SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Hoi allemaal,

Ik ben margo en  heb 2 weken geleden ondekt dat ik zwanger was.
Ik ben uitgerekend op 3 september en das precies de dag dat mijn vriend en ik precies een jaar samen wonen.
ben er helemaal mee in de wolken omdat dit me eerste kindje wordt.
maar helaas komt er nu ook wel een schaduw zijde over, omdat ik over 2 weken een opleiding zou gaan doen, maar mijn ouders staan er totaal niet achter maar mijn vriend daarin tegen wil dat ik die opleiding toch ga doen ook al is het maar voor een paar maandjes.
nouja nog vele discuzies maar erover houden en kijken wat mij het beste lijkt zodat ik volop kan gaan genieten van me zwangerschap.

allemaal veel plezier met jullie zwangerschap.

groetjes margo

Hoi allemaal,

@ y1972: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan het niet zijn dat je de 16 de een innestelingsbloeding hebt gehad? Dat zou betekenen dat je verder bent. Dit zal de echo uitwijzen.
Succes in elk geval!

@ iedereen: Allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heeft iemand ergens last van?

Groetjes Mylène

Hé allemaal, ik ben ook uitgerekend op 2 september.
Weet pas sinds gisteren dat k zwanger ben!! Vind het heel spannend allemaal!!
Jullie gaan meer van me horen..
Liefs kim !

Hoi!

Ik ben Zwanger van mn tweede ik ben   als t goed is 11 september uitgerekend.
Ik ben erg misslijk en erg moe maar verder nergens last van eigenlijk!
Ik heb 12 Feb mijn eerste afspraak bij de gyn wel weer spannend hoor.

Gefeliciteerd allemaal!

Hallo meiden,

Dacht dat ik hier al een berichtje geplaatst had..... niet dus.

Ik weet sinds 31 december dat ik zwanger  ben van ons tweede kindje. Het was al in de tweede ronde raak. Super snel dus! Ben 7 september uitgerekend. Ons zoontje is 3 september 2006 geboren dus ze schelen dan net twee jaar. Vind het allemaal weer erg spannend. Ben benieuwd hoe het deze keer allemaal zal lopen.
Op het moment vooral last van moeheid, hoofdpijn, veel trek of juist geen trek. Maar gelukkig niet misselijk!

Hoop dat er snel een september 2008 forum komt. Iemand een idee hoe we dat kunnen aanvragen?

Groetjes Jojo

Hoi mylene24,
Het zou best wel een innestellingsbloeding kunnen zijn. Maar ik ben dan helemaal niet ongesteld geweest. Ik ben helemaal in de war: hoe zit 't nou allemaal!!!??   Ik heb wel 5 testen gedaan. Dan ben ik toch wel echt zwanger??
Ben blij als ik 17 jan naar de vk ga. Ik hoop dat zij kan zien hoeveel wkn ik ben.

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Ben er gisteren ook achter gekomen dat ik zwanger ben. Durf het nog niet helemaal te geloven, want het was nog maar een heel licht streepje (Sensitest), maar ja ze zeggen: een streepje is een streepje!
Ben in september gestopt met de pil en wilde eerst eens kijken of mijn cyclus regelmatig was, omdat  het voor ik met de pil begon nog onregelmatig was.
Het klopte allemaal vrij aardig: 34-29-28 en nu dus niet meer de komende 9 maanden hoop ik!
wat klachten betreft valt het nog wel mee: beetje misselijk, gevoelige borsten (maar dat had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden) en ik ruik veel meer dan anderen. merk wel dat er van alles aan het rommelen is in m'n buik.
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap, zonder al te veel ongemakken!

groetjes mamanita

hallo ik kan me ook aansluiten bij jullie. Ik dacht eerst in augustus te zijn uitgerekend maar deze week bleek ik in december een late eisprong te hebben gehad en ben ik in september (11e) uitgerekend.
wij zijn 2 jaar bezig om zwanger te worden en ik had net alle ivf medicijnen in huis omdat we maar een kleine kans hadden spontaan zwanger te worden. (zaadjes van vriend zijn niet met zoveel). met kerst was ik eenbeetje ziek, dus ik dacht: ach mijn lichaam heeft even geen tijd om ongi te worden. (ik zou met kerst onigi worden). Ik zat dus te wachten omdat ik dan mogeljk mocht beginnen met spuiten. Wat denk je: word ik maar niet ongi, dus 2 januari toch maar test doen (was niet echt hoopvol). nou daar stond dus heel duidelijk zwanger! Voirge week op de echo geloofde ik het pas echt. MOet vlgende weekweer echo maken (6 weken) omdat door de late eisprong te vroeg een echoafspraak is gemaakt. Maar er zit wel iets!
net als velen hier ben ik ook vreselijk bang dat het misgaat. VOel soms wat krampjes, maar volgesn VK is dat heel normaal. Heb onwiis zere borsten maar ben niet misselijk.
groetjes
boekie

Terug
Bovenaan