September 2008

hallo iedereen!!

Ben even een paar dagen niet online geweest, vandaar dat ik nu maar weer eens een reactie plaats. Morgen gaan ze proberen mijn spiraal er uit te halen bij de gyn, omdat het bij de huisarts niet lukte. ze konden de touwtjes niet vinden.
Wel heb ik al een paar dagen dat ik steeds misselijk ben, pijn in mn buik, gevoelige borsten..... echt zo raar, het zal toch niet dat ik net door de mirena zwanger ben geworden van de laatste keer oefenen met klussen
Ach ik zie het wel, ga er eerst niet vanuit, want zou wel heel frapant zijn. Het lijkt net of  dat mijn lichaam weet dat het spiraaltje eruit gaat, want ben vorige maand ook " gewoon" ongesteld geweest ( in hoeverre het een normale menstruatie is met een spiraal) terwijl ik het laatste half jaar geen druppel meer ben verloren....
Ik laat wel weten of het de gyn wel in gelukt!!

Hallo meiden!
Hoe gaat het met iedereen?
Ik zelf zou rond 14 januari mijn nod hebben.Ik had namelijk de eerste keer zonder pil een cyclus van 60 dagen, mega lang wachten dus!!
Nu had ik gemerkt dat ik 31 december poging twee, waarschijnlijk mijn eisprong heb gehad.Maar nu het volgende, misschien dat iemand hier ervaring mee heeft of meer over weet:
Ik heb zaterdag 12 januari, 1 klein streepje bloed in mijn onderbroek gehad en zondag, maandag heel klein beetje bruinverlies. Dus geen bloed!
Wat kan dit zijn?Ik heb ook geen buikpijn, meestal als mijn menstruatie komt, heb ik erge krampen.Wel voel ik soms kleine steekjes rechts in mijn onderbuik??
Zou de menstruatie nog doorzetten of wat kan dit zijn?Ik wil namelijk nog even een paar dagen wachten met testen.

Groetjes Patries.

HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU,HAPPY BIRTHDAY DEAR WEEKEE,HAPPY BIRTHDAY TO YOU

O ik denk zal de boel een beetje eigen maken hier dacht das wel ff gezellie. En met eigen bedoel ik dan het hele cluppie hier he.

Groetjes Russell

Heey Russel, thanks!!  Hier neem er vanovond maar een drankje op  eentje kan vast wel ;) Leuk man! Alles goed verder?   Ik vind dit een gezellig cluppie trouwens.

En Patje, helaas heb ik daar nog geen ervaring mee.

tja, VANAVOND bedoel ik dan...*zucht*   en ik heb nog geen druppel gehad haha.

speciaal voor de verjaardag van weekee

hoop dat je een leuke dag hebt.................

Hoi meiden,

Ik ben bianca en ben 27 jaar. Ik word 11 februari 28 en dat zou ook mijn NOD dag moeten zijn. Leuk cadeautje.
Ik ben net gestopt met de pil.
Dit is dus ronde 1 en we gaan voor een 2e kindje.
Vorige keer was het meteen raak dus daar gaan we weer voor, maar niet getreurd als het niet meteen lukt.

Leuk om zo met jullie te spreken.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan