Hey Kimmoe, wat vervelend ineens zoveel klachten! Doe je fysiek zwaar werk? Ik snap dat stoppen met werken niet echt ideaal lijkt, maar wel verstandig om naar je lijf te luisteren hoor.. Een andere tussenoplossing: kan je misschien minder gaan werken?
Als je zwanger bent en je gaat minder werken krijgt je werk (als het goed is) jouw uren vergoed die je niet meer kan werken, waardoor ze iemand anders kunnen laten werken bijvoorbeeld. Zo val je niet ineens weg en kan je toch ook nog bezig blijven (als dat fysiek gaat natuurlijk).
Rozenmeisje als het goed is heb ik heel veel mazzel en heb ik al zicht op een nieuwe baan na mijn verlof, dit is bij een bedrijf waar ik eerder heb gewerkt en vlakbij huis. De intentie is er van beide kanten in ieder geval, maarja, met dat hele coronagebeuren nog zo vers durf ik er nog niet echt op te vertrouwen.
Mocht corona echt weer onwijs oplaaien heb ik sowieso een probleem, want ik ben hiervoor zzp-er geweest en dus geen recht op WW oid. Ook de zekerheid van mijn partner (niet onze relatie haha, wel salaris) valt dan helemaal weg. Maaaarr als ik iets geleerd heb corona de afgelopen tijd is het 'neem geen voorschot op je ellende'; ik weet gewoon niet hoe het gaat lopen en probeer dat allemaal maar naast me neer te leggen.
Kan me wel voorstellen dat een nieuwe baan, bij een heel nieuw bedrijf weer even wennen zal zijn! Maar misschien juist ook een mooie kans op iets nieuws!
En qua preggo-gadgets... wat slim een schoenlepel! Ga ik ook even achteraan
Ik sleep wel een speciaal rugkussentje met me mee gedurende de dag. Heeeerlijk haha.