September 2008

Hey Lin, dankje wel!!!

Ik heb een leuke dag gehad hoor. lekker relaxed, alleen famile kwam langs. en zondag komen nog wat vrienden. Fijn dat het hele huis voor een keer eens niet bomvol zat. Dan ben je alleen maar bezig met koffie taart etc...geen tidj om ook maar een beetje te kletsen met iemand.

En savonds even flink geklust hehe.

@ Bianca: hallo welkom hier. Ik hoop voor je dat het deze keer ook zo snel gaat. Ik zit in ronde 1 voor de 1e. Tuurlijk hoop ik ook dat het snel gaat maar ik reken nergens op.

Hallo Weekee,
Nog van harte gefeliciteerd!Ik hoop echt dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
Nou, ik heb eindelijk meer duidelijkheid, ben gister ongesteld geworden na 40 dagen cyclus.
Scheelt weer 20 dagen minder dan de vorige keer, dus wie weet is mijn volgende cyclus ook weer korter.
Ik vind het wel fijn dat ik weet wanneer ik mijn eisprong heb, zo ongeveer.
Maar ik heb nu wel testen van matcare besteld.(ovulatietesten)
Ik ga nu dus voor ronde 3.

Groetjes Patries.

hallo,

Ik weet met echt geen raad met ovu testen. Stond bij de Etos te kijken   hoe duur die krengen waren maar zag ze niet liggen?? Kan iemand mij uit leggen hoe die werken......
Dan weet ik dat ook weer... Is dat net als een zwangerschap test voor 1 keer of moet de daar elke dag over hene plassen ik wilde zeiken zeggen hihihi
nou ik hoor het wel

liefs lin

Hoi hoi,

ik wilde me ook even voorstellen,
Ik ben Debby, 23 jaar en al 6,5 jaar samen met m'n vriend,
na zo'n lange tijd samen gaat het toch wel kriebelen
(bij mij al veel langer hihi ) ben in september al gestopt met de pil en de afgelopen
maand was de eerste ronde, afgelopen zaterdag was m'n NOD maar nu nog niks en de testen blijven negatief, als het nou gewoon door zou komen, kan je weer door naar de volgende ronde afwachten maar......

groetjes Debby

maar je had wel een gewonen cycles in die andere maande vanaf september tot nu?
lief lin

hey patje, nou ja wie weet is het de volgende ronde al niet meer nodig en ben je zwanger *fingers crossed* maar mooi dat het minder lange cyclussen worden.

En hoi Debby, welkom hier. Spannend allemaal he?

Hoi Weekee,
Mijn menstruatie is op gang gekomen, maar ik vind het wel vaag.
Afgelopen maandag tot en met vandaag donderdag, meer bruinverlies en bijna geen bloed op de tampons.
Vreemd, maar ik zal het maar wel gewoon als een menstruatie moeten rekenen toch?
Weet iemand hoe dat zit?
En ja, inderdaad de cyclus is inderdaad een heel stuk korter, want het steeds maar afwachten, dat vind ik wel vervelend en daar word ik ongeduldig van!
Hoe is het verder met jou en de rest van de meiden?

Groetjes van Patries.

Heb precies hetzelfde. Za. ongi geworden eerste dag "normaal" bloedverlies zo/ma/di heel klein beetje en een bruine kleur.
Zal wel normaal zijn maar je twijfelt toch iedere keer, misschien toch zwanger ondanks ongi.
Maar goed, gaan gewoon voor de 2e ronde.
Heel veel suc6 allemaal!

Terug
Bovenaan