September 2020 ❤

Misschien teveel berichten in één topic? Maar die van oktober 2020 heeft er meer dus lijkt me niet. Bij andere topics kan ik namelijk nog gewoon plaatsen (maar misschien zijn die minder lang ?)

Ik heb er ook al meerdere keren last van gehad met een bericht plaatsen! Heel vreemd.
Rozenmeisje leuk dat je ook mee kletst en gefeliciteerd met je zwangerschap. Is dit je eerste kindje of heb je al kinderen? 

Zo gek want in andere topics geen last van :( praat wel ongezellig zo haha! Lang verhaal kort: ik moet nog steeds een afspraak plannen voor de prik, wil hem wel heel graag!
En toch welkom rozenmeisje, hoop dat we snel uitgebreid kunnen kletsen!

Dankjewel Bo-Belle en Achtienseptember. 
Eerste kindje en alles prima (die bil/heup/beenpijn met liggen helaas wel herkenbaar) En vond het verder erg spannend dat alle afspraken tussen 20-weken echo (met 18+4) en volgende controle vlk (25+4) wegvielen, 7 weken niks.. Komende week eindelijk weer een afspraak. Weet alleen niet of ze nu weer normaal plaatsvinden of nog altijd minder?
Heb elke keer een andere mijlpaal afgewacht om hier erbij te komen daarom zo laat ☺️

Rozenmeisje hier volgen ze weer normaal schema, al moet je bij de meeste afspraken nog wel alleen. Alleen bij de echo's en bij het bespreken van bevalplan en belinstructies partner mee. 
Ik ben voor het laatst bij 15 weken geweest en was toen doorgepland naar 27 weken (met natuurlijk 20 weken echo er nog tussen) maar toen de mail kwam dat ze weer normaal schema gingen doen heb ik gebeld en is de controle bij 23 weken gewoon gemaakt. Vind ik toch wel fijn. :)

Rozenmeisje Leuk dat je ook mee kletst!
Ik heb mijn laatste controle gehad met precies 14 weken (tussendoor de 20-weken echo met 19+4) en pas over anderhalf week met 25+4 weer een controle (en suikertest). Bij mij hadden ze al eerder aangegeven dat ze de afspraak niet zouden vervroegen als de maatregelen zouden versoepelen. Alleen mag m'n vriend nu wel mee naar alle afspraken met echo's. En laat ik nu net bij de komende afspraak een groei echo hebben als het goed is ? Vond het wel een lange tijd zonder controles, maar ik voel de baby goed en heb thuis een bloeddrukmeter. 

Runbabyrun fijn dat bij jou de echo nog net ertussen kwam, vind dat toch wel echt schelen die paar weken..
Hnvd ik had net de telefonische 23-weken afspraak gehad toen de maatregen versoepelden, anders had ik die weer op de praktijk gehad. Bloeddrukmeter heb ik ook maar weet niet of het daar aan ligt of aan mij maar mijn bloeddruk loopt wat op, laatste keer zelfs 138. Dus dat stelt me juist weer niet gerust ? Is het bij jou het zelfde als bij de vlk?
Hoeveel zijn jullie intussen aangekomen trouwens? Vind het lastig want ik zie nu echt weinig mensen en juist die ik wel zag (schoonmoeder) vond me "dik geworden" merk toch dat die uitspraak me onzeker heeft gemaakt ?

Hnvd wat fijn een groeiecho, mag ik vragen waarom je die krijgt? Ik ga er ook een vragen aangezien ons ventje al zo 'zwaar'  was bij de 20 weken echo. 
Rozenmeisje ik ben nu 5 kilo aangekomen, waarvan overigens 2.5 kilo in de laatste 2 weken. Wat een vervelende opmerking, ik snap nooit zo goed wat de bedoeling is van mensen die dit soort dingen zeggen?
Wij hebben vanochtend een beslissing genomen over de tweede naam dus zijn nu compleet, yes! Heb net nog even de initialen gegoogled en kwam niets raars uit dus dat is ook fijn. 
Ik ben binnenkort jarig en vond het heeeeel moeilijk om geen zwangerschapsgerelateerde dingen te vragen. Niet dat dat perse een probleem is, maar ik kreeg wel bijna een mini identiteitscrisis, zo van: wat ben ik, behalve aanstaande mama? haha. Uiteindelijk geconcludeerd dat een zwangerschapsgerelateerd cadeau zoals een boek over moederschap uiteindelijk wel echt een cadeau voor mij is, dus dat soort dingen wel gewoon laten staan. 

Terug
Bovenaan