September 2020 ❤

Runbabyrun hahaha, heerlijk dat manlief je zo helpt! En pepermuntjes werken inderdaad goed he! Die gebruik ik sinds deze week ook. 
Boldotje Wat fijn dat de echo goed was! Doe je de NIPT met of zonder nevenbevindingen?

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad. Wat was ik zenuwachtig zeg. Maar gelukkig is alles goed! We hebben zelfs het hartje heel kort mogen horen kloppen en hij/zij was vrolijk aan het spartelen. Ik ben zó blij! Mijn definitieve uitgerekende datum is 11 september. 

Boldotje wat fijn! Succes nog met de ruime week wachten :) 
Hnvd ik hoop zo erg dat ik dat vrijdag ook mag schrijven!! Lekker genieten!!
Ik ben inmiddels ongeveer 8+1 (vind het tegelijk heel langzaam en toch best snel gaan) en dus vrijdag de allereerste echo bij de verloskundige. Ooh wat gaan die laatste dagen nog lang duren vrees ik.. Gelukkig wel gewoon de hele week werken dus ik hoop dat dat helpt mijn zinnen te verzetten. 
Hoe is het met iedereen verder?

Hoi iedereen!  
Ik heb net weer een inwendige echo gehad bij 10+6 weken. Alles zag er opnieuw goed uit bij de kleine en er zou nu al een vermoeden zijn dat het een jongetje wordt!! Wat ik echt crazy vind, want dan klopt mijn voorgevoel :eek:.. Vandaag mijn laatste pregnyl inspuiting, ik moet enkel nog progebel slikken tot 12 weken en dan zal mijn lichaam hopelijk de rest doen!
Volgende week de NIPttest en dan een week later hopelijk goed resultaat en dan eeeeeindelijk delen met familie en vrienden. Ik hoop echt dat die 2weken snel voorbij vliegen!
Ik voelde me de afgelopen dagen wel zeer onzeker, behalve heel moe en afkeer van zogoed als alles van eten (gelukkig niet van fruit, Griekse yoghurt en tuc koekjes ?) ben ik niet meer misselijk, geen steken in onderbuik en m'n borsten zijn totaal niet meer zo gevoelig/pijnlijk. Ik was dus superbang dat er iets mis was.. Onterecht nu blijkt.  
Hoe gaat het met jullie? 

Hallo allemaal
Ik ben nu 10+2 en hebben maandag de termijnecho dan weten we meer. Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend? Ik heb sommige ochtenden wel last van ochtend misselijkheid. Bij de eerste had ik er erg lang last van zelfs tot uitdroging toe dus hopelokl stopt het bij 12 weken nu.

Groetjes

Hallo allemaal
Ik ben nu 10+2 en hebben maandag de termijnecho dan weten we meer. Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend? Ik heb sommige ochtenden wel last van ochtend misselijkheid. Bij de eerste had ik er erg lang last van zelfs tot uitdroging toe dus hopelokl stopt het bij 12 weken nu.

Groetjes

Hallo allemaal

Groetjes

Poeeeh ook wij hadden vandaag een 2e goede echo! Merk dat ik me onwijs heb zitten voorbereiden op slecht nieuws haha want de opluchting was echt enorm! 
Ik dacht 9.5 te zijn en werd gemeten op 9.4 wat dus prima is! De kleine baby was al zooveel groter dan de eerste echo met 6.4, bizar gewoon! En de kleine boon was super bewegelijk haha, zo mooi om te zien! En qe hebben ook nog het hartje mogen horen... dag kan niet meer stuk. Ik baal alleen dat we er geeb filmpje van hebben gemaakt :) 
Over iets minder dan 3 weken de termijnecho.. spannend!! 

Runbabyrun Komt vast goed, geniet ervan morgen!

Boldotje Wat tof dat je nu al weet wat het (waarschijnlijk) gaat worden!

..187 Spannend, veel succes maandag! Ik heb sinds week 9 last van misselijkheid. Af en toe moet ik ook overgeven. 
Bo-Belle Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Geniet ervan!

Afgelopen week heb ik aan mijn familie verteld dat ik zwanger ben (m'n ouders wisten het al). Dit weekend is de schoonfamilie aan de beurt! Toch spannend hoe iedereen gaat reageren, maar ben echt blij dat ik binnenkort geen smoesjes meer hoef te verzinnen voor mijn zwangerschapskwaaltjes (blaasontsteking, slecht slapen door een snurkende vriend en voedselvergiftiging waardoor ik mij niet lekker voel, kun je toch minder lang volhouden dan verwacht ?). 

Terug
Bovenaan