September 2020 ❤

Hahaha geen stress hoor Rozenmeisje! Maar waar ik in het begin zo gezond at, schoot dat er de laatste tijd met die cravings nog wel eens bij in. Dus weer eventjes een beetje normaal doen en witbrood inderdaad vervangen voor volkoren. 
Ik drink normaal al echt te weinig, dus moet er nu ECHT op gaan letten. Ga morgen trouwens gedroogde pruimen halen en die in de karaf water doen (2 vliegen in 1 klap haha), soort van pruimensiroop. Ben inderdaad nogal verstopt. Heb ik normaal ook al.. en het is nu echt keihard. Lekkere praatjes horen erbij trouwens :p 
En inderdaad hnvD, juf Ank is leuk. Op TV, niet tussen je benen straks. Fijn dat je nu bij de gyn bent :) 

Haha gedroogde pruimen in het water klinkt niet lekker dus laat me vooral weten hoe het bevalt ?
Mijn favoriet is munt (doe er na goed wassen kokend water over en dan in de karaf met koud water, meer smaak en geen rauw takje voor mij haha) of nog lekkerder: diepvries aardbeien. Dan is het water meteen lekker koud en na een tijdje (5 stuks op een liter) is het echt net ranja. 
Toch had ik ergens rond 22 weken ook een period dat ik sneller aankwam maar idd ook ongezonder at. De rem was er heel even af, daarna weer bewuster gaan eten. 

Ik heb weer 6 pagina's bijgelezen ? ik ben de helft alweer kwijt. Hij nu 6.5 kilo aangekomen nu 24 +6. Heb ook een soort van groeispurt gehad tussendoor dat het leek of ik inneens zou gaan ontploffen. Nu weer goed op groente en fruit aan het letten.
Hoeveel luiers hebben jullie van te voren? Heb een aanbieding van pampers gekocht in maat 1. Voor 216 stuks. Zou dit teveel zijn? ?
Ik heb nooit naar juf ank gekeken maar aab de reacties te lezen niet echt geweldig dus. Gelukkig hoef je daar niet meer naartoe! 
Wat vervelend een aambei. Kan hier tijdens de zwangerschap wel wat aangedaan worden? 
Ik heb zelf een groot zwembad voor in de tuin gekocht die ik onder de partytent wil zetten. Ik verbrand van mezelf heel snel dus ik heb ieder jaar last van het oppassen in de zon. 

Ooh een aambei lijkt mij ook helemaal niet fijn, ik hoop dat je wateroffensief helpt Bo-Belle!
Hnvd die formulieren, ik hoor het Juf Ank gewoon zeggen, nee zou die ook niet als verloskundige willen!
Ben een beetje kort van stof want ik had laatst weer een heel stuk getypt en kon dat weer niet posten.. word er wel een beetje moe van. 
Gisteren weer controle gehad bij de verloskundige en moet omdat Aapie toch wel een flinke is de suikertest doen en bij 32 weken een extra groeiecho, dat laatste vind ik natuurlijk heeeeeel vervelend, haha! 

Achttienseptember hier is mijn zwangerschapsbadpak binnen, zwembadje moeten we ook nog halen, komt hier ook in de schaduw te staan (van het huis, onze tuin ligt op het noorden, ideaal als het bloedheet wordt). Nu nog even wachten tot het weer lekker wordt...

Wij hebben trouwens 176 luiers maatje 1, aanbieding van Zwitsal op de negen maandenbeurs.. hahaha! Ben benieuwd of we ze allemaal nodig gaan hebben. 

Ik heb aan luiers (schrik niet haha..)
130 in 1 (incl 2 minipakken van de blije dozen)
164 in 2
204 in 3

In 1 niet zo ontzettend veel omdat     vanaf 4 kg maat 2 past en een baby is rond de geboorte al vaak 3500 gram. Maar indien nodig kan maar 1 tot 5 kg dus die gaan vast wel op. En maat 3 was eigenlijk niet nodig maar die maat dragen ze het langst en ik had uit een blije doos een kortingsbon 20% geloof ik voor pampers bij Plein, was maar tot juni geldig en vond het zonde die te laten verlopen ?

Geen idee waarom mijn letterypte zo groot is trouwens

Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel luiers je nodig hebt per maat haha. dacht dat je er gemiddeld 8 per dag nodig hebt dus gaat volgens mij snel genoeg.. 
Ik kreeg advies om ook 1 klein pakje maat 0 te kopen, die dragen ze (bij een gemiddelde baby) maar een weekje ofzo.. en verder sleepte ik me een ongeluk bij een aanbieding bij de kruitvat maar wat blijkt: op bol.com koop je dus altijd pampers voor 50%. Die kan je ook in maandboxen bestellen en dat wordt het ook nog thuisbezorgd! Daar gaan wij dus maar voor :) 
De aambei is ellende, maar met de tabletten en zalf van curanol wordt het snel minder en ook neusspray erop helpt... super charmant allemaal! 
Daarnaast lijkt het water (met gewelde, gedroogde pruimen) te helpen! Eet voor de zekerheid nu sowieso elke ochtend maar 2 gedroogde pruimen.. kan vast geen kwaad. En het water vind ik lekker zo, lijkt op pruimen roosvicé haha! 

Terug
Bovenaan