September 2020 ❤

Ik weet niet meer wat ik op wie reageer, is zo lastig te zien op mijn mobiel. 
Maar ik ga volgende week voor de vaccinatie. Voel je hier meer van dan een gewone prik met bloedafname? 
Ik denk dat het inderdaad dan gewoon een wiegje en commode word voorlopig! Ruimte te kort zal in het begin denk ik toch wel zijn maar zolang ze nog niet loopt vind ik het prima. 
Hebben de sportieve dames nog tips om de heupen te trainen? Heb al sinds week 8 last van mijn heup die een soort van vast slaat als ik ontspannen lig.
Heel slim om de badkamer beneden te doen en de babykamer boven. En fijn dat je al wel een wiegje nog hebt! Hier ook verslaafd aan meisjeskleding shoppen sinds het geslacht bekend is hihi. 

Runbabyrun Haha, kan niet anders dan dat jullie kleine ook heel sportief wordt!
Gietje Wat leuk, een meisje! ?
Achttienseptember Van de prik zelf voelde ik helemaal niets. De dag zelf ook nergens last van gehad. Had m wel voor de zekerheid in m'n rechterarm laten zetten, omdat ik altijd op links slaap. En dat bleek maar goed ook, want sinds gisteravond voelt m'n arm ineens best beurs aan. ?

Achttienseptember de naald bij een vaccinatie is veel dunner dan een naald voor bloedprikken. Het is ook veel sneller klaar.
Dus het prikken zelf is over het algemeen een stuk minder vervelend dan bij bloedprikken (niet dat ik dat nou zo erg vind, maar vaccinatie in ieder geval nog minder). Maar omdat er bij vaccineren wat in je spier wordt gespoten, kan je wel achteraf daar een beurse plek/spierpijn hebben (lekker bewegen met je arm!) en sommige vrouwen voelen zich een paar dagen wat minder fit. 
Wat lastig die heupklachten! Ik durf je niet zomaar een oefening aan te raden. Ik volg mijn trainingen bij training for mama's, hij (hij ja!) heeft op Instagram een heel uitgebreid account met allemaal gratis tips en trics voor trainen tijdens je zwangerschap maar ook voor na de bevalling! Misschien dat daar wat tussen staat, maar ik denk dat advies vragen bij een fysio je misschien wel sneller helpt hoor. 

Runbabyrun en Hnvd bedankt voor de informatie over de prik. Ben benieuwd! Moet hem morgen ochtend gaan halen.
Ik zal is op zijn pagina kijken of er nog goeie tips voor mij tussenstaan bedankt runbabyrun! 

Bo-Belle en Rozenmeisje ik had begin deze week ook storing, zie vorige pagina. Uiteindelijk na 100x proberen een deel van mn verhaal over 2 posts verdeeld. Er gaat duidelijk iets mis...

Terug
Bovenaan