Achttienseptember ik zou ook voor commode en wiegje gaan dan. Wij gaan uberhaupt geen kledingkast kopen, we hebben de grote hemnes commode gekocht met 8 vakken.
Wij hebben nu de wand geschilderd, met bergtoppen en sneeuw en in verschillende kleuren (zoiets: https://i.pinimg.com/564x/5f/5e/18/5f5e187f1c5338b4612879c8bff9a972.jpg ) en zijn echt supertrots op hoe het is gelukt.
Verder hebben we nu het ledikant staan incl matras, de commode dus, en een rond vloerkleed ligt. Er komt nog een schommelstoel aan in juni.
En nu de kleine dingen kopen: wandplankje, spiegel, decoratie, aankleedkussen etc etc.
Merk dat ik echt vaak even het kamertje binnenloop ook al heb ik er niks te zoeken, gewoon omdat ik er zo blij van word om daar te zijn
Met het sporten dus: haha, voor mijn gevoel ben ik juist heel lui. Ik sportte veel meer, nu 'maar' 3-4 keer per week ongeveer 40-50 minuten. 1-2 keer hardlopen en 2 keer krachttraining voor zwangeren.
Mijn man doet triathlon en maakt - ondanks dat het hele wedstrijdseizoen gecanceld is - nog trainingsweken van 14-15 uur dus in vergelijking daarmee doe ik amper wat, haha.
We zijn dus beide behoorlijk sportief en willen dat heel graag voortzetten na de bevalling, ben benieuwd hoe dat wordt. We hebben al gekeken naar een speciale buggy voor kindjes vanaf 6 maanden, daarmee kan je hardlopen... haha.
Er zeggen al heel veel mensen: die kleine van jullie moet wel heel sportief gaan worden. En stiekem denk ik dat ook wel een beetje want het gaat hem in ieder geval met de paplepel ingegoten worden!