September 2020 ❤

Wij zullen 3 dagen opvang nodig hebben (helaas geen familie in de buurt die kan oppassen, als ze zouden willen). Ik ga 3 dagen op kantoor werken en 1 dag freelancen (deed ik de laatste 3 jaar). 
Mijn partner werkt in de horeca en die opent net een eigen zaak, die gaat dus niet minder werken ;) maar is wel ma/di vrij. Dinsdag wordt onze familiedag. 

Runbabyrun wat heerlijk zoveel buiten! Daar hebben wij ook naar gekeken, maar dat is voor ons 30 min heen, en weer terug. En dan ook weer ophalen. Dat gaat hem helaas niet worden hier :( 
Heb trouwens een nieuw "kwaaltje" ben benieuwd of jullie het herkennen... Ik vind het namelijk echt heeeeel vervelend: hartkloppingen! Verspreid over de hele dag maar ook veel in de ochtend. Dus ik ben weer terug bij kopje thee in bed met crackers en daarna rustig opstaan. Kijken of dat werkt. 

Bo-Belle ooh nee 30 minuten zou ik er ook niet voor willen rijden. Dit zit bij ons maar 2,5 km van huis, dus echt niks. Een mazzeltje! 
Hartkloppingen heb ik niet, maar lijkt me idd heel vervelend! Ik heb een tijdje (los van mijn zwangerschap) best vaak hart overslagen gehad en vond dat al heel vervelend, zo'n naar gevoel in je keel steeds. Hoop dat je rustige start met thee en crackers werkt! 
Ik heb vooral echt veel last van jeuk aan alle delen waar rek op staat. Met name dus buik en borsten. Nu ik verder kom is de jeuk op mijn buik ook steeds hoger. Mijn man is een billenman dus die was helemaal enthousiast toen laatst ook mijn billen begonnen te jeuken.. hahaha. 
Waar ik wel ook al een paar dagen last van is een oncomfortabel/pijnlijk gevoel links bovenin mijn buik. Waarschijnlijk komt er iets in de knel te zitten als ik langdurig in dezelfde houding zit want als ik ga liggen of me uitstrek verdwijnt het weer. Omdat pijn in de bovenbuik wel een alarmsymptoom is voor de zekerheid gister de verloskundige even gebeld op het telefonisch spreekuur (voor het eerst in mijn zwangerschap!) maar die dacht gelukkig precies hetzelfde als ik. Toch ben ik wel blij dat ik volgende week sowieso weer controle heb met bloeddruk meten ook, just to be sure. 

Runbabyrun ah nee, jeuk lijkt me echt verschrikkelijk! Heb het in het begin wel gehad maar dat was meer hormonaal geloof ik. Je kan er ook zo weinig aan doen hè?!
Oh ik wist niet dat pijn in de bovenbuik zorgelijk zou kunnen zijn.. nu heb ik er gelukkig ook geen last van maar toch haha! Wel heel irritant lijkt me! 
Ik merk nu wel dat ik met omdraaien in bed s nachts kramp krijg in mijn kuiten, ook lekker ;)

Drukdruk dus late reactie van mij, doe maar even een algemene ?
Tog-waarden had ik gevonden idd, denk dat ik die in het begin gebruik voor een beetje houvast en daarna zal het wel op gevoel gaan.
Kinderopvang met veel buiten klinkt goed! Zou ook mijn voorkeur hebben! Wij hebben vooralsnog geen kdv geregeld, één dag gaat de kleine naar opa en oma, dan heb ik 2 dagen vrij, dan een dagje de andere opa en oma en dan heeft mijn vriend een dag vrij. Daarmee zou het moeten lukken, mocht het niet zo zijn dan hebben de KDV's hier in de buurt geen wachtlijsten (iig nu niet). 

Hartkloppingen heb ik gelukkig geen kast van gehad, klinkt akelig! 

Ik las dat iemand (weet even niet meer wie) de box al had staan. Dat lijkt me ook een bijzonder momentje ? Zijn jullie verder allemaal al ver met alle inkopen? Ik heb eigenlijk alles al haha, koop ook veel wanneer ik een goede aanbieding zie en kleertjes dus in de week dat ik het geslacht wist. Vandaag toch nog 2 setjes gekocht gewoon ondat ik ze zo schattig vond. Ze baby heeft nu al meer kleren dan ik volgens mij ? Enerzijds zonde want ze dragen het naar zo kort, anderzijds ook echt een stukje voorpret nu er toch al zo weinig kan ?

Haha ohja en idd sokken en schoenen aantrekken begint wel een dingetje te worden ?
Het gaat nog wel maar merk dat schoenen met veters die ik echt moet strikken irritant beginnen te worden haha. Ben benieuwd hoe dat over een maand moet, of dat het dan gewoon voortaan slippers worden ? 

Laatste.. Runbabyrun; jeuk lijkt me echt vreselijk! Smeer je wel dagelijks met creme? Misschien helpt talkpoeder of mentholcreme? (Als dat mag, dat weet ik eigenlijk niet)  Hebben jullie allemaal al echt een flinke buik? Vind het bij mezelf echt nog reuze meevallen. Misschien omdat ik hem dagelijks zie maar volgens mij zag ik er eerst ook zo uit als ik veel gegeten had ??

Haha, ja die schoenen ? Ik doe m'n sokken/schoenen zittend aan (draag altijd sneakers met veters). Wanneer ik bijv m'n rechter schoen aan wil doen, leg ik m'n rechtervoet nu op m'n linkerknie zodat ik niet hoef te bukken met strikken haha. Zal op een gegeven moment niet meer lukken vrees ik. Daarom was ik ook zo blij dat ik begin september uitgerekend ben: lekker slippers dragen straks ?

Terug
Bovenaan