September 2008

Hoi weekee,

Ik heb niet echt een idee wat het is, maar ik heb volgens mij ooit begrepen dat het gaat om slijm dat los komt als er een poging wordt gedaan van innesteling.
Dus maar hopen dat het en goed teken is en dat er hard wordt gewerkt aan een baby'tje.

We gaan vanavond weer vol aan de bak.

Een heel fijn weekend allemaal (mijn weekend begint net, ik werk namelijk op zaterdag)

Groetjes Bianca

Hai Bianca,

ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad hoor.

En tja...laten we inderdaad dan hopen dat het een innestelingsbloeding is.

Hoi weekee,

Ja, heb een fijn weekend gehad.
Ik zag net op de ovulatietesten dat mijn eisprong naderend is.
Dus ik ga mijn man vanavond ook nog even verleiden.

Ik had gisteren een beetje slijm dat een beetje rood was. Maar geen ongesteldheid rood.
Volgens mij om aan te duiden dat mijn eisprong komt, dan weet ik dat ook weer.

Groetjes Bianca

hihi, ga lekker je mannetje verleiden. Hopen dat het helpt en dat je ons snel kunt vertellen dat het "raak" was :)

Hoi weekee,

Nou volgens mij heb ik er deze maand alles aan gedaan om het te laten slagen.
Maar ja je weet maar nooit of er een hyperactief visje bij zat.
We kunnen nu alleen maar twee weken afwachten (wat duurt dat nog lang zeg)

Groetjes Bianca

Hoi meiden,

Hier was ik even weer. Ik lees telkens nog wel mee maar heb niet veel nieuws te vertellen. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi. Ben nu al ongeveer 67 dagen overtijd. Heb inmiddels al wel twee weken last van gevoelige tepels. Dit heb ik de vorige keer drie weken gehad en hou me ook daar een beetje aan vast dat dit een teken kan zijn dat het er weer aan zit te komen. Heb vanmorgen net het bericht gehad dat iemand die ik ken 17 weken zwanger is zonder dat ze het wist... Dan denk ik wel eens waarom zulke mensen wel en degene die  het zo graag willen niet.  Maar ik denk dan al snel dat ik niet zo mag denken ons geluk zal nog wel komen. Hoop alleen niet dat ik ongie ben als ik naar de gyn toe moet zou een beetje k*t zijn dan.

Nou dat was weer een heel verhaal.

Groetjes Russell  

@Bianca: tja, dat is het em nu net he ;) Ik hoop dat er een bijzat.

@ Russel, toch leuk weer van je te horen. Toch kan ik mre vreselijk goed voorstellen dat het reuze vervelend is om 67 dagen over tijd te zijn. helemaal als de testen negatief zijn. Dan hang je er zo tussen in. Ik hoop dat er gauw duidelijkheid voor je is dmv ongezteldheid of (en dat hoop ik natuurlijk meer) zwanger zijn :) Dikke knuffel voor je

Hoi russell en weekee

Russell: Wat vervelend voor je dat je al zo lang aan het wachten bent op een ongesteldheid.
Het is fijner als je weet waar je aan toe bent.
Ik hoop voor je dat alles gauw goed komt.

En voor ons hoeft er inderdaad maar 1 goed visje te zijn, maar ja dat weten we pas over twee weken.

Weekee: wanneer is jouw NOD dag?

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan