@ schippersvrouwtje

Hey Marijke,

Kijk ook heel graag Born 2 Cook en Ready Steady Cook, staat standaard op tijdens het koken  wat grappig zeg!

Leuk hoor dat jij en Mie_pie ook dezelfde interesses hebben is wel gezellig om met je schoonzusje op 1 lijn te liggen!

Wow, gewoon een 4de zwangere in ons topic! Super hoor, nou   wij nog he . Ben heel blij voor ze hoor, maar vind het erg jammer dat het ons nog niet mocht overkomen  Weet heus wel dat we nog maar kort bezig zijn, maar toch... het kriebelt zo ontzettend.

Als het goed is zijn we morgenochtend rond 04.00 in Frankrijk en dan zeker wel tot maandagavond, misschien nog wel langer helaas. Dus leef me vandaag nog even uit hier!

Wat dat beterschap wensen aan Mie_pie heb je helemaal gelijk, het hoort er inderdaad bij! En zou er alles voor over hebben!

Geniet van je weekend he meis!

Kus Schippersvrouwtje

hey meis

ja he idd ik voel me ook wel een soort van jarloers als iemand zwanger is en idd ook niet dat ik het hun niet gun maar je wil zelf ook zo graag en was ook wel super blij dat miepie eerder zwanger is dan ik want zei is al langer bezig dan ik en weet hoe graag ze het wou dan zou het zo lullig zijn als ik dr zo snel voor ben ookal zegt ze ik gun het jullie diep in je hart wil je zelf als eerste zijn

en idd veel dezelfde overeenkomsten hebben wij haha wel grappig als je iemand niet kent wat waren je hobby's als kind zijnde die van mij turnen en paardrijden maar daar ben ik niet zo fan meer van haha

x

Hey Hey,

Mijn hobby's als kind turnen, wilde altijd graag op paardrijden, maar dat mocht ik niet. Was ook wel behoorlijk prijzig, nu snap ik dat wel!

Heb het idee of ik je al heel lang ken, voelt heel vertrouwd! Zou zelf zo graag heel groot ZWANGER willen typen en het van de daken willen schreeuwen, maar denk dat we daar nog even mee moeten wachten. We moeten maar afwachten wat ons gegeven wordt!

xxx Schippersvrouwtje

Hey Marijk,

Volgens mij reageren wij steeds tegelijk in het andere topic.
Wat vervelend he! Zou haar zo graag helpen!

x

haha wat een toeval zeg dat je zo het zelfde bent als mij en ik betaalde eerst altijd zelf mijn paardrijden omdat ik dan ging werken en daarna naar de manege mijn ouders konden het ook niet betalen en later hebben we een eigen paard gehad die later weg is gegaan omdat mijn ouders uit elkaar zijn gegaan en ik er niet alleen op kon en mijn zus ook niet meer zo fanatiek was

nu heeft mijn kleine zusje nog wel een paard maar daar kan nog niet op gereden worden mijn moeder haar vriend heeft een boerderij waar ze nu wonen dus plek zat nu maar ik zou er niet meer op durven

en ben helemaal overdonderd van die vriend van stephanie mijn mannetje zou dat nooit zeggen

en ik typ het ook gewoon ff om te oefenen ZWANGER haha mischien is nu de druk eraf

meis we steunen elkaar en er komt een dag dan staat het er echt met een dikke smile

xx

mijn vriend vindhet ook heel leuk dat wij zo gezellie praten moet het altijd voorlezen haha hij zegt ook wat een toeval zeg

ik vind het zo gezellie samen kletsen hier haha vind het nu al jammer dat je er morgen niet bent haha

en idd we typen om en om

x

Vind het ook erg jammer dat ik er morgen niet ben. Heerlijk dat ik bij jou zo mijn ei kwijt kan. Hoop echt dat Stephanie het op kan lossen met haar vriend.Denk gewoon dat hij erg geschrokken is. Mijn mannetje is erg nuchter die zou zeker niet schrikken, maar denk dat ik zou willen dat hij net zo enthousiast is als mij op dat moment. Fijn joh, dat jou mannetje ook zo betrokken is!

X

Terug
Bovenaan