September 2008

Hey lin (ja sorry ik heb de neiging altijd namen af te korten/ in te korten...hoe je het wilt hebben. Ziet er leuk uit die smilies. Moet ik volgende keer ook maar ff proberen, maar nog niet zo'n zin om weer op hyves te gaan...heb net uitgelogd lol.

Pfff nou ik weet niet meer wat ik nu precies voel hoor. Mijn eisprong zou gisteren moeten zijn. Nu had ik al in een ander topic geschreven dat ik gisteren erg last van steken in mijn onderbuik had (eisprong? zal ik em kunnen voelen?)

Vandaag voel ik me erg opgeblazen en steekt het af en toe nog rechts onderin (zal ik dan een blindedarmontsteking krijgen??) zoals je ziet...een en al chaos haha.

Ach ik hoop dat ik er morgen een beetje vanaf ben, Vrienden van  ons gaan trouwen...ik ben ceremoniemeester dus ik wil wel heel graag "fit"zijn

Oh en Russel (of Russ ): Tuuurlijk is het spannend. Wel extra fijn dat je het ook met ons kunt delen. Succes meid.

Hey weekee,

Ja, wat   het kan zijn weet ik niet wel weet ik dat sinds dat wij bezig zijn ik van alles in mijn lichaam voel.....Volgens mij was het er al en nu dat ik weer van mijn ongi af ben heb ik weer een opgeblazen gevoel.... Zat er dus al vaker....
Nou hoop dat je het toekomstige echtpaar een leuke dag kan geven en dat jij niet meer last hebt van een pijnlijke buik....
Nou veel succes

gr lin

Hoi Linneke,

Ik ben ook ff aan het proberen geweest en ja hoor het lukte mij ook

Erg leuk zo.

Ik hoop net zoals jou dat er dit jaar veel    geboren worden bij ons topic.
En dat bij iedereen de  maar weg blijven.

Ik ga ff koken nu.

Groetjes Russell

hoi allemaal!

wij gaan volgende week ook beginnen aan ronde 3 voor de eerste. ben vannacht ongi geworden :( jammer maar ja...mijn cyclus is nu 3 dagen eerder dan vorige keer (42 dagen) dus dat is goed want dan hebben we toch weer iets eerder kans op een eisprong!
het was wel een teleurstelling vanochtend want we hebben afgelopen maand zoooooo veeeeeel geklust...en dan lukt het niet! maar ja even deze vervelende 'buikpijn'-week door en dan weer volop aan de slag.iedereen veel succes!

Liefs xxx E

veel succes de volgende ronde 25...even door de zure appel heenbijten zeggen ze wel he?

Hey Russel, jij ook al druk aan de smilies? Dan kan ik haast niet achterblijven he?

Nou de bruiloft is allemaal goed gegaan..een hele last van mijn schouders. Nu heb ik erg last van slijm (beneden). nu kan het natuurlijk prima zijn dat ik geen cylcus van 29 dagen houd (zoals ik had met de pil) en dat ik NU pas een eisprong ga ik krijgen (ipv rond de 20e) even een paar dagen later dus. We gaan maar gewoon voor se zekerheid klussen vanavond hihi.

Hoi hoi,

Nou wij gaan weer de klusdagen in.
Ik zou als alles goed is zondag/maandag de eisprong moeten hebben.
Ik ben net lekker in bad geweest, heb alles goed geschoren
Dus ga vanavond en de rest van het weekend  volle bak klussen.

Hoe gaat het met jullie?
Wanneer moeten jullie niet ongi worden?
Ik op 11 februari (wel leuk, want dat ben ik ook jarig, dus een positieve test is een mooi kado)

Groetjes Bianca

hello iedereen,

Ik weet niet wanneer wij moeten klussen. Als ik een cycles heb van 31 dagen net als de vorige keer dan is het volgende weekend maar omdat dat de eerste keer is kan ht ook zo zijn dat ik misschien wel lekker ingewikkeld he?? van 28 dagen heb dan moeten we nu gaan klussen maar we KLUSSEN gewoon OM en OM de DAG zitten we altijd goed....
Oja als ik uit ga van 31 dagen dan moet ik 13 feb ongi worden en 14 feb op  day kunnen we testen ....  laten we hopen dat het dan postief is......

nou doei

haha meiden, wat spannend allemaal. Als ik dezelfde cyclus houd (als met de pil) dan is het 29 dagen en is mijn NOD 5 februari.

Vraagje he... ik schrok namelijk een beetje. Ik heb de afgelopen dagen (vanaf maandag) een beetje nou ja pijn is het niet, maar een ongemakkelijk gevoel onderin mijn buik. Niets aan de hand...nu ga ik vanavond naar de wc en veeg ik een beetje donkerbruinig slijm af...hmm... wat kan dat in hemelsnaam zijn? Ik heb net gechecked en ben niet ongesteld....

Terug
Bovenaan