September 2020 ❤

Fijn dat het goed gaat met iedereen! En wat leuk die Babywatcher!
Denk dat bij mij een geslachtsecho voor de 20-weken echo er niet meer in zit, want die heb ik namelijk al over 3 weken. Ga er ook vanuit dat mijn vriend dan niet mee mag (wel videobellen). Heb al met hem afgesproken dat ik de echoscopiste ga vragen om het geslacht op een papiertje te zetten, zodat we dit na de echo samen thuis kunnen lezen. En ik heb moeten beloven dat ik dan zelf ook even niet op het scherm mag kijken. Heb online al zoveel echo's gezien van jongens/meisjes dat ik denk dat ik het anders meteen zelf al zie haha ?. 
Wat betreft de babykamer: daar zijn wij al soort van mee begonnen. Nou ja, mee begonnen.. we hebben een plan gemaakt hoe we alles willen en welke meubels etc we willen. Qua accessoires in de babykamer hebben we al een aantal dingen gekocht ?. Juist omdat ik nu alleen heen moet voor controles/echo's, is het samen beginnen aan de babykamer iets waardoor we toch samen meer van de zwangerschap kunnen genieten in deze rare tijd. ? 

Yes, de babywatcher is écht een aanrader! Het is zo'n mooi begin van de dag om even samen naar die kleine springboon te kijken. Vandaag is de laatste dag en we gaan het wel missen haha. 
Maar mijn zusje en schoonmoeder hebben zo ook even mee kunnen kijken (videobellen) en we hebben zelf ook filmpjes gemaakt. Echt heel waardevol! 
Qua babykamer... wij krijgen de oude logeer babykamer van mijn neefjes en nichtjes. Die staat bij mijn ouders, we kunnen hem nu alleen even niet ophalen haha. Ben vandaag 15.1 en merk dat het begint te kriebelen, al is er nog tijd zat. Wij maken er eigenlijk ook niet echt een festijn van, gewoon, meubeltjes erin, beetje aankleden en klaar :) (witte kamer, schuin dak met balken). 
Ik wil wèl heel graag een kinderwagen kopen merk ik. Maar daarvoor wil ik eerst weten welke lekker loopt maar ik ga toch maar even niet naar een babypark. Krijg daar stiekem stress van, idioot haha, dus dat probeer ik ook maar naast me neer te leggen. Het loopt zoals het loopt. 

Achttienseptember zie toevallig nu dat afspraken bij het bureau dat ik noemde ook niet meer mogelijk zijn. Ik ga nog even googlen.. en anders denk ik voor de babywatcher!
Alhoewel mijn pretecho (9 april) officieel nog steeds niet afgezegd is.. zal wel afhangen van welke maatregelen na 6 april nog blijven, maar ik vrees alles. 

Hoi Allemaal, 
Ik ben nieuw op dit forum. 
heb een zoontje van 3 en momenteel 16+3 zwanger van onze tweede! 
zoek hier gezelligheid en mede moeders om af en toe mee te kletsen! Zeker in deze tijd dat je buiten geen nieuwe contacten kan op doen lijkt dit me heel gezellig :)
groetjes Lina

Voel me best goed! Heel af en toe in de ochtend nog misselijk en als ik een drukke dag heb gehad ook wel wat bandenpijn. Maar met het thuiswerken tegenwoordig kom ik mijn huis alleen nog uit om een paar keer per dag een rondje te lopen, dus dat scheelt weer haha. Jij veel last van kwaaltjes?

Werd trouwens vanmorgen gebeld door mijn verloskundige dat mijn eerst volgende controle pas begin juni is (wel over 3 weken de 20-weken echo). Begrijpelijk en het was te verwachten met de huidige maatregelingen, maar toch even slikken. Dat duurt nog zo lang!

Dag iedereen, ik sluit me ook aan in dit topic. Ik ben 18 September uitgerekend van ons eerste kindje. Super blij natuurlijk maar wat een rottige tijd op dit moment... bruiloft moeten uitstellen, partner niet bij de afspraken en daarnaast werk ik in de zorg wat momenteel ook de nodige hectiek meebrengt.
Ik ben ten eerste ontzettend benieuwd naar de ervaring met de babywatcher. Heb je hiermee het geslacht kunnen ontdekken? Ook wij hebben hem besteld omdat ik merk dat vooral mijn partner moeite heeft met het niet aanwezig kunnen zijn bij de afspraken, waaronder ook de 20 weken echo. Ik kan het vrij goed relativeren en snap de noodzaak, ondanks dat ook ik er moeite mee heb. 
Nu heb ik vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, namelijk op zijn verjaardag eind april! Ik zit er nu aan te denken om het hem niet te vertellen en dan alles op te nemen en bij thuiskomst te verrassen met mooie beelden en (mogelijk) ook het geslacht. Nou lijkt het me heel leuk dit te doen, maar graag hoor ik jullie mening. Dit aangezien ik ook snap dat het wel fijn is op de hoogte te zijn etc.

Terug
Bovenaan