@ schippersvrouwtje

Goedemorgen bijna middag meid!

Hier alles goed, alleen worden we nu zonder lading naar boven (Duitsland) gestuurd en das wel balen, dat betekend nu gelijk weg en hele weekend doorvaren. Niks aan te doen helaas!

Lekker hoor dat jullie samen vrij zijn zeg, gezellig! Ga je nog wat leuks doen? Of gewoon lekker thuishangen? Het voordeel van Schippersvrouw zijn is in mijn geval dat ik altijd samen ben met mijn man, samen varen, samen vrij. Bijna 24 uur per dag, 7 dagen per week bij elkaar. Heerlijk vind ik dat, sommige zouden er niet aan moeten denken, maar ja.. smaken verschillen he

Vervelend dat je zo'n last van je darmen hebt. Ik weet van mezelf dat ik altijd een beetje verstopt zit voor/tijdens het ongesteld zijn. Deze keer had ik buikgriep, dus daar was natuurlijk geen peil op te trekken.

Heb je lekker gewerkt gister? En gezellig bij je moeder gegeten? Het leuke van Sonja Bakkeren is als ik met niet vergis dat er af en toe ook wel iets lekkers bij zit om je een beetje op te beuren toch? Weet niet of dat gelijk in de eerste week al is, maar toch... iets om naar uit te kijken

Ik zal hier het weekend nog wel vaak te vinden zijn denk ik, dus mocht je je vervelen, typ gerust. Heb gister het andere topic ook zitten stalken  en ga daar nu vrolijk mee verder!

Geniet van jullie vrije tijd samen en duim voor je hoor, dat het toch zwanger mag betekenen!

Veel liefs Schippersvrouwtje

hoi meis

ja we mogen van het weekend wel lekker eten haha pistoletjes en vanavond macaroni zondag koolsalade en wat toastjes dus das wel lekker maar mijn vriendje houd het niet lang meer voor denk ik hoor die is het zo zat heeft overal trek in ik kijk gewoon uit naar de toastjes dan heb ik iets lekkers en dar wil ik dan van genieten net 3 crackers op met kaas 30+ kipfilet en 1 met halvajam lekker hoor maar het is zo snel op haha

wel balen dat je naar duitsland moet zonder vracht das geen shop weekend voor je maar gelukkig heb jeje mannetje altijd bij je nou dat zouden wij ook wel kunnen hoor 24/7 samen zijn maar helaas lukt dat niet mijn vriendje gaat dan gewoon naar me moeder zoals gister dan eten we toch samen dus das wel heel lief van hem
wat vervoeren jullie zoal op de boot?
of moet ik schip zeggen haha mijn vriend was eeerst een tijdje schilder dus ik zei toen een keer wat voor kleur verf je mee helemaal fout hij schildert haha
x

Hey Marijk,

Klopt helemaal, zoals een schilder schildert, zo varen schippers op een schip. Ik kan het nog wel hebben, maar die mannen spugen vuur (bij wijze van spreke) als iemand over een boot heeft .

Is inderdaad best lekker hoor, de producten die je van Sonja mag, alleen niet al te veel. Maar dat went snel, je maag krimpt gewoon een beetje na verloop van tijd en dan zit je gewoon sneller vol. Lief hoor van je mannetje dat hij dan ook bij je moeder gaat eten. Wel zo gezellig!

Baal er inderdaad behoorlijk van, dat we nu alweer onderweg zijn naar de grens, amper in Nederland geweest voor mijn gevoel, maar ja... zo is het schippersleven  en daar heb ik bewust voor gekozen. Dus mag ook niet klagen. Alhoewel ik hier wel lekker mijn zegje kan doen.

Fijn trouwens dat je Mie_pie hebt aangespoord om een beetje mee te kletsen, gezellig juist, ze kan ons op de hoogte houden en het is ook wel een extra stimulans voor mij en de anderen. Na 4 rondes zwanger is heel netjes!

Krijgen er ook steeds meer meiden bij he, in het andere topic. Hoop wel dat er eerdaags weer eens goed nieuws van iemand mag komen hoor!

Veel dank voor je gezelligheid en snelle reacties!

Knuffel Schippersvrouwtje

hey meid  

ja mie pie is gewoon een muts haha want ze leest alles hoor als ik daar ben zegt ze heb je dat al gelezen zeg ik nee o dan moet je het even lezen haha

en vind het met jou ook heel gezellie hoor om te kletsen en ja word tijd voor een beetje goed nieuws

k verveel me vandaag te pletter haha leuk hoor een vrije dag weet mijn god niet wat te doen

x

Lekker hier komen kletsen dan, als je jer verveelt!
Kan met niet voorstellen dat we het overal al over gehad hebben namelijk.

