Hey meiden, wat een boel berichten ineens.. gezellig!
Ik heb zo weer een controle bij de VK, geen idee wat ik ervan kan verwachten want vorige keer was zo snel snel snel (midden in coronatijd met 16 weken). Maar mijn ijzer is in ieder geval goed, gelukkig zijn de hartkloppingen sinds een paar dagen ook afgenomen.
Qua vakanties.. wij kunnen helaas niet meer met vakantie

Mijn partner opent deze zijn restaurant dus dat wordt knallen van de zomer

We zouden eigenlijk een paar maanden geleden al openen waardoor we de zomer tijdens bouwvak misschien dicht zouden zijn, maar corona gooide alles een beetje om. Als ik jullie zo hoor ben ik stiekem toch wel een klein beetje jaloers... Ach, we zijn allang blij dat we open kunnen!
Sumi, wat leuk dat je je aansluit! Maak je je erg druk om haar groei? Of kan je het een beetje naast je neerleggen komende weken tot de volgende echo? Hoop dat het gewoon haar bouw is inderdaad! En het zal best even pittig zijn inderdaad de komende tijd, heb je hulp vanuit je omgeving?
18september, ik snap dat je je daar rottig over kan voelen. Maar het is toch echt hun probleem dat ze nog niemand ingewerkt hebben

Is misschien deels je ziekmelden voor nu al een optie? Dat je vast wat minder kan gaan werken maar wel nog iemand in kan werken?
Rozenmeisje, wat fijn zeg een snelle echo! Hier gebeurt dat helaas ook niet.. Verwacht wel nog de groei-echo (30 weken ongeveer) en de liggingsecho (34 weken) maar that's it. Nou moet ik ook zeggen dat de enige 2 controles die daartussen zitten met 16 weken (geen echo), 20 weken (uiteraard wel een echo) en 27 weken (geen echo) zijn.
HnvD haha ineens kan je het weten hè, de naam? Zijn zullie er na een nachtje slapen nog enthousiast over?

Wat leuk dat jullie de kaart zelf gaan ontwerpen! En een paar dagen Scheveningen is ook lekker toch! Sowieso, even een andere omgeving geeft al snel het idee er toch nog echt even tussenuit te zijn.
Qua kraambezoek zit ik inderdaad ook al een beetje te dubben.. Ik wil het sowieso rustig aan doen, bij mijn andere familie werd iedereen al ingelicht toen ze naar het ziekenhuis vertrokken om te bevallen. Dat gaan we hier sowieso anders doen haha!
En inderdaad, 1 per dag lijkt me meer dan genoeg en ook 1 of 2 dagen even niet. Super leuk dat iedereen wil komen kijken maar uiteindelijk gaat het om jullie als nieuw gezin. Zo'n bevalling lijkt me heftig genoeg, voor jou maar ook voor de baby.
Bij ons woont iedereen ook nog op 0,5 - 1 uur rijden. Dus bliksembezoekjes zullen er niet zo bij zijn gok ik. Ik denk wel dat ik mijn (schoon)ouders wil vragen om langs te komen. Vasthouden zou ik nu niet hebben gedaan, maar wat dat betreft wacht ik de komende weken even af.