Bo-belle ben het nog even aan het uitstellen, laatste dagen even wat meer aan de thee met dit weer.
Vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Herken wel heel erg wat je aan klachten noemt, had hier vorige week ook last van. Wist niet dat het door ijzer kon komen, dacht zelf misschien de bloeddruk ofzo. Goed dat je hierop laat prikken, kan dat gewoon via de huisarts?
Runbabyrun fijn hè, die 24 weken grens! Keek daar ook erg naar uit! Nu weet ik even geen mijlpalen meer haha, denk de groeiecho. Al vond ik de 1 kilo (volgens de app, die gegevens houd ik maar aan) ook wel een kleine mijlpaal ☺️
Ben je bekend met diabetes of waarom moest je op suiker prikken? Sorry als je dit al verteld hebt dan ben ik het vergeten ? Die resusfactors wist ik ook allemaal niet, maar was op mij niet van toepassing dus ook niet verde in verdiept.
Hnvd gewoon nog wat luiers bijkopen dan haha ?
Welke luiers hebben jullie gedaan? Ik beb de pampers premium protection gedaan, zijn ook voor gevoelige huid enzo geloof ik. Heb ook flink wat billendoekjes ingeslagen, ook allemaal sensitive gedaan. Dacht voor de eerste maanden, daarna ga ik op zoek naar een goedkopere variant als die ook goed zijn haha. Lees soms dat dit heel veel scheelt en net zo goed of soms zelfs fijner dan pampers.
Hier verder alles prima, nog even drukdrukdruk en dan na deze week over 6 weken alweer vakantie en aansluitend verlof!!! ? Kijk er echt ontzettend naar uit en tel de dagen bijna af haha. Zal wel de eerste hier zijn die verlof krijgt als alles bij iedereen goed blijft gaan. Alleen de vraag welke baby er het eerste zal zijn ? Lijkt me ook zo leuk als die berichtjes er om de beurt op komen.
Ohja en vandaag intake gehad met de kraamzorg. Ook zoiets wat laatst nog ontzettend ver weg leek en nu is het alweer voorbij. Hele huis gepoetst, komen ze niet verder dan de woonkamer uiteraard ?