Wat zijn je hobby's behalve proberen zwanger te raken, het forum  en verder alles wat met baby's te maken heeft? Nu ik erover nadenk zijn dat momenteel eigenlijk wel mijn hobby's. Ook ben ik heel regelmatig op hyves en msn te vinden, maar dat komt vooral omdat ik aan boord natuurlijk weinig live contact heb en bellen heb ik ook niet altijd zin in. Lezen doe ik regelmatig en ik schaam me er een beetje voor omdat het misschien heel ouderwets is, maar breien is voor mij ook tijdverdrijf. Verder natuurlijk zo lekker mogelijk proberen te koken en bakken (ook een reden waarom ik veel aangekomen was) Nu maak ik meer dan dat ik eet, die mannen komen er toch niet van aan en ik moet van mezelf gewoon sterk zijn!

Hoop dat je vanmiddag nog iets leuks hebt kunnen vinden om te doen en anders, een goede film misschien een idee. Of ja... wat denk je van je Wii! Ben ik wel een beetje jaloers op hoor!

Liefs Schippersvrouwtje

hey

hier ben ik ook weer ff haha was ff boodschappen aan het doen en dan nog eten koken en opeten hahaha

mijn hobby ´s naast dit forum zijn fitnessen, borduren (ben dus ook net zo oudbollig haha), lezen, kookboeken sparen en koken samen met mijn vriendje dus we lijken echt op elkaar haha

net ff gewogen op de wii en was al 2,3 kilo kwijt en mijn mop 1,4 maar die hoeft ook maar 10 kilo
dus we kunnen trots zijn en dat na 5 dagen dus het eindresultaat hoor je maandag avond haha

ik was echt zo blij dat ik er nu weer helemaal voor kan gaan had een dipje vandaag zoveel trek in lekkere dingen omdat het weekend is haha maar nu gaan we er weer helemaal voor

wat voor boeken lees je graag en wat maak je van je brei kunsten

x

Hey meid,

Heb ook boodschappen besteld en aan boord gekregen vandaag. Had vandaag even een makkelijk dagje (kliekjesdag) Vind het altijd zonde om dingen weg te gooien dus meestal vries ik restjes in en 1 x in de zoveel tijd eten we kliekjes. Is ook wel eens makkelijk toch?

Wat ontzettend goed van je dat je al ruim 2 kilo kwijt bent! Ben trots op je hoor! Weet hoe het voelt en is ook moeilijk om overal af te blijven, niet in huis halen is de beste remedie. Je mannetje is ook goed bezig hoor!

Vind het bijna jammer dat we alleen maar op het forum contact hebben omdat onze interesses toch best wel matchen. Voor koken check ik ook regelmatig de site smulweb.nl en kijk elke avond smaken verschillen, dan zoek ik de recepten die me aanstaan op op de site en maak ze, beetje variatie in de Nederlandse keuken!

Ik lees graag van die echte meiden boeken waar je niet zoveel bij na hoeft te denken, maar ook waargebeurde verhalen. De boeken van Kluun vind ik erg goed: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt (zag em op het andere topic al voorbij komen vorige week) Komt een vrouw bij de dokter en  de Weduwnaar. Eigenlijk gewoon van alles.

Qua breien is het eigenlijk wel een beetje triest, ik kan alleen nog maar rechttoe rechtaan, dusse voorlopig brei ik sjalen maar goed wie weet lukken babysokjes ooit, daar heb ik nog even de tijd voor. Mijn moeder en schoonmoeder weten allebei hoe het moet dusse.. moet het maar eens vragen.

Geniet van je weekend! Wij zijn inmiddels de grens alweer over, maarre blijf lekker reageren hoor, dus als je je verveelt be my guest!

Kus Schippersvrouwtje

hoi meis

nou het is echt toevallig kijk ook vaak naar smaken verschillen of wie is de chef en ben de grootste fan van ready steady cook dat kijk ik echt elke dag hah mijn vriendje is er ook gek op ( behalve nu ie niet lekker mag eten)

qua boeken zitten we ook op 1 lijn lees veel boeken met humor echt van die meiden boeken idd en ook de waar gebeurde heb er komt een vrouw bij de dokter en die andere ook gelezen en ook die van ik was 12 en fietste naar school ( van dat slachtoffer van dutroux) en miepie hou gelukkig ook veel van de zelfde boeken dus we lenen vaak van elkaar scheelt weer in het kopen en gister was ik hier bij een 2e handswinkel was een boek wat ik graag wou met plastic er nog om van house off books zo'n humor boek voor maar 2 euro dus van de week ff geld pinnen en dan ga ik ff goed zoeken daar want das geen geld voor een leesgek als ik

spaar ook kookboeken van da's pas koken echt super boeken met makkelijke en smakkelijke gerechten en die gaan per ingredient of land heel leuk

wel balen dat je bijna in frankrijk bent wanneer kom je daar ongeveer aan?

x

Terug
Bovenaan