September 2008

Je bent pas gestopt met de pil? Dan kun je denk ik nog niet helemaal zeggen hoe je cylcus is?  Nadat je met de pil bent gestopt kan het nog wel eens zijn dat je eerste ongesteldheid wat langeruitlblijft (niet altijd hoor!) Maar misschien kun je nog even een paar dagen wachten.

hallo iedereen,

Ik wilde jullie even melde dat mijn ongi is begonnen (dus niet zwanger). Ben opzich wel blij want nu weet ik dat ik weer gewoon menstruweer. Dus nu kan het echt beginnen!!!
En hoe is het met jullie allemaal verder....

groetjes linneke

Heey weekee,

JA daar pas ik wel mee op ik hou me doordeweeks zoveel mogelijk aan Sonja maar wil ook nog wel eens iets extra's nemenhoor.
Een vriendin van mij heeft wel heel veel baat gehad bij Sonja. Zij was ook altijd erg onregelmatig en is toen ook haar gedachten gaan verzetten door te gaan Sonjaen en die kreeg hierdoor een regelmatigere cyclus weer en was daarna binnen twee maand zwanger. Zij temte er ook bij hoor. Maar we zullen zien bij mij is nog niks te zien geen rode duivels. Maar had eergisteren erg last van buikpijn links en ook een beetje onderin mijn buik. Misschien was dit mijn eisprong wel.. We hebben in ieder geval flink geklust dit weekend want je weet het maar nooit.

Iedereen die weer ongi is geworden erg veel succes in de volgende ronde en ik hoop dat ik wat meer zekerheid heb binnenkort..

Groetjes Russell

Oh dat is wel fijn dat ze door Sonja Bakker weer regelmatig menstrueerde. Ach en zolang je het niet te gek maakt (en daar houd jij je wel aan denk ik) helpt het inderdaad om aan eens wat anders te denken dan "zwanger worden-zwanger worden".

Dus lekker geklust?  Ik hoop dat het heeft geholpen meid en dat je pijntjes inderdaad de eisprong is geweest.

Linneke...ook fijn dat jij toch weer ongesteld bent geworden Voor jou en alle anderen...veel klus plezier!

hallo, weekee,

Bedankt voor je reactie... En hoe is het met jou 1 ste ronde??? Al ergens last van???

Nou ik hoor het wel

Hoi!! Nee om eerlijk te zijn nog niet. Ik ben net gestopt met ongesteld zijn (gisteren) dus mag strakkies flink klussen. Ik ben erg benieuwd of ik mijn regelmatige cylcus hou. ik hoor veel verhalen van meiden die ineens een onregelmatige cyclus krijgen....zit ik niet echt op te wachten, maar ja dat bepaal ik niet he?

Maar als het zo blijft dan is mijn NOD op 5 februari... ik ben ook zo benieuwd hoe het voelt om te "wachten" op je NOD.

Hoe voel jij je op het moment...behalve ongesteld dan?

ben gewoon vrolijk ik ga niet bij de pakker neer zitten omdat het niet in 1 keer lukt.... als het dan nog eens een jaar gaat duren dan ben ik het hele jaar een zuurpruim nee dat wil ik niet hoor en hoe denk jij daarover?
want heb je al kinderen en hoe oud ben je eigenlijk?

nou ik hoor het wel liefs lin

Ik ben (nog) 24...ik wordt morgen 25 :) En ik zou het heel leuk vinden als ik in 2008 zwanger mag worden van mijn eerste kindje. daarom is het ook allemaal nog nieuw voor me.

Maar dit forum is erg leuk om in contact te komen met meiden die ook de kinderwens hebben.

Je hebt helemaal gelijk hoor. je MOET ook wel proberen om positief te blijven. Dat is het beste en het is ook leuker om met een vrolijke meid te klussen (voor je vriend/man dan) dan met een zuurprium hihi

Terug
Bovenaan