September 2020 ❤

Rozenmeisje, ik heb de box van de week opgezet haha! Inderdaad een leuk moment! Al mis ik wel 4 schroeven dus de onderste plank zit er nog niet in. Dat ga ik morgen fixen! Dan komt ook de rest van de kinderkamer binnen dus dat maak ik ook maar meteen af :) 
Ik koop af en toe wat leuke kleertjes, maar ik kom nu amper in de stad dus dat is wel voordelig. Probeer het gewoon allemaal een beetje te spreiden haha. 
Vandaag ben ik precies 24 weken en toen dacht ik, jeetje. Das ook nog niet zo lang! Maar toen las ik "nog 16 weken te gaan" en toen schrok ik toch wel.. dat is best snel haha! 
De buik hier is wel aanwezig.. je kan er nu echt niet meer omheen hoor. Lijkt wel of ie met de week explosief groeit...

Hnvd precies dat was ook mijn idee haha! En sneakers heb ik nu al zo gestrikt dat ik er met wat moeite net in kan zonder ze los te maken. Misschien alvast een schoenlepel zoeken voor als ik echt niet meer kan douchen.  Scheren begint ook een uitdaging te worden ? Benen gaan nog wel maar niet zo prettig, de rest moet ik of heel elastisch voor zijn of op de tast maar alvast ?  

In delen dan maar, krijg weer storing.. ?  
Bo-belle Fijn 24 weken! Dat is wel een belangrijke mijlpaal! Vind ook wel zoals jij het zegt, enerzijds kijk je uit naar bijv 24 weken en dan is het zo ver en voelt het nog alsof het pas heel kort is. Ik nu 26 weken, nu zal het groeien snel gaan volgens mij. En komende week gaat het 3e trimester al beginnen voor mij.  Ben ook zo benieuwd als de box bij ons staat ? 

Zo jij was er vroeg bij Rozenmeisje! :) gek genoeg had ik bij de 24 weken geen mijlpaalgevoel, maar het is natuurlijk wel superfijn! 
En inderdaad scheren is een uitdaging aan het worden. Ik zit vaak in de douche (lekker ontspannen haha) en gelukkig is onze douche wat hoger dus kan ik er op mijn billen zo uitschuiven. Maar met mn been opgetrokken zitten om te scheren gaat inderdaad niet heel lang meer goed... 
Ik merk de hormonen ook wel.. die vergoten álles haha! Ben zo heel boos, of verdrietig, of ontroerd ;) mijn moeder is niet zo lang geleden overleden en ondanks dat onze band niet goed was merk ik dat hef in deze periode toch wel wat met me doet. Dus dat komt af en toe ook ineens uit onverwachte hoek.

Bo-belle Ja ik oefen de gebroken nachten alvast ?
Overlijden en vooral van je ouders lijkt me ontzettend heftig. Misschien dat de gevoelens anders zijn wanneer je band niet goed was maar kan me voorstellen dat het veel verdriet en emoties oproept. Gecondoleerd nog ?
Zitten in de douche is wel een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht haha! Wel iets van een krukje zoeken anders lijkt het me te koud en kan ik niet meer bij de kraan haha.
De kraan in de douche is trouwens het enige waar ik mijn buik begin te stoten. Als ik niks zie door het water sta ik blijkbaar altijd automatisch op een bepaalde afstand van de kraan. Nu heb ik al enkele keren de kraan in mijn buik gehad, was ineens dichterbij dan gewend ?  

Rozenmeisje Scheren is tegenwoordig een beetje een uitdaging idd ? Mijn buik zit echt in de weg als ik m'n benen wil doen. Toen ik net zwanger was, had ik al tegen mijn vriend gezegd dat hij op een gegeven moment maar m'n benen moet scheren. Dat vond ie toen prima, maar nu  krabbelt ie terug haha. De rest scheer ik nu ook maar op de tast ? En ik erger mij ook sneller hoor! (Zeker af en toe aan deze site als ik weer een berichtje heb getypt dat vervolgens niet geplaatst wordt...)
Bo-Belle Nog gecondoleerd met het overlijden van je moeder! Het gaat echt snel nu he. Ik heb af en toe ook zo'n 'sudden realization' dat ik ineens besef dat de baby er over een paar maanden gewoon al is. Ik hoor andere zwangere vrouwen altijd zeggen: geniet ervan, voor je het weet is de zwangerschap alweer voorbij! En ik dacht altijd dat dat een beetje aanstellerig was, want hallooo het is 9 hele maanden!!!! Maar het is wel waar haha.
Ik heb vandaag weer een controle gehad. De baby groeit 'fantastisch gemiddeld' (ik quote even de gynaecoloog ?), weegt nu ongeveer 873 gram bij 25+4 en hij zit daarmee op P55. Ook de suikertest gehad en dat was ook goed gelukkig. Geen zwangerschaps diabetes dus! 

Hnvd wat fijn dat alles goed was en de baby mooi gemiddeld groeit! Kunnen ze bij jou op de echo zien hoe groot en zwaar de baby is? Dat hebben ze mij eigenlijk sinds de eerste keer niet meer verteld maar lijkt me ook leuk om te weten! Was het bij jou bij de vlk of zkh? Ik ga het de volgende keer iig ook vragen ☺️
Gaan jullie met dit weer gewoon in de zon? Lees dat het wel mag, alleen goed smeren ivm eventuele vlekken. Vlk zei dat zelfde en niet met de blote buik. Heb dat wel gedaan en zorg dat mijn buik niet heet gaat voelen (nat maken of even in het zwembad afkoelen) maar bij dat laatste ging de baby heel hard bewegen dus misschien vindt hij dat niet zo leuk ?

Verder moet ik nog maar een goede 13 weken. Echt gek hoor! Vind mijn buik nu flink groeien, volgens de app groeit de baby ook zowat 150 gram per week nu dus ben benieuwd! Benen scheren lukt me redelijk als ik mn been op het toilet zet (wel alles vol schuim erna maja haha) Bikinilijn zie ik gewoon echt niet meer nu. Toch best grappig en bijzonder die dikke buik ?

Terug
Bovenaan