Bo-Belle ja je hebt helemaal gelijk, dus ik laat het ook los nu. Wij zijn groot, dus heel gek is het niet. Ik ben 1.80 en mijn man 1.90. Dus had het gekker gevonden als Aapie onder het gemiddelde zou zitten. Mijn familie grapte nog: nou, dat wordt beginnen met roken, want daar wordt je placenta slecht van en dan krijg je een kleiner kind. Een grapje uiteraard haha, want geen enkele familie zo anti-roken als die van mij, haha.
Ja ik vind het superleuk werken op het consultatiebureau! Word wel altijd een beetje verdrietig van alle slechte verhalen over 'ons' op het internet, ik doe zelf kneiterhard mijn best om geen 'consternatie'bureau te zijn en moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat ouders zich vaak meer zorgen lijken te maken om een versnelde of juist vertraagde groei dan ik. Dan ben ik juist degene die continu zit te zeggen: nee, is normaal, niks aan de hand, we volgen het gewoon de volgende keer weer op! Maarja dan lees je online weer ervaringen en krijg je het gevoel dat wij er alleen maar zijn om stennis te schoppen en ouders een slecht gevoel te geven, nou als er iets níét mijn bedoeling is...
Maar om je vraag te beantwoorden haha: Ik moet eerlijk zeggen dat ik al best wel wat ouders heb gezien op het CB waarvan ik dan persoonlijk denk, nou, als die het kunnen, dan kunnen wij het ook wel.

Is dat gek? Haha. Dat wil niet zeggen dat ik niet kneiteronzeker zal worden, want ik ken mezelf en de theorie is altijd mooi, maar de praktijk is vaak heeeel anders. Gelukkig heb ik een dozijn aan lieve collega's die altijd kunnen meedenken mocht het nodig zijn

En een heeele lieve vent die straks ook maar liefst 7 weken vrij is na de geboorte. Hij neemt dat nieuwe vaderschapsverlof op en omdat hij in het onderwijs werkt krijgt hij nog een extra week want de herfstvakantie telt niet mee in dat verlof. Zoo fijn! Samen kunnen we het wel aan, denk ik.
En dan nog even het overzicht aanvullen (leuk!)
BoBelle – 18 september – meisje – eerste kindje
Runbabyrun - 28 september - jongen - eerste kindje