September 2019 Peuters

Uitje: wij hebben vlak voor de geboorte van ons tweede wat keuzes gemaakt, omdat we dachten slechter kon het toch niet worden. Dat was een peuterbed (wel met de ingang naar de muur) en gestart met homeopatische slaap medicatie. Zag het ook niet meer zitten. Of het nu het ene of het andere is, maar ze slaapt eigenlijk 4 a 5 nachten door nu of nog maar 1 x wakker… zelfs tot 06:30-06:45 nu gemiddeld ipv 5-6 uur en smiddags altijd 1,5 uur of één enkele keer langer. Wij snappen er ook niks van als het potje op is dan stoppen we en zien we wel wat de reden is geweest en anders schaf ik het met liefde weer aan!
 
Hopelijk verder een rustige kerst gehad Majom? Wat zullen jullie geschrokken zijn!
Hoe doen jullie peuters het aan de kerstdis? Gisteren ging het heel goed. Ik hoop vandaag weer. 
 
@Anemoontje we zijn toevallig vorige week overgestapt op een peuterbed met opening naar de muur haha.
Hij doet het super in dat bedje hoor, als in, hetzelfde als in zn ledikant en we hadden verwacht dat hij het heel spannend of moeilijk zou vinden maar nee.

Wat voor homeopathisch middel is dat?
 
Oh ja! Ja wij hadden dat ze continu ging staan in het ledikant en nu doet ze dat niet meer dus dan creëer je al wel wat meer rust. https://www.bachbloesemmix.nl
 
Wat schrikken Majom! Fijn om te lezen dat het nu goed gaat.

Hier is de kerst rustig verlopen. Veel aandacht en entertainment voor onze kleine grote man, daar genoot hij wel van. Met het eten hebben we vooral gegeten toen hij op bed lag om 19.00u haha dat gaat toch het rustigst.. het zijn leuke dagen geweest maar hoogzwanger vind ik het ook niet erg dat ze er nu weer opzitten ;-)
 
Fijn dat het goed ging!
Bij ons heeft hij juist wel meegegeten en is wat later naar bed gegaan. (We waren beide dagen bij familie). In de middag iets later naar bed / iets langer laten liggen en dat ging gelukkig goed. Hij heeft ook beide dagen uitgeslapen dus ik ben erg blij met hoe het gelopen is. Geloof dat we weer uit dat slaapdal zijn gekropen. Hij huilt nog steeds bij het naar bed gaan maar dat stopt nu gelukkig snel en ik hoef er niet meer naast te zitten. Duimen dat het zo blijft. 
 
Dat klinkt goed Zazou, fijn! Ja hier wil onze jongen echt niet meer smiddags naar bed. Daarentegen gaat hij wel rond 18.45 zonder mopperen slapen en slaapt hij tot ongeveer 7.30u. Dat is toch ook wel heel lekker moet ik zeggen!
 
Dat is zeker lekker! Onder aan de streep slapen ze ongeveer evenveel waarschijnlijk maar het is gewoon anders verdeeld ?. Ik vind het eerlijk gezegd niet erg dat hij wat later naar bed gaat (Met ons ritme qua werk en hem ophalen bij de oppas zou 19u naar bed niet eens haalbaar zijn) maar die drama's met naar bed gaan ben ik liever kwijt dan rijk ??
 
Terug
Bovenaan