September 2008

Hoi Hoi,

daar ben ik weer, afgelopen week niet te veel ermee bezig geweest, anders word je er helemaal gestrest van, maar nu ben ik 8 dagen overtijd en vanochtend weer getest met CB digitaal, er stond niet zwanger maar wel 2 streepjes, dus nu weet ik nog niks
morgen maar testen met een normale

En hoe staat het bij jullie???

groetjes debby

Hoi hoi,

Ales goed met jullie?
Lekker weekend gehad?

Voor mij wordt het volgende week klussen.
Ik hoop dat alles goed gaat.

Groetjes Bianca

Hallo Allemaal,

Inmiddels heb ik al weer een heel tijdje niet gereageerd,
ik had ook weinig te melden merkte ik, ik was namelijk niet ongesteld en niet zwanger.
Inmiddels zit ik op cyclusdag 48. (geen idee wat mijn normale cyclus is, maar toch wel ongeveer maandelijks). Ik had geen hormonen bij mijn spiraaltje, dus hoef in principe ook niet af te kicken. Inmiddels heb ik contact gehad met de dokter en wordt ik doorverwezen naar de gynaecoloog. De afspraak is 29 januari (pas). dus ik blijf nog even lekker in niemandsland zweven...
Ik hoop dat ik snel weer door kan naar de volgende ronde want dit is niet leuk...

Nou jullie in ieder geval heel veel succes met klussen..

groetjes Jennifer

Hoi dames,

Ik ben het zat ik heb vanmidddag een afspraak gemaakt bij de gyn. De huisarts had al gezegd dat als ik in maart nog geen regelmaat had ik wel mocht bellen voor een afspraak maar ik dachtg bij mezelf ik ben nu al 28 dagen overtijd zes testen verde allerlei kwaaltjes en   nbiet zwanger en geen rode duivels laten ze nu maar eens gaan kijken of er iets aan de hand is ben die onzekerheid nu wel een beetje zat eigenlijk. Ik mag 12 februari heen en dan is het een jaar geleden dat ik de laatste prikpil heb gehad. Heb wel al bloedingen gehad telkens om de week en mijn langste cyclus was 31 dagen en nu dus dit drama. Ik weet dat er meer zijn die in dezelfde situatie zitten als mij.

Zo ff mijn frustraties weer afgereageerd nu wachten tot 12 februari

Groetjes Russell

Russel & J-Lo allebei heel veel succes bij de gyn. ik hoop dat die jullie inderdaad weer verder kan helpen. Zo zit je natuurlijk enorm tussen wal en schip in. Kun je niks mee.

Houd ons op de hoogte.

Hoi Weekee,

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden ben wel een beertje zenuwachtig hoor je weet het niet he wat er gaat gebeuren en wat er uit komt. Maar ja laat het wel over me heen komen dat is denk ik het beste.

J_lo: Wij zitten idd een beetje in hetzelfde schuitje dus wou je ook ff heel veel succes wensen.

En de rest natuurlijk ook allemaal heel veel succes.

Groetjes Russell

Verveel me en bedacht me ineens dat je misschien de  simlies wel van hyves af kunt plukken en ja hoor het lukt,,,,  O wat voel i met nou slim.....

maar ik hoop dat er veel van deze          en dat deze er niet komen      of deze    

Ik heb er trouweens wel veel plezier in en zo ziet het er wat gezelliger uit

Wat vinden jullie???

nou

Hey lin (ja sorry ik heb de neiging altijd namen af te korten/ in te korten...hoe je het wilt hebben. Ziet er leuk uit die smilies. Moet ik volgende keer ook maar ff proberen, maar nog niet zo'n zin om weer op hyves te gaan...heb net uitgelogd lol.

Pfff nou ik weet niet meer wat ik nu precies voel hoor. Mijn eisprong zou gisteren moeten zijn. Nu had ik al in een ander topic geschreven dat ik gisteren erg last van steken in mijn onderbuik had (eisprong? zal ik em kunnen voelen?)

Vandaag voel ik me erg opgeblazen en steekt het af en toe nog rechts onderin (zal ik dan een blindedarmontsteking krijgen??) zoals je ziet...een en al chaos haha.

Ach ik hoop dat ik er morgen een beetje vanaf ben, Vrienden van em gaan trouwen...ik ben ceremoniemeester dus ik wil wel heel graag "fit"zijn

Terug
Bovenaan