September 2020 ❤

Hi dames,
Ik durf mij nu eindelijk te melden hier. Ik ben morgen 16 weken zwanger van mijn eerste kind! Hoera! Ben superblij. 
Ik heb er lang over gedaan om zwanger te raken en had in het eerste trimester veel bloedverlies. Zo had ik een innestelingsbloeding van een week. Dit maakte mij heel onzeker. Ik was zeer misselijk in het eerste trimester en moest elke dag overgeven. Nu gaat alles goed met mij en de baby en kan en durf ik eindelijk te genieten :) 

Taaraa wat goed zeg!! Gefeliciteerd met je zwangerschap :) wat vervelend van de onzekere start maar fijn dat je het nu hardop durft te zeggen! 
Hoe is het uiteindelijk bij jullie gelukt? Weet even niet meer of jullie een traject in waren gegaan of dat het alsnog zelf is gegaan. 
Wat heerlijk om hier nog iemand te spreken uit "voor wie na een half jaar nog niet zwanger is"! 

Bo-Belle ja jou ken ik van dat forum. Dankje, jij ook gefeliciteerd! Jij weet als geen ander hoe spannend het was voor ons. Ik ben uiteindelijk zwanger geraakt via IUI met hormonen, ronde 4. Dat was mijn eerste ronde met twee eicellen. Jij was zwanger na IUI poging 1 toch? Ik was super onzeker door de adenomyose, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Yeah.. Ik hoop dat die andere meiden van het forum ook snel zwanger raken. Hoe gaat het met jou verder? 

Hnvd en runbabyrun dankjewel. Die van mij stond eerst ook op 19+4 maar nu dus verlaat ??
Taaraa en Bo-Belle super dat het bij jullie op deze manier toch gelukt is.
Duim voor iedereen op een goede 20 weken echo. En finally het geslacht voor degene die het willen weten natuurlijk! 

Taaraa welkom en wat fijn, wat is het je gegund! Ik hoop dat je voor de rest van je zwangerschap zo veel als mogelijk kan genieten!!
Ik duim ook voor goede 20 wekenecho's voor iedereen! Nog 27 nachtjes voor mij... but who's counting? :)

Welkom aan de nieuwe dames, en natuurlijk gefeliciteerd!! ? Leuk dat we hier toch nog met een aantal gezellig af en toe kunnen kletsen!
Ik heb volgende week de 20-weken echo en ik moet zeggen dat ik er best zenuwachtig voor ben. Dit is ons eerste kindje, mijn vriend mag niet mee, alles is nieuw en ik ben best bang dat er iets ineens niet goed is en ik daar dan alleen dat nieuws moet aanhoren. Herkennen jullie dit? 

Hoi dames.. gefeliciteerd allemaal! Super leuk ?
Hopelijk zijn jullie en jullie gezinnetjes nog allemaal gezond! Hier gelukkig ook nog alles en iedereen gezond... Ik heb vanmiddag een extra echo, ben nu 16 weken. Eigelijk was hij afgelast.. maar omdat ik en diabetes patient ben en ik in mijn eerste zwangerschap zwangerschapsvergiftiging had wil ik dat ze toch even kijken of alles goed zit.. om die reden mocht ik toch komen! Stiekem hoop ik dat ze het geslacht ook kan zien, maar weet niet of ik daar na durf te vragen! Ik heb mijn 20 weken echo op 6 mei... Ook zo spannend allemaal!
Hebben jullie al spulletjes voor de baby/babykamet gekocht?
Liefs

Taaraa oh wat spannend! Wanneer heb je de babywatcher in huis? Met deze termijn zou je het kunnen ontdekken :) Moet je alleen wel even handig worden met dat apparaat haha! Bij ons was het daar te vroeg voor (week 14 naar 15 zeg maar), maar wel een paar foto's van de nub kunnen maken. Op verschillende faceboekgroepen zagen ze daar duidelijk een meisje in....! Maar we wachten het zelf maar even af tot we de 20 weken echo krijgen...
Die heb ik de 29e... zo spannend!! Heb er nu vooral heel veel zin in. Denk dat ik tegen die tijd nog wel nerveus ga worden ;) Ik heb vandaag pas de afspraak doorgekregen dus kan nu ook officieel beginnen met aftellen Runbabyrun ;) 
Kkristel, we hebben stiekem al best veel babyspullen! Maar dat komt vooral omdat we zoveel 2e en 3e handjes aangeboden krijgen. Een complete kinderkamer bijvoorbeeld, van mijn neefje en nichtje, een maxi cosi, een box, een wipstoeltje.. Het enige dat ik perse wilde kopen was een kinderwagen :p 
Dat kon ik steeds wel uitstellen tot een collegaatje haar kinderwagen weg deed voor een prikkie. Toen zijn we die gaan ophalen, toch wel fijn als je weet uit wat voor huis / gezin het komt. 
De grote dingen proberen we vooral zo goedkoop mogelijk op de kop te tikken. Spulletjes die we maar kort gebruiken (badje, kruiken, etc) die lenen we vooral. Ik geef liever ons geld uit aan kleertjes, fijne duurzame kleden en draagdoeken :p 

Terug
Bovenaan