September 2020 ❤

Ooh spannend Taaraa, ben benieuwd of het lukt om te ontdekken wat het wordt!! 
Wij hebben toen ik nog geen 10 weken zwanger was de kinderwagen al gekocht. Echt heel vroeg, haha, maar het was een goede aanbieding op de negenmaandenbeurs die we volgens manlief 'echt niet konden laten liggen', haha. 
Verder ben ik me vooral aan het oriënteren. We willen graag zo'n rond Stokke wiegje dat je kan uitbreiden tot ledikant, met zo'n grote Hemnes commode van de Ikea en een mooie, fijne schommelstoel voor tijdens het voeden. Het bedje komt wat mij betreft van marktplaats, maar ik wil dan wel het matras nieuw. Daadwerkelijke aankopen enzo wachten we nog even af tot na de 20 weken echo. 
Kleertjes enzo wil ik heeeel graag gewoon in de winkel kopen, dus ik hoop echt nog dat ik me tegen die tijd veilig genoeg voel (kom momenteel zo goed als niet buiten) om naar de winkel te gaan. 

Hnvd ik herken je gevoel. Hier ook zwanger van ons eerste kindje en mijn vriend mag ook niet mee. Je gaat er natuurlijk niet van uit dat er iets mis is, maar de kans is er. 
Hier nog niet heel veel gekocht. Meer billedoekjes, hoeslakentjes en dat soort kleine dingetjes. We willen op korte termijn verhuizen naar een eengezinswoning. (woon nu in een benedenwoning). Dus het is nu lastig iets uit te kiezen als we niet weten of het straks nog wel past. 
Heeft bij jullie je vriend/man de baby al kunnen voelen trouwens? Zodra mijn vriend zijn hand op mijn buik legt weet ik niet meer of ik de baby voel of dat ik zijn hand voel bewegen.

Leuk man! Wij hebben vorige week de babykamer gekocht! Had de kinderwagen nog van mijn eerste kindje en de box ook... Dat was een jongetje trouwens! 
Vanmiddag tijdens een hele snelle controlle echo zei de verloskundige dat ze dacht dat het een meisje zou zijn... Zooo leuk! ? Nog niet met 100% zekerheid natuurlijk... Maar ze dacht het wel te zien!
Wij hebben zo'n airosleep matrasje gekocht, vond ik wel zo veilig aangezien mijn zoontje echt een buikslaper was! 
Even een technische vraag; hoe kunnen jullie elkaars namen zo vet gedrukt krijgen? Gewoon los typen of met een @ of zo? Haha... 

Ik ben nieuw hier, en op 11 september uitgerekend van onze eerste. Ik moet nog heeeeeeel veel teruglezen zo te zien, maar ik hoop dat het ook met jullie zwangerschappen goed gaat! 

Kkristel super leuk een jongentje en dan nu een meisje. Het is nog even afwachten natuurlijk ? Boven het vakje waar je kan typen heb je net als op word een B staan waarmee je dik gedrukt kan typen.
Cosmea gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je ook bij deze groep komt. Jij ook aan het wachten op de 20 weken echo of heb je die al gehad? 

Achtienseptember thanks! Weer wat geleerd... ? 
Voelen jullie je baby al? 
Ik nog niet ... Hoop dat dat snel gaat komen!! Denk soms wel van..ooh daar is t! Maar dan zijn het denk ik gewoon mijn darmen of mijn maag ?

Dankjulliewel Kkristel en Hnvd!
Ik dénk dat ik de baby wel voel, als een soort stroperige/langzame luchtbelletjes onder mijn navel, maar ik moet me ook wel ontspannen en concentreren. Op 30 april heb ik de twintigwekenecho. Vind ik best heel spannend! Veel plezier met het ophalen van je babykamer Hnvd!

Terug
Bovenaan