September 2019 Peuters

Liesforum wat heftig zo’n operatie! Gaat het nu helemaal goed? Succes met het starten op je werk!

Majom wat naar weer een bloeding. Dus het blijft voor je nu heel rustig aan doen?
Qua speelgoed speelt onze zoon heel graag met auto’s maar ook steeds meer met klei, electro (dino’s maar je hebt er ook andere van) en we hebben ook kinetisch zand met daarbij een speelset: https://www.amazon.nl/CROSOFMI-Bouwvoertuigen-Verkeersborden-Opvouwbare-Gereedschap/dp/B07XHR8CRV/ref=asc_df_B07XHR8CRV/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=437568076502&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=15800205033743601865&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064002&hvtargid=pla-852330149963&psc=1
Die staat echt zeker 3 keer per dag op tafel haha. Erg leuk!

Hier inmiddels 39+3 weken zwanger en ik heb het echt helemaal gehad ? ik hoop jullie snel geboortenieuws te brengen!
 
Ja waren behoorlijk heftige weken. Vanaf dat hij 3 weken oud was begon het extreme spugen, ben bij huisarts geweest, huisartsenpost, CJG. Maar niemand dacht aan deze aandoening omdat het meestal zo is dat al binnen 2 dagen kindjes geen enkele voeding binnen hielden. Hij spuugde maar 2 flessen per dag en veel maagzuur. Maar ik voelde aan alles dat de hoeveelheid die eruit kwam niet oke was en hij wilde steeds minder drinken. Uiteindelijk bleek hij al behoorlijk uitgedroogd te zijn. Gelukkig gaat het nu helemaal goed met hem, in principe een simpele operatie. Maar was wel heel heftig om hem zo ziek te zien. 


Ik wil inderdaad juist graag werken om wat afstand te kunnen nemen. Geen idee of het door de moeilijke start komt, maar ik zit er veel te veel bovenop. 


@majom wat vervelend zeg weer een bloeding, maar met de baby wel alles goed?
Wij hebben een meisje, hier wordt heel veel met het ikea keukentje, thee servies en poppen gespeeld. 
 
Jeetje Liesforum wat naar voor jullie zeg! Zo'n kleintje al geopereerd. Hopelijk kun je inderdaad als je weer aan het werk gaat het allemaal een beetje loslaten.
@Majom: wat naar nog een bloeding, ik hoop dat het snel stopt! Hier wordt heel veel gespeeld met het keukentje, een aardappelmannetje (die je dus helemaal kunt maken zoals je wilt), puzzels, Duplo en de ballenbak. 
@Juffelies: ik hoop dat je snel nieuws mag delen! Zet 'm op straks met de bevalling. Trouwens wat leuk dat kinetische zand, ga ik eens naar kijken!
 
Bedankt voor jullie tips! Daar kan ik wel wat mee. Hier speelt hij nog steeds graag met zijn pikler driehoek en de speelmat van ikea is ook super. Die leggen we dan bijvoorbeeld gedeeltelijk over de bank als glijbaan of dient als huisje etc.
Wel weer even schrikken de laatste bloeding, moet vanmiddag weer naar de gyneacoloog. Placenta weer bekijken en uitslag uitstrijkje. Naarste is nog dat mijn partner nergens bij mag/mocht zijn ivm corona. Hij mocht ook bij bloedingen niet mee naar de wachtkamer en spreekkamer en moest beneden in het ziekenhuis blijven wachten. Aan de ene kant snap ik dat ze voorzichtig zijn, maar het is natuurlijk net zo goed zijn kind.

Succes nog met de laatste loodjes! Hopelijk mag je snel met babynieuws komen.
 
@Anemoontje vandaag de druppels binnengekregen. Ik ben benieuwd of hij het gaat accepteren (het innemen).
Wanneer merkte je effect? In de bijsluiter staat na 10 dagen, is wel heel lang. Mijn man is even on board, maar 10 dagen?

Liesforum ik laat je weten hoe het gaat!
 
Onze tweede zoon is gisteren geboren! Na een heftige bevalling bleek dat hij als sterrenkijker helaas niet geboren ging worden (hij kon zo niet door mijn bekken). Omdat het steeds minder goed met hem ging is hij alsnog gehaald met een keizersnede (evenals onze eerste zoon).
Het herstel zie ik nu wel wat tegenop, met peuter, maar het is niet anders! Blijven vandaag nog in het ziekenhuis en dan morgen lekker naar huis.
 
A van harte gefeliciteerd Juffielies. Balen dat hij er niet goed voor lag waardoor je nu met een langer herstel zit. Morgen lekker naar huis en laat je maar heerlijk verwennen in de kraamweek.
 
Terug
Bovenaan