September 2020 ❤

Hoi iedereen!   leuk, extra mama's er bij! Intussen heb ik gezien dat ook mijn twee lange posts van enkele dagen en weken terug niet eens zijn gepost :s .. hopelijk lukt het deze keer, ik zal m'n tekst alvast kopiëren haha.
Boldotje   - 11 september - meisje -  eerste kindje 
Rozenmeisje – 5 september – jongen – eerste kindje

Hnvd – 11 september – jongen – eerste kindje
Bo-Belle – 18 september – meisje – eerste kindje 
Achtienseptember – 18 september – meisje – eerste kindje
Lalana – 27 september – meisje – tweede kindje 
Runbabyrun – 28 september – jongen – eerste kindje

Gietje – .. september – meisje – .. 

Wat fijn dat in Nederland jullie partners al terug mee mogen. Hier in België of in Brugge althans, mag mijn man nog steeds niet mee. ik film wel het hele gebeuren, maar dat is toch niet hetzelfde.Voorbije vrijdag terug echo gehad en mevrouw laat op haar 24 weken EINDELIJK haar gezicht zien! we zagen supergoed hoe ze haar ogen bewoog en hoe ze haar mondje open en toe deed, en wat een volle lippen haha.Ik ben zo benieuwd om te weten hoe ze er zal uit zijn!

Leuk om het hele lijstje zo te zien! Gelukkig valt het mee met iedereen z'n kwaaltjes zo te horen ? Ik merk niet echt verschil met m'n vorige zwangerschap Rozenmeisje. In t begin wel meer misselijk geweest maar nu gelukkig niet meer. Zeker fijn om een beetje te weten wat me te wachten staat, maar nu weer andere dingen om onzeker van te worden hoor haha.

Hebben jullie al een pretecho gepland? rond hoeveel weken? ik zou dit misschien ook durven doen.Wat betreft die bilpijn, mij helpt het om mijn U-vormig voedingskussen tussen mijn benen te leggen en dan  nog een extra kussen tussen mijn voeten. ik heb sindskort ook wel last overdag, wanneer ik te lang heb gezeten op een stoel. Intussen hebben we ook onze babykamer besteld en zijn de renovaties volop aan de gang.. ik ben zo benieuwd naar de afgewerkte kamer.Verder verveel ik me echt kapot. 

Wat weer veel berichten, leuk! Weet niet meer precies wie wat zei, dus even een algemene reactie op wat ik heb gelezen. Ik ben nu 1,5 kilo aangekomen (24 weken) en dat was tijdens t 1e trimester. Volgens mij eet hij mij van binnen op, maar ik kan het hebben gelukkig ? Las hier ook over bekkenpijn. Ik slaap sinds een aantal weken met echt een XXL zwangerschapskussen die helemaal om mij heen ligt, ideaal voor als je van zij wisselt 's nachts. Ik kan niet meer zonder! Als ik zit (op een stoel of bank) zit ik altijd op een extra kussen zodat ik geen last krijg van m'n stuitje/onderrug. Een pretecho gaan wij waarschijnlijk niet meer doen, omdat ik nog groeiecho's ga krijgen (waar m'n vriend bij mag zijn). Is natuurlijk anders dan een pretecho, maar kunnen we iig even weer spieken! 
Afgelopen week eigenlijk (bijna) geen last gehad van m'n kwaaltjes! Baantjes trekken kan weer bij het zwembad bij mij in de buurt en dat lukte gewoon een uur lang, ook een lang stuk gefietst en gewinkeld en m'n kwaaltjes waren echt verwaarloosbaar! Hoop dat t zo blijft, want dit is top ?

Vanmiddag weer bij de vk geweest. Alles was goed. Zit nu op 23+3 en ben 6 kilo aangekomen. De kleine meid trapt lekker de hele dag door haha. De meubeltjes etc. Zijn besteld en komen over 2 en halve week binnen. Kan niet meer wachten om alles te monteren en klaar te maken!
De vk gaf nog als tip op zoveel mogelijk symmetrisch te doen. Zoals bukken niet via de zij maar door beide knieën. Moeilijk uit te leggen. En ook bekkenfysio mocht de heuppijn etc te heftig worden. 
Ik vind het wel leuk om iedereen ze leeftijd te horen eigenlijk. Ik ben nu 24. Over 2 maanden 25 en bij mij zijn de meeste vriendinnen nu ook een kindje aan het plannen (of hoe je dat zegt). 

Hnvd lijkt me heerlijk nu een paar baantjes zwemmen. Het is dat ik weinig tijd over houd nu nog met mijn full time baan. Fijn dat je kwaaltjes daardoor ook minder lijken te zijn, hopen dat het zo blijft! 

Achtienseptember wat toevallig, ik had vandaag ook weer controle na lange tijd wachten. Hier ook alles goed gelukkig!
Leuk dat de meubeltjes bijna komen. Wat doen jullie (en de rest hier) qua bedje? Ik heb zojuist de co-sleeper binnen gekregen. Er kwam er eigenlijk geen alleen maar goed uit de recensies en deze was het goedkoopste dus daarom die gedaan als het verder om het even was. Meteen opgezet om te kijken hoe het staat langs het bed ? 
Ik ben 32, beginnen wat later aan de eerste ronden, door omstandigheden enkele jaren moeten uitstellen. 

Terug
Bovenaan