September 2020 ❤

Hey meiden, hoe ver zijn jullie ook alweer ongeveer? De 20 weken echo zal hier ook zonder partner zijn, maar je mag wel videobellen waardoor je toch een beetje samen bent. 
Ik ben 'pas' 14.3 dus die echo laat nog even op zich wachten, al denk ik niet dat we er dan al uit zijn eerlijk gezegd. Wij doen het dan denk ik zo: partner in de auto, ik naar binnen en dan al videobellend de echo door. 
Moet eerlijk zeggen dat ik me er niet zo druk om maak. Ook het vele binnenzitten na 3 maanden hartstikke ziek te zijn geweest, ja, vind het niet leuk maar ik kan er niet echt wat aan doen verder. Had niet verwacht dat ik het zo van me af kon laten glijden. Maar misschien komt het omdat de zorgen hier vooral van financiële aard zijn (ik heb net een maand een nieuwe baan, partner is ondernemer), dat ik daar genoeg aan heb op het moment. 
Morgen krijgen we de babywatcher voor 5 dagen, dan kunnen we daar zelf lekker mee kijken :) Het geslacht zullen we dan denk ik niet trefzeker kunnen achterhalen maar heb toch stiekem de hoop van wel ;) 

Bo-belle wil je laten weten hoe het was met de babywatcher? Wij zitten er ook over na te denken. Wat erg nu die financiële onzekerheid! Maar hopen dat jullie deze tijd enigzins goed doorkomen. Ik ben nu 14.4 dus loop precies gelijk met jou!

Hahaha ik zie het aan de naam 18september :) Zo leuk! Ja die geld zorgen zijn verschrikkelijk.. maar wat we kunnen doen, doen we en tja we zien wel hoe het loopt uiteindelijk. 
Ik zat vooral daarom enorm te twijfelen, maar uiteindelijk hebben we de helft cadeaugekregen. Dus toen was ik toch snel om haha! 
Hij is vandaag binnen gekomen, heb zelf nog een oude windows laptop die ik als TV gebruik. Nou, die liep dus compleet vast vandaag. Ben een uur bezig geweest op te schonen en uiteindelijk deed de software van de babywatcher het nog steeds niet. Liep steeds vast waardoor er zo 4 echo's (3 oefen en 1 gewone) wegliepen. 
Gelukkig kan je met babywatcher appen en ze reageren super snel en meedenkend. Ik heb de oude software gedownload en dat ging wel goed! Ze hebben ook meteen de verloren echo's weer terug gezet + wat extra. 
Dus we hebben vandaag even kunnen gluren :) En: die oefenecho's heb je wel nodig hoor haha. We hadden de kleine boon al snel gevonden, maar die lag geen seconde stil! Dus lastig om na dat gewiebel weer opnieuw te vinden + ik moest steeds lachen. Maar ach, we hebben onze springboon weer even in actie gezien en dat was het belangrijkste! 
We hebben hem dus pas net in gebruik, maar ik zou hem wel aanraden! Zeker nu de pretecho's voorlopig van de baan zijn. De illusie dat ik een goede foto zou kunnen maken voor de NUB theorie heb ik wel meteen verbannen haha. Je ziet echt wel prima hoor, maar wel andere kwaliteit dan bij de echoscopist (logisch!). 

Hallo Bo-Belle,
Ik las je berichtje over de babywatcher, en wij willen er ook heel graag 1 huren. Wat kan je allemaal waarnemen met de echo? Natuurlijk het kindje maar heb je ook scherp beeld en zie je het hartje duidelijk kloppen en kan je het ook horen? Kan je alle echo foto's en video's ook opslaan?
Sorry voor alle vragen, maar ben zo benieuwd aangezien het niet heel erg goedkoop is.
Ik ben zelf vandaag precies 11 weekjes zwanger en heb volgende week dinsdag nog wel de 12 weken echo. Maar zou natuurlijk net als jullie de kleine nog willen zien want denk dat hier ook verder alleen de 20 weken echo gedaan word.
Hoor graag je ervaring?
Groetjes

