September 2020 ❤

Ha meiden,

Het is weer even geleden, denk niet altijd aan het forum maar nu schoot het weer te binnen dus dacht laat ik weer eens wat van me horen. 
Beetje bijgelezen, fijn dat het goed met jullie en de kleine frummels gaat. Ik ben nu 20+3. Afgelopen week de 20 weken echo gehad, alles was goed gelukkig. Lekker druk kindje hebben we. 

VVanavond hebben we een kleine reveal en weten we wat het wordt :)

Leuk dat je weer aansluit Gietje, en wat fijn dat alles goed was bij de echo!! Ben benieuwd of je een jongen of meisje krijgt. 
Vul gerust het lijstje aan (op de vorige pagina) als je het weet. 
Hier inmiddels 20+6. Ik ga zo nog een stukje (4km) hardlopen. Zo fijn dat dit nog steeds lukt! Ik voel wel een soort baksteen onderin mijn buik meehobbelen, haha. En ga uiteraard een stuk langzamer en minder ver dan normaal. 
Hebben jullie ook van die 'subdoelen/mijlpalen' waar je naar toe leeft? Zo deelde ik ook mijn marathon in vorig jaar, in mijn hoofd, haha. En deze zwangerschap ook. Ik leefde eerst toe naar de eerste en de tweede echo, toen de 12 weken, de 20 weken echo, op de helft... En nu tel ik de dagen af naar de 24 weken. Aapie mag dan nog láng niet komen, maar vind het zo'n fijn idee dat hij dan in ieder geval levensvatbaar is. Zal echt een last van me af vallen als we dat hebben gehaald. 
Ik denk dat daarna de mijlpalen 30 weken, 33 weken (vakantie), 36 weken (verlof) zijn. Heb het al helemaal uitgedacht zoals jullie zien. Hihi. Maar als ik nog denk: we moeten nog ruim 19 weken, dat klinkt zó lang!

Ah zo fijn Gietje, een goede 20 weken echo! Hoe was de reveal? En als je het wilt delen ben ik reuze benieuwd of je in team girls of boys aansluit haha! 
Runbabyrun ik herken je gevoel helemaal! Behalve dan dat de 24 weken wel een belangrijke mijlpaal is, maar ik leef er gek genoeg niet zo naartoe als de 20 weken echo. Ik had echt even na die echo het idee dat ik in een soort leegte viel ;) Al klinkt dat wel heel dramatisch, maar je leeft zo van afspraak naar afspraak en ineens valt dat weg tot de 27 weken! 
Het scheelt dat ik haar nu echt lekker voel bewegen, ook steeds hoger in mijn buik. Gekke gewaarwording blijft dat! 
Hier hebben we gister de woonkamer omgegooid en ga ik vandaag eens de box opzetten. Morgen ruimen we de babykamer leeg! We zijn een half jaartje geleden ongeveer verhuisd en die kamer is de enige waar we tijdelijk spulletjes hebben opgeslagen die we wel willen bewaren, maarja, waaaaar dan haha... Dus tijd voor een laatste opruimsessie en dan kan ik vast de spullen die we hebben neerzetten: ledikantje en schommelstoel. De rest (commode en kledingkastje) van de babykamer staat nog bij mijn ouders en moeten we nog in delen ophalen. Heb er zin in om het klaar te maken haha! 

Bo-Belle Hahaha heel herkenbaar dit ? Heb de laatste tijd ook vaak dat ik aan een verhaal begin, mijzelf dan hoor praten en denk 'oké, er klopt echt helemaal niets meer van dit onsamenhangende verhaal' ? Raar he om de baby ook steeds hoger te voelen! Ik voel m de laatste tijd al een best stukje boven mijn navel. Heel raar, want ik dacht dat ie daar nog helemaal niet zou zitten nu.
Gietje Wat fijn dat de echo goed was! Ben erg benieuwd naar het geslacht! Maar dat hoef je natuurlijk niet te delen ?
Runbabyrun Diep respect voor jou dat je nog kunt hardlopen! ? Maar zo te lezen had je ook een erg goede conditie voorafgaand aan je zwangerschap. Over die mijlpalen: ik vond de termijnecho en 20-weken echo echte mijlpalen, maar mijn vriend en ik vonden het lastig om er nog meer te verzinnen haha. Zelf dacht ik alleen aan mijn verlof (35 weken) en aan 37 weken (voldragen).
Ik voelde mij trouwens een klein beetje dom wat betreft de 24 weken. Ik dacht altijd dat een kindje pas levensvatbaar is rond 26/28 weken en dat er dan pas levensreddend wordt gehandeld mocht een kindje te vroeg geboren worden. Nou ja, weer wat geleerd en dat betekent dat ik komende week al een mijlpaal heb haha ?
Verder gaat het hier helemaal prima. Heb alleen erg veel last van bandenpijn. Dit heb ik echt al vanaf het prille begin van mijn zwangerschap. Moet ook echt rustig aan doen met lopen/fietsen, maar ook met sommige huishoudelijke taken. Af en toe wil ik echt te veel en dan verga ik bijna van de pijn. Volgens de verloskundige heb ik gewoon dikke vette pech. ??‍♀️ 

Hoi meiden, ik was niet zo actief in dit topic maar aangezien jullie zo enthousiast zijn sluit ik toch weer aan haha. Ik ben 27 sept uitgerekend van mijn tweede kindje. Heb al een zoontje van bijna 2 en verwacht nu een meisje ? Daardoor voelt het toch weer echt nieuw en anders! Mooi om te lezen dat het bij jullie ook goed gaat (op vervelend kwaaltjes na dan hé)!

Weer even bijgelezen!
Hoever zijn jullie met alle spulletjes kopen en alles klaarmaken? Hier was de bedoeling nog groter te verhuizen voordat de baby komt maar dat word waarschijnlijk pas erna. Nu maar 1 slaapkamer (wel ruim + ruime woonkamer) en dus vind ik het lastig wat we precies moeten hebben voor nu. Ik denk dat ik enkel een commode en wiegje zou willen voor nu bij ons op de kamer ivm de ruimte en dan na de verhuizing een ledikantje en kledingkast bijkopen. 
Wat is wijsheid? Hebben jullie nog tips? 

Nu het over sporten ging. Hoe kan je nu nog hardlopen? Hihi. Ik ben zelf al een aantal jaar niet meer zo sportief. Merk nu wel dat ik wel echt weer moet gaan sporten, ook na de zwangerschap! 

Achtienseptember ik zou inderdaad beginnen met een wiegje en commode. Weet niet wanneer je ongeveer gaat verhuizen? Mijn zoontje heeft zeker 4 maanden in de wieg gelegen. Daarna pas een ledikantje gekocht. Anders stond dat hier ook een beetje in de weg. En alle kleertjes pasten makkelijk in de commode. Wij zijn hier nog met een hele verbouwing bezig ? ik krijg al zin om de babykamer in te richten, heb allerlei ideeën maar die kamer is nu nog de badkamer. Dus ik moet nog even geduld hebben. 

Terug
Bovenaan