September 2020 ❤

Pff ja die hitte! Van de week riep ik nog heel stoer dat ik het tot nu toe tijdens mijn zwangerschap eerder koud heb dan warm. Maar gisteren werd ik even flink hard met m'n neus op de feiten gedrukt ? Had het zó warm, gezwollen voeten, etc. Maar had ook veel te weinig gedronken en te lang achter elkaar achter m'n laptop wezen werken. Daarna m'n voeten even in een bak met koud water water gedaan, dat hielp iets!
Wij hebben vrij in het begin 3 leuke pakjes gekocht die we als optie hebben voor 1e pakje. Alle 3 maar 56, maar 1 daarvan is wel duidelijk iets kleiner. Ook allemaal met een mutsje. Denk dat we de mouwen gewoon wat opkrullen mocht het te groot zijn en anders is er zo wat bij gekocht. Het wassen wil ik ook pas doen als m'n verlof begint. Anders ligt het zo stof te happen denk ik. Maar aan de andere kant kriebelt het ook al wel om alles op orde te moeten hebben ?

Hnvd vervelend dat je toch last van de hitte begint te krijgen! Voeten hoog leggen schijnt ook te helpen. Maar een voetenbadje klinkt ook heerlijk! Vocht hebbik tot nu toe minimaal last van, meer dat ik denk "is dat nu vocht of zijn mn enkels altijd zo" dus dan valt het nog mee ? 
Wat je zegt met her wassen heb ik precies zo! Enerzijds leuk baan te beginnen en ergens ook fijn als het klaar is, stel dat hij eerder komt dat alles geregeld is. Al was ik het koffertje nog nier van plan dus wat dat betreft is er wel meer niet geregeld haha. Maar idd voelt het toch minder fris als het al 10 weken in de kast ligt. Al zullen zijn kleren nog wel vaker 10 weken in de kast liggen na het wassen haha maar nu alles nieuw is is dat toch anders. 

Vrienden hebben nu net een kindje gekregen, als ik die fotos zie begint het toch wel te kriebelen ? Al vind ik hetnook wel een beetje spannend hoor! Hoe alles zal gaan en hoe ik "uit de strijd" zal komen. Niet dat ik er heel erg over nadenk of bij stil sta maar ergens op de achtergrond is dat gevoel er wel. 

HnvD, aah ik begin inderdaad ook vocht vast te houden in mijn voeten/enkels.. Ik doe ze 's avonds even lekker omhoog en wikkel er een natte theedoek om, en dan zet ik er een ventilator vlakbij :') beetje rigoreurs maar zo koelen ik en mijn pootjes lekker snel terug. 
Overgigens slaap ik ook zo, want bloedheet op onze slaapkamer! 

De hitte lijkt weer even voorbij gelukkig ? had er ook echt last van. En ook nogal van de hormonen merk ik. Kan m'n werk niet meer zo goed loslaten en heb echt nergens zin in. Behalve in babyshoppen haha, maar probeer me een beetje in te houden wat dat betreft. Eerste pakje ligt hier ook al klaar. In maat 50 maar heb ook al wat dingen in maat 56. Jullie nog leuke/originele ideeen wat je als kraamcadeautjes gaat vragen? Of maken jullie geen lijstje en laat je je verrassen?

Oh bah dat vocht Bo-belle en Lalana, lijkt me echt niet fijn! Trekt her nu het een beetje afkoelt ook weer weg? 
Heb er nog weinig last van, dacht wel af en toe dat mijn vingers en enkels wat dikker waren maar zo lang ik het niet met zekerheid kan zeggen valt het nog mee ?
Begin het toch af en toe wel spannend te vinden nu hoor! En ben zo benieuwd! ? Zit iedereen nu in het 3e trimester? 

Rozenmeisje hahaha zolang je twijfelt valt het inderdaad nog mee ;) hier is het wel weer normaal, nu de temperatuur ook weer gezakt is. Heeeeeel fijn! 
Ik ben nu 28.3 dus ook in het derde trimester! Heerlijk idee. Ze ligt bij mij trouwens behoorlijk hoog steeds, moet ik even aan wennen want niet echt een prettig gevoel. Maar ach, vind het nog steeds zo speciaal die bewegingen :) ook al word ik er soms letterlijk een beetje benauwd en misselijk van haha! 
Lalana hormonen zijn hier ook aan... mijn hemel wat valt me dat tegen soms. Qua emoties af en toe echt een ongeleid projectiel. En ik weet dat het soms helemaal de verkeerde kant uit slaat maar toch kan ik het niet stoppen dan, bizar gewoon! 
Ik heb hier wel wat babykleertjes al. Maar nog niet echt het eerste pakje.. nu ga ik ook bijna een maand eerder met verlof (ivm niet verlengen contract) dus heb ook bewust wat dingen bewaard om dan te doen/kopen. 
Qua kraamcadeau, ik reken nergens op haha nog steeds een beetje met oog op corona dus ga uit van weinig bezoek. Maar! Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt online, van dingen die ik nog moet hebben tot leuke snuisterijen. Als iemand me dan vraagt wat ik wil hebben kan ik het lijstje delen ;) ik ben namelijk qua geheugen ook echt een vergiet aan het worden. 
Op dat lijstje staat vanalles, van hydrofieldoeken tot een leuk nachtlampje, mobiel voor boven de box, kleedje voor de kamer, etc. 

Ohhja kraancadeaus, die vraag was me ontschoten! Heb elke keer wanneer ik hier op het forum handige dingen las, gekeken of ze het verkopen op bol.com en het daar in een mapje "verlanglijstje ....." gezet. Ook sommige dingen die pas met een jaar handig zijn, die vraag ik dan wel met kerst ofzo haha!
Maar denk als ik straks verlof heb dat ik op lijstje.nl een overzichtje maak, daar kunnen mensen dan incl link zien wat je leuk vindt en het ook afstrepen als ze het gekocht hebben. Dan hoef ik zelf niet telkens antwoord te geven als ik de vraag krijg wat we nog willen ?? 
Maar verwacht idd ook niet bijzonder veel kraamvisite zo met de corona, even zien hoe alles loopt. 

Tot nu toe zijn het vooral speelgoed en boekjes wat erop staat trouwens. Veel dingen heb ik verder al gekocht omdat ok alles "klaar" wil hebben. Loop ook al dagen op te ruimen in huis ? Alles wat weinig of niet gebruikt wordt, maar wat we toch telkens bewaren, gaat nu weg. Heerlijk! 

Hier ook opgezwollen! Vooral na een dag werken (hele dag staan en lopen) zijn me enkels enorm. Inderdaad vaak een koud badje voor de voetjes en daarna omhoog die benen. 
Qua kraamcadeaus heb ik geen idee wat ik zou moeten vragen. Eigenlijk is alles al compleet.
Ik stress zelf wel heel erg over de vluchttas die nog niet klaar staat en de kleertjes die nog niet gewassen zijn. Ik zou het heel graag maar allemaal gedaan hebben zodat alles klaar is voordat ze komt. Hebben jullie dit ook? 
rozenmeisje heel herkenbaar dat opruimen en dit keer ook echt weggooien! Alles de deur uit hihi. 

Terug
Bovenaan