September 2020 ❤

Rozenmeisje Wij hebben een wieg waar mijn man vroeger nog in heeft gelegen. Die zetten we eerst even op onze kamer en dan als we het fijn vinden op de babykamer. Mijn zoontje kon daar ongeveer 4 maanden in en daarna overgestapt op een ledikant.
Ik wordt binnenkort 31. 
Ik heb trouwens nog niks gehoord over een controle. Ik zou pas weer een afspraak hebben met 27 weken. Hebben jullie zelf gebeld om weer een afspraak te maken nu t weer mag?

Boldotje wij doen ook geen pretecho. Hebben die met 16 weken wel gehad om het geslacht te weten te komen maar vind 100 euro (kost het bij ons) voor een pretecho echt teveel. Controles gaan nu weer wat sneller op elkaar dus dat is wel te doen. 

Pijn aan mijn stuitje krijg ik ook wanneer ik lang zit. Aangezien ik zittend werk doe heb ik de miracle bamboo gekocht, echt een goede aankoop geweest! Er zit een gat bij je stuitje dus daar komt geen druk meer op, helemaal top dus ?

Hnvd zo'n giga zwangerschapskussen krijg ik denk ik amper kwijt in ons bed of mijn vriend moet ergens anders gaan slapen haha. 

Achtienseptember ik heb toch maar een afspraak bij de bekkenfysio gemaakt. Baat het niet dan schaadt het niet en misschien heeft ze goede tips wat ik beter wel of niet kan doen. 

Lalana ook dat was een overweging om geen al te dure wieg te kopen, ze liggen er echt maar kort in en wie weet bevalt samen slapen niet dan nog korter, heb geen idee hoe het zal lopen. Zag dat de safety first het zelfde is als de chicco next to me qua manier van open maken enz. Alleen matras is vrij hard en dun dus wel een topper erbij besteld. 
Doen jullie in het begin een dekentje of slaapzak? Echt veel dingen die je niet weet als kersverse (aanstaande) moeder haha ? Het meeste zal zich vast vanzelf wel wijzen tzt. Al vind ik het qua spullen wel leuk alvast alles in te kopen. Qua kleertjes heb ik alles wel voor het eerste half jaar.. toen ik wist wat het werd meteen online gaan shoppen ?

Achttienseptember wat fijn dat alles nog goed was! En heerlijk dat de meubeltjes eraan komen zeg. Zaterdag komt hier ook de laatste vracht aan haha ;) dan kunnen we alles lekker in elkaar en op zijn plek gaan zetten. Ook veel zin in! 
Ik ben trouwens 32, als de baby geboren is ben ik net 33 (in Augustus jarig). Bij mij hebben de meeste vrienden wel al 1 of meerdere kinderen. Als het aan ons had gelegen hadden we ze ook al eerder, maar het heeft 2.5 jaar geduurd voor ik zwanger was. 

Rozenmeisje sorry van het foutje in de lijst haha! Oepsie! 
Wij hebben alleen een ledikantje en als we de Baby toch op de slaapkamer hebben dan zetten we die gewoon even in onze kamer naast het bed. Beneden hebben we dan nog een box. 
Qua slapen: we hebben de slaapzak van puckababy piep gekocht, de 0.5 tot variant. Dus daar gaat ze met kleertjes en al in en er komt waarschijnlijk wel nog een dekentje overheen. Die heb ik zelf gemaakt voor in het ledikantje en in de wagen. 
Mijn zusje heeft 2 kindjes dus ik kan met vragen bij haar en mijn vriendinnen terecht haha. Maar dit zijn ook echt dingen waar de kraamzorg je mee opweg helpt gelukkig :) 

Oh en Boldotje ook hier geen pretecho meer.. ik voel haar nu elke dag goed bewegen en we hebben mooie beelden gezien op de 20 wekenecho. 
Besteed het geld (hier maar 35 euro ongeveer) liever aan iets anders.

Wat heb je lang moeten wachten op de zwangerschap Bo-Belle! Wat fijn dat t nu zover is. Leeftijd is ook maar een getal dan hè. 
wij doen ook geen pretecho. Geef t geld idd liever aan iets anders uit.
Qua slapen hebben wij een dekentje voor de wieg en mijn zoontje bakerden we dan vaak nog in met een xl hydrofiele doek. In het ledikantje deden we pas een slaapzakje. Maar volgens mij is t net wat je zelf handig vindt hoor. T is allemaal goed.

Ik heb mijn oog laten vallen op de bednest co-sleeper... zoooo mooi! En veel te duur natuurlijk :') 
Ik struin nu mp af en daar worden ze nog steeds voor mooie prijzen verkocht. Huren kan ook, maar dan ben je maar net iets minder kwijt dan bij eentje van MP. En als het ons gegund is willen we nog wel meer kindjes. Dit wiegje kan ook als reiswieg worden gebruikt en losstaande wieg, dus wel multifunctioneel. Zien jullie hoe ik de prijs al goedpraat in mijn hoofd? Haha. 
Vandaag ga ik de 22 weken prik halen. Ben benieuwd of ik er nog last van ga hebben. 

Terug
Bovenaan