@ schippersvrouwtje

Hey meis,

Heb heel hard geprobeerd om weer op internet te komen toestraks, maar lukte niet meer. Tegen de tijd dat ik weer op internet kon was jij weg helaas. Vandaar maar weer even een berichtje hier, wel zo gezellig.

Eenzaam en alleen op msn en hyves en forum vanavond, echt rustig hier. Denk dat jij nog gezellig bij je familie zit. Mannetje is aan het sturen en ik zit beetje voor tv ga straks maar in de stuurhut erbij zitten denk...

Voel me gelukkig niet misselijk meer en ben weer aan de bueno gegaan. Hoe is het met jou? Je lasagne nog binnen? Hoop het wel hoor!

Tot morgen!

Liefs Svtje

hey meis

ben vandaag thuis want gister echt alles er uit gegooid voelde me zo beroerd en vanmorgen was ik nog misselijk echt niet leuk mer

hoop dat je snel op msn komt hihi

xxx

Hey meis,

Typ nu voor de 3de keer, weer fout gemaakt met kopieeren en plakken dus nu maar heel kort berichtje... ben gewoon te gaar om te typen.

Hoop dat je je snel beter voelt!

Dikke kus Svtje

Hey meis,

Daar ben ik weer, heb ons even van pagina 2 geraapt hoor, zo zielig halverwege al, onderweg naar pagina 3. Moet niet gekker worden.

Morgen echo, heel spannend!!! Ben best beetje zenuwachtig, maarre morgen weten we meer. Hou je op de hoogte!

Hele drukke dag gehad vandaag, lekker geklept met mijn moeder en verder niet veel, maar gewoon niet op msn/forum geweest. Dus nu maar even inhalen. Hoor net van je mannetje dat je je goed voelt dus ga lekker ff met je kletsen op msn!

Dikke kus Svtje

hoi meis

ja asso he dat we bijna niet kletsen hier
ben vandaag naar vergadering geweest ging aardig hopen dat morgen ochtend werk ook mee valt.

was toen ik thuis kwam erg moe dus geen forum puf echt vervelend maar ja was neit ander dus nu ff een stukkie voor je getypt

duim voor je meis morgen hoor het wel

xxx

Hey meis,

Ik ben weer even gerustgesteld (was toch wel zenuwachtig hoor)Alles is goed, kindje goed gegroeid, hartje klopte, wel inwendige echo omdat het uitwendig gewoon lastig te zien was en inwendig veel duidelijker, dit verschilt dus per persoon. Maakt niet uit, wel 10 wk 6 dgn ipv 11 wk 2dgn, maar laat mijn banner gewoon zo hoor, heb net op lilypie gegeken en de mijne is er niet eens meer. Gaan zo richting Limburg voor box, lekker vroeg, gaan we daar nog ergens stad in. Voel me goed dus ga er van profiteren!

Hoop dat jij je goed voelt en lekker aan het werk bent, hoop je vandaag even te zien op msn/forum meid!

Dikke knuffel Svtje

hoi meis

gelukkig dat alles goed was ben super blij voor je

hier alles goed tenminste met mij wel werd om kwart over 10 gebeld door mijn schat dat hij bij de eerste hulp zat omdat ie in zijn pols had gesneden nu heeft ie 2 hechtingen erin en vergaat van de pijn maar ja ik zei al tegen hem wat je al niet over hebt om extra lang weekend te krijgen he hihi

tot straks xxxx

hey meis

denk zal ons topic nog ff omhoog helpen
de kat wil zn pilletje niet nemen grrrr rrot beest haha dus zo moet ie ff onder dwang pilletje op eten

weet neit wat je gaat doen vandaag maar veel plezier mischien zie ik je nog ff op msn anders tot morgen

xxx

Terug
Bovenaan