September 2020 ❤

Hoi allemaal,
ik wil me graag aansluiten bij jullie. Ik verwacht 6 september mijn tweede kindje. Ons zoontje is van november 2018. Hebben jullie toevallig een gezamelijke Facebook pagina?

Dat dacht ik dus ook runbabyrun! wat fijn dat je termijnecho goed was! Ik wilde ook zó graag een filmpje naar dat zijn we bij de echo net 9.4 weken gewoon glad vergeten... en bij de termijnecho stond er dat ze fotos en filmpjes nemen met je telefoon niet zo waarderen, maar dat je voor 5 euro een usb kon kopen met daarop de beelden. Nou, prima! Zijn het "alleen maar" foto's :( wilde ook zó graag dat wiebelende boontje kunnen bekijken achteraf... 
Gebruikerel, gefeliciteerd met je zwangerschap! Er zijn 2 groepen: ovn september 2020 en ovn 2e helft september 2020 ;) de eerste zit wel al vol. 

Wauw, wij hebben net al (na nog net geen week) de uitslag van nipt + nevenbevindingen binnen en alles is GOED. Wát een opluchting weer. 
Omdat het zo snel is, was ik nog niet erg aan het stressen. Had sowieso nog geen uitslag verwacht namelijk. 
Zo bijzonder ❤

Na een lange tijd weer een berichtje van mij, druk met werk en van alles!

Inmiddels 11 + 3 weken zwanger, volgende week vrijdag de termijn echo, spannend!

Gelukkig niet enorm veel kwaaltjes, de eerste weken veel last gehad van bloeddrukdalingen maar dat is nu al een stuk minder. Verder zo nu en dan kleine krampjes die dan toch wel voor onrust zorgen hoor.. steeds denk je van zou het nog goed zijn..

Bo-Belle wat fijn dat alles op de Nipt goed is, en wat snel!! Naar welk lab is het bij jou gegaan?
Ik heb vanochtend geprikt. Nipt samen met regulier bloedonderzoek bij 11-12 weken (ben nu precies 11 weken). Bij mij gaat het bloed voor Nipt naar Maastricht. Lees op internet dat het wel vaker sneller komt, de uitslag, dus ik hoop dat ik mezelf ook kalm kan houden. 
Gietje spannend nog even afwachten tot de termijnecho, fijn dat je weinig klachten hebt! Hier neemt het nu ook af, elke keer als ik dan denk oei zit t nog goed, dan komt het weer terug vooralsnog haha. 

Runbabyrun mijn bloed ging ook naar Maastricht :) dinsdagavond geprikt en maandagochtend had ik de uitslag dus al terug. 
Hier nemen de kwaaltjes ook af en wat ben ik daar blij om! Ik was zó misselijk en zó intens moe dat ik hele weekenden alleen maar in bed lag bij te komen. Sinds afgelopen zaterdag had ik weer energie om naar buiten te gaan. Heerlijk! 
Ik ben nu 12.4 en je ziet bij mij echt al een buikje trouwens! Ik ben maar klein (1.61) en had al een beetje een romig buikje, dus hard to miss nu zeg maar ;) schijnt dat je eerder zichtbaar zwanger bent als je klein bent? Naja, ik vind het prima haha het is wat het is :) 

Runbabyrun mijn bloed ging ook naar Maastricht :) dinsdagavond geprikt en maandagochtend had ik de uitslag dus al terug. 
Hier nemen de kwaaltjes ook af en wat ben ik daar blij om! Ik was zó misselijk en zó intens moe dat ik hele weekenden alleen maar in bed lag bij te komen. Sinds afgelopen zaterdag had ik weer energie om naar buiten te gaan. Heerlijk! 
Ik ben nu 12.4 en je ziet bij mij echt al een buikje trouwens! Ik ben maar klein (1.61) en had al een beetje een romig buikje, dus hard to miss nu zeg maar ;) schijnt dat je eerder zichtbaar zwanger bent als je klein bent? Naja, ik vind het prima haha het is wat het is :) 

Terug
Bovenaan