September 2020 ❤

@Bo-Belle hier ook 12 +4 en ook al een buikje zichtbaar. Ik ben 1.68 en heb van mezelf ook al een chubby buikje.
De 18de hebben wij een geslachtsbepaling. Super spannend. Willen jullie allemaal weten wat het word? 

Fijn dat de termijn echo goed was runbabyrun! En wat heerlijk een goede uitslag van de NIPT Bo-Belle! Ik ben ook klein (1.60), maar heb ook overgewicht. Mijn buik is dus niet echt groter nog, maar heeft wel een wat andere, rondere vorm. Achtienseptember ah, super spannend! Heb je een voorgevoel voor jongen of meisje? Ik heb de 18e ook een geslachtsbepalende echo!
Ik was ervan overtuigd dat mijn verloskundige had gezegd dat als de uitslag van de NIPT niet goed zou zijn ze hierover zou bellen. Wanneer het wel goed was, zou ik het gewoon bij de volgende controle horen. Ik kreeg dus echt een hartverzakking gisteren toen ze belde, maar de uitslag was goed! 

Spannend he, dat afwachten! Heb je ook met nevenbevindingen getest? Wij hebben het alleen de dichtbijzijnde familie verteld... Kan het alleen echt bijna niet meer verbergen, mijn buikje groeit zo hard! Had het al snel bij mijn zoontje, maar nu is het nog sneller zichtbaar! 
Dat is indd dichtbij! Wees maar voorzichtig! Ik vind het allemaal maar eng hoor... Maar ja, vaak handen wassen inderdaad. Mijn zoontje snapt daar overigens helemaal niets van.. 'mama.. ik ben niet ziek, waarom moet dat zo vaak?' 

Hnvd ik denk dat wij een meisje krijgen. Helaas gaan de pretecho's nu niet door, wat begrijpelijk is. Weten jullie wel wat het word of werd het ook afgelast? 

Ik zit zelf zo met dat virus in mij maag dat mijn baas werktijdverkorting voor me aanvraagt. Mijn vriend heeft verhoogd risico door longziekte en vind het zelf ook heel eng voor de kleine.
Is er bij jullie al een buik zichtbaar en is dit jullie 1ste of hebben jullie al kids? 
Voor ons word het de eerste en heb al een buikje nu. Super spannend allemaal. 

Achtienseptember Bij ons is de pretecho ook afgezegd. Ben benieuwd of je straks gelijk hebt en het inderdaad een meisje wordt!

Laat ik voorop stellen dat ik het fijn vind dat er zulke goede maatregelen worden getroffen om het virus minder snel om zich heen te laten grijpen, maar ik ben ook wel wat verdrietig. De afgelopen weken (wat zeg ik: maanden) voelde ik me zo beroerd, misselijk en moe dat ik na het werk niets meer kon en wilde doen. Nu voel ik me eindelijk weer beter en zit ik alsnog aan huis gekluisterd. Ik werk op kantoor (overheid) en wij moeten verplicht thuiswerken. Ik ben blij dat mijn werkgever zulke maatregelen neemt, maar de muren komen wel wat op mij af. Ik zou zo graag lekker winkelen en baby dingen shoppen met mijn vriend, onze baby moon plannen en straks mijn zwangere buik showen. Waarschijnlijk moet ik ook alleen naar de 20-weken echo. Ik had me mijn 1e zwangerschap wel wat anders voorgesteld... Hopelijk wordt de wereld snel weer wat normaal! :)

Had mijn eerste zwangerschap ook anders voorgesteld. Ik moet inderdaad ook alleen naar de 20 weken echo zoals het er nu uit ziet. We zullen door deze tijden heen moeten komen met ze allen. Probeden sterk te blijven met zijn allen! 

Vreselijk om alleen naar de 20 weken echo te moeten, ik ga er vanuit dat ik dat indd ook moet! Heb 31 maart een controle afspraak staan, ben benieuwd of deze wel gewoon doorgaat! Voor mij is dit het 2e kindje, maar het is nu al een hele andere zwangerschap dat de eerste! 
@runbabyrun heb je de uitslag van de Nipt al binnen? Bij ons was gelukkig alles goed! Hopelijk bij jou ook!

Terug
Bovenaan