September 2020 ❤

Hier nog een newbie hier!
Eind september komt ons eerste kleintje. Over drie weken hebben wij de 20 weken echo, hopelijk mogen we dan weer met zijn tweëen erbij zijn. 

Kkristel Hier de baby al te voelen vanaf 15 weken. Nu 18 +2 en vandaag heeft mijn vriend de baby vandaag voor het eerst gevoeld. Hij legde zijn hoofd op me buik en de baby schopte (denk ik) toen. Ik dacht dat hij het nog wel niet zou kunnen voelen maar hij vroeg "wat was dat" ? Natuurlijk de hele dag over dat moment gehad samen ?
Bo-belle beide op 18 september uitgerekend, beide de 20 weken echo verlaat en bij beide valt hij nu op 1 mei. Heel toevallig ?

Welkom weer aan de nieuwe dames! ?
runbabyrun Als het echt de namen zijn waar jullie helemaal verliefd op zijn, gewoon doen! Ik moet zeggen dat ik wel erg op zulke afkortingen let, maar deze vind ik verwaarloosbaar (mijn vader heeft namelijk 'GVD' als eerste letters voor- + achternaam ?)
Poeh, morgen de 20-weken echo. Je kunt me echt oprapen zo zenuwachtig ben ik ?

Runbabyrun ik zou de voorletters ook niet zo heel storend vinden. Ik denk dat ik het eerder erg zou vinden als het K. U. T. Zou zijn bijvoorbeeld. Niet zo zeer om wat andere ervan denken, maar meer voor kindjes waarbij die later in de klas komt die er grapjes over maken.
Hnvd spannendddd, laat je weten hoe het was?
Zijn er nog dames die ook nog misselijk zijn?ik dacht bij 15 weken dat het ver weg was. Maar het is eigenlijk nu weer steeds erger aan het worden. Vooral sochtends misselijk. En savonds na het eten vaak misselijk en rond de tijd dat ik naar bed ga vaak nog eens overgeven. 

Achttienseptember Wat vervelend!! Ik moet heel af en toe 's morgens nog overgeven, maar als het eruit is, is het klaar met de misselijkheid (voor die dag). Ook heb ik nog steeds weinig eetlust. Afgelopen week had ik het overgeven wel nog bijna elke ochtend, maar dat lag denk ik ook deels aan de spanning voor de 20-weken echo. 

Terug
Bovenaan