September 2020 ❤

Boldotje wat fijn dat alles goed was en heel bijzonder nu al te kunnen zien wat het (waarschijnlijk) wordt!!
...187 spannend, succes maandag!! Hoop dat je je snel wat beter voelt.
Bo-Belle wat fijn dat alles er weer goed uitzag!!
Ik had vanochtend mijn eerste echo en alles was goed!! Zo ontzettend opgelucht, vond het echt héél spannend. Op basis van de echo 8+5 dus een dagje teruggezet, prima natuurlijk. Zag er verder fantastisch uit volgens de verloskundige :) 
Ik kon bij onze praktijk zelf een app downloaden (Hello Mom) en de foto's en het filmpje werden daar dan naartoe gestuurd. Zit dus lekker te turen naar het filmpje van een kloppend hartje en een beweeglijk kindje :) Over exact 2 weken mag ik weer terug voor de termijnecho. 
Vanmiddag gaan wij langs onze ouders en mijn zus om het nieuws te vertellen, zo ontzettend leuk!!

Hallo allemaal. 
Precies 6 weken geleden had ik een positieve test in mijn handen. 3 weken geleden de eerste echo gehad en het hartje horen kloppen ?. Nu nog 2 weken afwachten op de termijnecho.
Ik ben nu 9+5 en ben al 4 weken echt super misselijk de hele dag en steeds overgeven. Hebben jullie hier ook zo veel last van? Zit nu weer ziek thuis. Hoop dat het snel weg is.
Ik ben 20 september uitgerekend en jullie? 
Super leuk om jullie berichtjes te lezen! 

Groetjes een aanstaande mama

Hoi allemaal, 
Ik haal even dit topic weer naar boven. Moest al goed zoeken :) 
Hnvd, dankjewel nog!
Hier gaat het goed, vandaag tik ik de 10 weken aan. Leuk om te zien dat Aapie (onze werktitel) nu echt op een baby'tje begint te lijken!! Aanstaande vrijdag heb ik mijn termijnecho. Begin het geleidelijk aan toch weer spannend te vinden. 
Misselijkheid is gelukkig de afgelopen week afgenomen, al heb ik vandaag wel weer een irritante vieze smaak in mijn mond. Heb de pepermuntjes er maar weer bij gepakt.
Hoe is het verder met iedereen? 

Ah wat fijn, snel weer even kijken dus! 
Hier is de ergste misselijkheid ook wel gezakt, heb wel slechte dagen erbij maar niet meer constant. Wel elke dag in de avond misselijk, koken lukt dus ook nog steeds niet... eet maar veel rauwkost en fruit om te compenseren ;) 
Die vieze smaak herken ik niet perse maar ik heb net ook een broodje weggegooid... had veel zin in paté maarrrr dat smaakte dus voor geen meter. En ik ben erg gevoelig voor zout merk ik haha! Chips prima, maar in het avondeten (als de meneer kookt) vind ik het ineens snel te zout. 
Wij hebben a.s. maandag onze termijnecho :D die stond eigenlijk een weekje later maar ik heb zo naar gedroomd dat het hartje niet meer klopte, dat ik toch even de vk heb gebeld of ik misschien tussendoor mocht komen om alleen even hartje teluisteren of zelf een extra echo te betalen. Toen is ze even flink gaan bellen en kon ik dus eerder terecht. Heel lief! 
Ik droom altijd al veel en intens, maar de dromen zijn nu zo anders. Hyperrealistich en af en toe dus heel heftig. 

Hier wordt de misselijkheid dus erger sinds een weekje.. Zeer vervelend, maar gelukkig kots ik enkel thuis voor het werk ipv tijdens het werk. Ik begin wel hoe langer hoe meer na te denken hoe ik nog zo vermoeiend 40u per week moet werken in zo'n stressvolle, targetgerichte job.
Ik heb vorige week dinsdag opnieuw een echo gehad, maar was zelf teleurgesteld want ik vond het niet zoveel gegroeid 0.80cm.de gynaecoloog vond het zelf nog steeds heel goed. Ook bloed afgenomen voor de nipt en dus nu enorm ongemakkelijk afwachten tot de uitslag. Indien tijdig binnen zouden we het woensdagavond vertellen aan onze ouders.

Al die spanningen goooh

Runbabyrun, wat een leuk naampje. Hier is het voorlopig nog alien haha 
Bo belle, mijn dromen zijn absurd en slaan helemaal nergens op haha. Wat die hormonen allemaal doen zeg 

Runbabyrun Haha, leuke werknaam! Bij ons is het Baby Yoda. 
Bo-Belle Oh ja die heftige dromen herken ik ook idd!

Boldotje Fijn dat de gynaecoloog het goed vond! Hij/zij heeft ervoor gestudeerd dus zal het we goed weten :)

Bij mij is de misselijkheid geleidelijk minder geworden sinds ik de 12 weken heb aangetikt. Erg blij mee, want hing de laatste tijd zelfs op m'n werk boven de wc pot ?. Over 2 weekjes heb ik een geslachtsbepalende echo ingepland, ik ben erg benieuwd! 

Hier gelukkig ook een stuk minder misselijk sinds week 10. Gister termijnecho gehad waarbij ons druifje super druk op en neer aan het springen was. Echt geweldig om te zien.
De dromen waar jullie het over hebben ervaar ik ook op die manier. Heel intens. 
Gister mijn schoonfamilie het nieuws verteld. En vanavond zijn mijn ouders en zusjes aan de beurt. Spannend weer. 
Wil een pretecho aanvragen alleen ik twijfel voor 14 +4 of 15 +4. Zou het bij 14+4 al te zien zijn? Hebben jullie hier al ervaring mee? 
Groetjes 

Terug
Bovenaan