Drukdruk dus late reactie van mij, doe maar even een algemene ?
Tog-waarden had ik gevonden idd, denk dat ik die in het begin gebruik voor een beetje houvast en daarna zal het wel op gevoel gaan.
Kinderopvang met veel buiten klinkt goed! Zou ook mijn voorkeur hebben! Wij hebben vooralsnog geen kdv geregeld, één dag gaat de kleine naar opa en oma, dan heb ik 2 dagen vrij, dan een dagje de andere opa en oma en dan heeft mijn vriend een dag vrij. Daarmee zou het moeten lukken, mocht het niet zo zijn dan hebben de KDV's hier in de buurt geen wachtlijsten (iig nu niet).
Hartkloppingen heb ik gelukkig geen kast van gehad, klinkt akelig!
Ik las dat iemand (weet even niet meer wie) de box al had staan. Dat lijkt me ook een bijzonder momentje ? Zijn jullie verder allemaal al ver met alle inkopen? Ik heb eigenlijk alles al haha, koop ook veel wanneer ik een goede aanbieding zie en kleertjes dus in de week dat ik het geslacht wist. Vandaag toch nog 2 setjes gekocht gewoon ondat ik ze zo schattig vond. Ze baby heeft nu al meer kleren dan ik volgens mij ? Enerzijds zonde want ze dragen het naar zo kort, anderzijds ook echt een stukje voorpret nu er toch al zo weinig kan ?