September 2020 ❤

Wat vervelend Rozenmeisje die pijn. Ik slaap met een voedingskussen, op m'n zij en dan leg ik dat tussen m'n benen. Misschien is dat nog een idee? Is fijn voor je bekken!

Lalana daar slaap ik idd al mee (mikoala, soortgelijk maar neemt minder ruimte in). Denk dat de druk van het matras op mijn soepeler geworden heupen na een aantal uren teveel wordt. Is ook niet elke nacht dus soms kan ik bijslapen ? En dat is het enige dus mag echt niet klagen qua kwaaltjes hoor! En als het hierbij blijft al helemaal niet ☺️ 

Hoeveel weken ben jij en jongetje/meisje? Volgens mij stond je niet in het lijstje laatst toch? Vind dat wel leuk om te weten ?

Lalana Dan wordt de tekst zeker weer langer dan dit topic toestaat ? 
Leuk na een jongetje nu een meisje! Nerk je verschil in je zwangerschap? Wel fijn dat je nu min of meer weet wat je kunt verwachten denk ik hè?

Rozenmeisje check vooral even met je VK wat je nog kan doen tegen de pijn (als je dit nog niet gedaan hebt natuurlijk ;)). Lijkt me super vervelend en misschien zijn er nog wel tips!
Merk hier dat mijn stuitje/lage onderrug ook af en toe begint te protesteren. Maar allemaal nog behapbaar. Tenzij ik de halve dag bezig ben met stof afspelden, dan kan ik me amper nog bewegen haha. Even rekening mee houden! 

Volgens mij is dit hem zo :) Alleen van Gietje kon ik de uitgerekende datum niet (terug)vinden. 

Rozenmeisje – 5 september – meisje – eerste kindje 

Hnvd – 11 september – jongen – eerste kindje

Bo-Belle – 18 september – meisje – eerste kindje 

Achtienseptember – 18 september – meisje – eerste kindje

Lalana – 27 september – meisje – tweede kindje 

Runbabyrun – 28 september – jongen – eerste kindje

Gietje - .. september – meisje - .. 

Correctie ☺️

Rozenmeisje – 5 september – jongen – eerste kindje

Hnvd – 11 september – jongen – eerste kindje
Bo-Belle – 18 september – meisje – eerste kindje 
Achtienseptember – 18 september – meisje – eerste kindje