September 2008

hey meiden, wat vaag van die bruine kleur. Tja ik moet mijn eerste echt ongesteldheid (zonder pil) nog hebben, ergens begin februari, dus ik weet er verder niets van.

aargh ik zit dus ook helemaal niet te wachten op de periode dat je moet "wachten" op je ongesteldheid....komt ie of niet?

nou op naar de volgende ronde dan maar? succes!

Hoi allemaal,

Dat van die bruin kleurige afscheiding/ongi ken ik niet.
Maar ik hoop dat het allemaal goed op gang komt bij jullie.
Ik ben nu van mijn ongesteldheid af, dus nu nog een weekje en dan flink aan de bak met klussen.
Ik hoop dat het allemaal goed komt!
En dan afwachten of het allemaal is gelukt, dat is het ergste.

Groetjes Bianca

Hoi allemaal, ik wilde jullie alvast even een fijn weekend wensen.

Zo, woensdag het spiraal eruit gekregen, gyn had geen problemen hem te vinden.
Wel moest ik wachten met zwanger worden tot ik iig 1 keer ongi ben geworden.
Naja, we zien het wel! Hopelijk ben ik snel zwanger, ik was wel meteen weer vruchtbaar volgens de gyn!!!!

ging net naar de wc en volgens mij al ongesteld geworden!!!
dan kunnen we met 2 weken der al tegenaan
Nee, ga niet zo zeer wachten, als et zover is, is het alleen maar beter!
Het was meer om precies te kijken wanneer je uitgerekend was, dus geen medische redenen om te wachten ;)

het word hiet echt al super gezellig....
Ik heb niet zoveel te melde eigenlijk... Moet weer w8ten tot ik mag klussen he en dat is pas volgende week....
Iemand anders nog iets te melde.............

liefs Linda

Ja het wordt al een gezellig cluppie hier.

haha Patje dat is super. Kun je snel weer klussen.

Als mijn cyclus hetzelfde blijft (zoals die met de pil was) zit mijn eisprong er vandaag of morgen aan te komen. Eerder "voelde"ik dat wel...nu niks. Dus ik ben bang dat ik dan toch misschien een langere cyclus krijg? Het is ook de eerste maand dat ik met de pil gestopt ben..toch ontpillen dus? We zien het wel.

Geniet allemaal nog van de zondag

Terug
Bovenaan