Hahah no worries! Ik snap het :)  Ik vind het echt super leuk en zou het je ook echt aanraden! Wel wat meer tussen je 12 en 20 weken echo in denk ik. Anders moet je alsnog zo lang wachten ;)  Wij hebben de baby echt zo gevonden, je kan ook echt duidelijk de bewegingen zien. Heerlijk! Het beeld is wel wat waziger dan normaal maar dat is logisch.
Wij hebben nu 3x gekeken en ook steeds het hartje zien kloppen, maar bij ons is de boon zo levendig dat we ons daar geen zorgen over maken ;)  Hoewel je snel je baby vindt is het soms wel moeilijk om het goed te kunnen zien wat je nou precies heb gevonden, tegen welk stukje baby je aankijkt zeg maar haha. Maar dat is vooral handig worden met dat apparaat, wat gebeurt er als je een bepaalde beweging maakt etc. Als je nu een voetje ziet, hoe moet je dan draaien om de hele baby in beeld te krijgen? 
Je kan de echo's opslaan, maar dat is steeds maar een minuutje van elke sessie geloof ik. Dus wij nemen soms gewoon ook met de telefoon erbij op :) Ik heb een fotootje erbij gedaan, met mijn telefoon van het laptopscherm genomen. Dan weet je een beetje de kwaliteit die je kan verwachten. 

Ik had gehoopt stiekem het geslacht te kunnen ontdekken, maar dat gaat wel heel moeilijk worden hahaha. Wie weet denk ik daar aan het eind van de periode anders over en ben ik een pro geworden, maar gericht opzoek gaan naar een beeld tussen de beentjes.. weet niet of me dat gaat lukken!

@ Bo-Belle, Heel erg bedankt voor je duidelijke berichtje!! Wat leuk dat het een echte uitkomst is voor jullie?. Ja wij willen na aanleiding van jou omschrijving het toch ook wel echt gaan huren, net wat je zegt tussen 12 en 16 weken ongeveer. 
Oh wat schattig jullie kleine boontje, en wat leuk dat hij of zij zo bewegelijk is. Hahaha lekker actief. Wij hadden met de vorige echo, met 10 weken ook een heel bewegelijk kindje. Is nog niet zo lang geleden alleen lijken deze dagen (thuis) niet voorbij te gaan en dan duurt het erg lang voordat het de 31e is hahaha. Maar goed er zitten zoveel mensen in hetzelfde schuitje, dus moet niet zo klagen?.
Ah wel jammer dat het geslacht niet zo te vinden is, heb je een lichte voorkeur van geslacht of denk je te weten wat het word? Natuurlijk als het maar gezond is!!
Super leuk ik ben om! ga hem ook sowieso proberen?
Groetjess

Zo leuk die babywatcher :) !
Runbabyrun, ik ben vanaf 13 maart thuis beginnen werken. Heb het wel zelf moeten opeisen voor het ok was.. Uiteindelijk mochten we dan allemaal telewerk uitvoeren, maar intussen ben ik sinds woensdag op tijdelijke werkloosheid wegens overmacht gezet. Ik was wel wat kwaad, net nu ik wat wilde bijeen sparen voor wat babyspullen..  
Zijn jullie al begonnen aan de babykamer ?
Ik weet niet vanaf wanneer je zo moet beginnen opschieten..best vervelend dat nu ook alle winkels gesloten zijn (ik shop niet graag online)
Intussen ben ik sinds vandaag 16 weken ver. Mevrouwtje is een enorm beweeglijk wezen dat het heel goed doet, aan de hand van afmetingen en gewicht zou ze zelfs 5/9 verwacht worden ipv 11/9. Ik blijf het toch wel spannend vinden en heb nog niet echt kunnen genieten van de zwangerschap..hopelijk komt dit snel (ik blijf altijd wat bang, je weet nooit dat het opnieuw misloopt :/ mabon Think positive )

Hoe gaat het met jullie???

Runbabyrun mag ik vragen welk echobureau er nog open is? Heb er zelf geen 1 gevonden tot nu toe. Als zei er rekening mee houden en dus geen volle wachtkamers hebben dan durven wij het wel aan. 
Boldotje Denk zo rond de 4-5 maanden beginnen met de babykamer. Vaak zitten er wel levertijden op meubels etc. Wij zijn al wel een aantal keer het internet op gekropen om te kijken wat we allebij leuk vinden. 
Bobelle bedankt voor je ervaringen met de babywatcher. Zeker de moeite waard dus! 

Terug
Bovenaan