Ik doe maar weer even een elgemene reactie, als ik zo achterloop dat het op 2 paginas staat kan ik niet onhouden wie wat zei haha..
Maar heel leuk die minimijlpalen idd! Zo heb je tussenstapjes om naar uit te kijken ?
Verder merk ik ook wel dat de buik nu steeds meer in de weg gaat zitten. Eigenlijk vooral met slapen wordt het wat zwaar met omdraaien zoals hierboven ook werd gezegd.
En heeerlijk dat iedereen nu kan beginnen met aftellen tot vakantie/verlof/allebei! Vind het ook leuk als ik dit topic aanklik en telkens als eerste lees "ik had vanochtend twee positieve testen in handen!" Dat gevoel van toen komt dan elke keer weer even naar boven, wat was dat spannend en wat zijn we nu alweer een stuk verder!
Ben nu op zoek naar een leuk boek voor het eerste jaar. Zwanger worden boek had ik gelezen, zwanger zijn boek ook en dan komt hierna het spannendste deel: het eerste jaar en wat kunnen we verwachten. Lijkt me leuk om in mijn verlof lekker in het zonnetje te gaan lezen ?
En... grote mijlpaal bereikt: het derde trimester!! Het lijkt nog zo kort geleden dat het tweede trimester in ging haha wat gaat het ergens toch ook snel. Begin het ook wel spannend te vinden, hebben jullie dat ook?
En weten jullie al waar en hoe je wilt bevallen? Je hoort eigenlijk alleen mensen die gewoon "normaal/liggend" bevallen zijn maar er zijn zoveel meer mogelijkheden.
En hebben jullie ook zo'n honger tegen het einde van de nacht?