ieder geval niet denkt waar doe ik het voor.

Hoop dat je een fijne dag gehad hebt gister? Denk dat je nu aan het werk bent? Ik doe vandaag maar es rustig aan heb ik bedacht. Niet dat ik het voor de rest druk heb hoor, maar toch.... even een wasje draaien en eten maken (nog steeds nergens zin in) en dan vind ik het wel prima vandaag. Luxe leventje eigenlijk he?

Ben nog steeds veel misselijk, maar gelukkig nog steeds wel zonder spugen. Hoop dat jij het ook allemaal nog binnen kan houden. Mannetje lief is hier een eitje aan het bakken,pffff heftig hoor. Hou het maar bij een gekookt eitje, vind ik tegenwoordig wel errug lekker. Net een hele boodschappenlijst gemaakt, best lastig hoor, als je nergens zin in hebt, maar ja moet die mannen toch een beetje behoorlijk voeden he!

Hoop je vandaag of morgen op forum of msn tegen te komen!Mis je wel hoor!

Dikke kus Svtje

hey meis

ff snel berichtje

iedereen was enthousiast hoor me stiefvader zei heel de tijd oma tegen me moeder zegt ze ja das niet zo erg maar jij moet met oma naar bed hahah

verder kan ik bijna altijd alles binnen   houden maar het word steeds erger kan ik wel zeggen dus regelmatig komt er wat uit pff zuivel is niet om te doen das echt een pleetrekker haha

vandaag een rotdag zelfs water maakte me misselijk maar nog niets naar de wc gebracht dus het gaat goed maar lange dagen werken breekt echt op
morgen weer van half 8 tot half 6 denk ik ongeveer haha hoor eigenlijk om 4 uur klaar te zijn maar het is veel te druk

hoop je nog ff te spreken op msn

xxx

hey meiden,

jullie moeten de topic "vrees voor zwanger zijn" eens lezen kan me daar echt kwaad om maken waarom wil je er dan in godsnaam aan beginnen? wil bijna wat naar der typen maar denk dat het te hard zal zijn dus doe het maar niet.
nou wou het ff kwijt en jullie zijn niet online vandaar. dikke kus miepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meis,

Gossie, ons topic was al weer van de pagina afgevallen, allebei aant verwaarlozen hier. Heb net even berichtje op ander topic geplaatst en gezegd dat je vandaag wel weer wat liet horen van je, lekker op tijd he ach ja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Hier eigenlijk niet zoveel nieuws momenteel, allemaal beetje hetzelfde, misselijk en energieloos.... maar goed nogmaals voort goede doel. Hoop dat jij een beetje hebt kunnen werken vanochtend? Dat je in ieder geval je ontbijt binnen hebt kunnen houden, das alvast heel belangrijk.

Ga zo gezellig even bij mijn mannetje in de stuurhut zitten en wachten tot jij uit je werk bent, beetje bijgekomen bent en misschien wel even online komt, kunnen we lekker verder babbelen.

@Mie_pie, tja.. wat je berichtje betreft over ander topic. Ik ben ook wel regelmatig onzeker hoor, ben ik wel goede moeder, kan ik het allemaal wel.... ben ik er wel klaar voor... Is gewoon een momentopname van een bezorgde moeder to be. Hebben het er net natuurlijk al over gehad op msn, maakt ook niet uit.

Marijke, hoop je zo lekker tegen te komen!

Kus Svtje

Hey lief meisje,

Ons topic weer verdwenen naar pagina 2, kan natuurlijk niet he.

Hoop dat je lekker aan het slapen bent en een beetje tot rust komt. Vind het echt prut dat ik zo paar dagen geen bereik heb en dus niet op de hoogte kan blijven! Hoop echt dat het allemaal goed gaat!

I'll be there for you! Take care meis!

Dikke kus Svtje

Hey meis,

Wat jammer dat je niet op msn bent. Heb al wel een berichtje achtergelaten via e-mail. Maar moeten ons topic ook een beetje in ere houden he

Fijn dat je zo lekker gegeten hebt, wel irritant dat je voor het eten de rest van je voedsel van de hele dag eruit gegooid hebt. Misselijk is echter wel een goed teken dat het goed gaat met je kindje. Ook schijnt misselijkheid slimme kinderen op te leveren, dus moet helemaal goedkomen.

Slaap lekker voor strakjes! Dikke kus Svtje

hey meis

hier kan ik beter typen hier is geen buzzerknop haha
en zla idd wat meer hier typen bijvoorbeeld als je msn weer uitvalt zoals nu haha

weet gewoon ff niet wat ik moet schrijven haha maar topic is wel weer omhoog haha

xxx

Hey meis,

Sleep em toch maar weer even naar boven! Ben erg blij dat jij je zo goed voelt vandaag en lekker hebt gegeten. Zelf voel ik   me ook echt goed, heel energiek en vrolijk en lekker gegeten dus zit helemaal goed. Niet al te slimme acties vandaag, maar ja kan gebeuren (houden we maar prive)

Eigenlijk niet zo heel veel te melden gezien we ook op msn zitten, maar toch ff berichtje. Nou ist jouw beurt weer hoor!

Kus Svtje

Terug
Bovenaan