Hier ook moeite om bij te houden wat iedereen zegt!
Sumi welkom, wat leuk dat je meeschrijft! Hier 27 jaar en ook vrij weinig mensen in mijn omgeving die in hetzelfde schuitje zitten, dus ik vind dit ook heel fijn!
Ik hoop idd voor je dat het gewoon haar bouw is. Zijn jullie zelf ook klein? Zegt absoluut niet alles (wij zijn namelijk heel groot maar als baby hadden we een benedengemiddeld geboortegewicht). Ik ga duimen dat het bij de volgende echo mooi is doorgegaan. Hier juist een groeiecho op de planning bij 32 weken omdat ons ventje een reusje aan het worden is, haha. Ben benieuwd!
Achttienseptember wat vervelend van je werk. Als het echt niet meer gaat zou ik de bedrijfsarts inschakelen, baby gaat nu voor!! Hier is het met werk echt goed geregeld. Ik werk al sinds maart op eigen verzoek thuis en zojuist afgesproken dat dit tot mijn verlof zo blijft, in mijn beroep kan ik ook niet op locatie werken zonder 1,5 meter afstand te houden en dat is wel de regel vanaf 28 weken.
Nog 7 weekjes te gaan! Wel een heel gek idee dat ik straks in totaal van maart 2020 tot januari 2021 niet meer op de werkvloer ben geweest.
Wij hebben de namen van ons ventje ook al. De eerste naam wisten we al voor de 20 weken echo en zijn we gaan oefenen erna. De tweede naam hebben we enkele weken geleden een klap op gegeven. Ben er nog altijd heel blij mee
Wij hebben vandaag de knoop doorgehakt en toch een vakantie geboekt. Niet al te ver weg maar ik vind het toch spannend. We gaan eerst 4 nachtjes naar Duitsland en daarna nog 4 nachtjes Ardennen. Allebei zo'n 2,5 uur rijden vanuit huis, en we gaan als ik tussen de 33+4 en 34+5 ben. Toi toi toi dat het goed blijft gaan. Gaan jullie nog weg? Merk dat ik het wel rete spannend vind met corona enzo, aan de andere kant zijn er nu echt heel weinig besmettingen dus denk ik ook: ik kan het er maar beter van nemen voordat er straks in het najaar weer een tweede golf komt. Morgen gaan we misschien op een terrasje zitten, zou ook weer de eerste keer zijn sinds de hele crisis. Wel echt buiten, haha.